اذری جهرمی:
همه مدارس به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
اذری جهرمی: همه مدارس به شبکه ملی اطلاعات متصل شدندوزیر ارتباطات گفت: اتصال رایگان تمامی مدارس به شبکه ملی اطلاعات که قرار بود اسفندماه ۹۸ انجام شود با ۶ ماه تاخیر، محقق شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۱۸۳
| | 5038 بازدید

به گزارش تابناک ، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: امروز در همکاری وزارت آموزش و پرورش، کار اتصال پرسرعت و رایگان همه مدارس کشور به شبکه ملی اطلاعات به پایان رسید تا دسترسی همگانی به آموزش مجازی محقق شود.
وی گفت: قول داده بودیم تا اسفند ۹۸ به پایان برسد که به دلیل موانعی در تامین تجهیزات با چند ماه تاخیر این کار مهم به سرانجام رسید.
گزارش خطا



