بازدید 6300
۲

تلاش‌ها در اتحادیه‌عرب برای حمایت ازخیانت عادی‌سازی

منابع دیپلماتیک اعلام کردند کشورهای عربی مانع از این شدند که فلسطین محکوم کردن اقدام عادی سازی اسرائیلی-اماراتی را در اتحادیه عرب مورد بحث قرار دهد.
کد خبر: ۱۰۰۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۷ 03 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، منابع دیپلماتیک از تلاشها در اتحادیه عرب برای متقاعد کردن فلسطینیها به معامله قرن ترامپ خبر دادند.

این منابع افزودند کشورهای عربی مانع از این شدند که فلسطین محکوم کردن اقدام عادی سازی اسرائیلی-اماراتی را مورد بحث قرار دهد. برخی کشورها با تهدید فلسطینیها از طریق اعمال نفوذ خود و حمایت کشورهای ثروتمند فشار وارد می کنند. این منابع اضافه کردند در اتحادیه عرب نبرد سختی پشت پرده در جریان است.

فلسطین وارد نبردی بر ضد تلاشها به منظور ساکت کردن فلسطینیها و منع آنها از رد عادی سازی شده است.

این منابع افزودند: درخواست فلسطین برای نشست فوق العاده اتحادیه عرب به منظور اعلام رد عادی سازی امارات (با اسرائیل) به علت اعتراض بحرین رد شد. فلسطین قرار دادن بندی را در خصوص رد عادی سازی در حاشیه نشست عادی اتحادیه عرب که قرار است نهم این ماه برگزار شود خواستار شده است اما بحرین این درخواست فلسطین را رد کرد.

به گفته این منابع، بحرین، فلسطین را تهدید کرده است بندی را برای حمایت از عادی سازی و تشویق معامله قرن ارائه خواهد کرد. برخی کشورهای عربی برای تاثیر بر تصمیم گیری فلسطینیها و ملحق کردن آنها به معامله قرن تلاش می کنند. هدف از این تلاشها، فتح بابی برای اسرائیل به منظور جولان دادن در پایتختهای عربی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
حقیقت اینجاست که شیخ نشیهای خلیج فارس اگر هم بخواهند از خوداختیاری ندارند و تمامی اوامر غرب راناچارند بدون چون و چرا گردن نهند.
بی عرضه ترین اتحادیه در دنیا همین اتحادیه عرب هاست

هیچ وقت تصمصم بدرد بخوری نگرفتن
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی