بازدید 4779

همسایه فضول زوج جوان را روانه دادگاه کرد

کد خبر: ۱۰۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۹ 23 May 2010
مرد جوانی در دادگاه خانواده مدعی شد، همسرش بسیار دهن‌بین است و به دلیل تأثیرپذیری از زن همسایه‌، بارها به دادگاه آمده است.

به گزارش «وطن امروز»، این مرد 27 ساله در حضور قاضی شعبه 240 مجتمع قضایی خانواده محلاتی با بیان اینکه دهن‌بینی همسرش بسیار او را آزار می‌دهد، گفت: همسرم هر حرفی که همسایه‌ها به او می‌گویند، طبق برنامه انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: همسایه ما که در طبقه پایین آپارتمانمان زندگی می‌کند، هر روز ساعت 7 به خانه ما می‌آید و طریقه زندگی کردن را به همسرم نشان می‌دهد و به او می‌گوید که چه چیزی از من بخواهد. مرد بیان کرد: همسرم بعد از هر دیداری که با زن همسایه دارد، از من درخواست‌هایی مختلف مانند خریدهای هنگفت و به نام کردن ملک دارد. ‌من خسته شده‌ام و دیگر فضولی و تأثیرگذاری همسایه‌مان روی همسرم را نمی‌توانم تحمل کنم.

زن 24 ساله در دادگاه حضور داشت و ضمن رد ادعای شوهرش، گفت: همسایه ما فضولی نمی‌کند بلکه راه و چاه زندگی کردن را به من که آدمی ساده هستم، نشان می‌دهد. مرد بیان کرد: من فضولی همسایه و سادگی همسرم را نمی‌توانم تحمل کنم و طلاق می‌خواهم. قاضی از مرد جوان سوال کرد آیا مهریه و نفقه همسرت را پرداخت کرده‌ای که مرد در جواب گفت: به لطف همسایه‌ها من تحت همه نوع فشارهایی بوده‌ام و مجبور به پرداخت این مهریه و نفقه شده‌ام. همسرم هر روز به هر بهانه‌ای مرا به دادگاه کشانده است. زن جوان با اعلام مخالفت برای طلاق گفت: نه‌تنها من نمی‌خواهم از شوهرم جدا شوم بلکه او باید به خاطر سادگی و صداقت من، قدر مرا بیشتر بداند. قاضی این شعبه، رسیدگی به این پرونده را به آینده موکول و همچنین برای جلسه آینده همسایه این زوج را به دادگاه احضار کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی