بازدید 4754
زنوزی ادعای دوماه قبلش را تکرار کرد

در پرونده ویلموتس تبانی علیه ایران رخ داده است

کد خبر: ۱۰۰۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸ 02 September 2020

مالک باشگاه تراکتور معتقد است در حکم غرامت فیفا به نفع ویلموتس تبانی وکیل خارجی رخ داده است.

به گزارش تابناک ورزشی، زنوزی درباره اینکه چرا فیفا هر بار فوتبال کشورمان را به تعلیق تهدید می‌کند، گفت: واقعیت این است که یک عده افراد در کشورمان وجود دارند که گزارشی از اقدامات انجام شده را به فیفا ارسال می‌کنند. به هر حال لفظ تعلیق ابزاری برای برخی از افراد شده است تا در صورتی که مسئولان ذیربط بخواهند در کارشان دخالت کنند فشار می‌آورند که با ما کاری نداشته باشید که اگر اقدامی انجام بدهید فیفا ما را تعلیق می‌کند. به نظرم فوتبال باید پاک سازی شود و عمل کننده‌ها در راس فوتبال قرار بگیرند. من در مورد پرونده ویلموتس به فدراسیون فوتبال هشدار دادم که سرمان در این مسئله کلاه رفته است و مواظب باشید که شما اشتباه نکنید.

زنوزی ادامه داد؛ من معتقدم که تبانی در پرونده ویلموتس رخ داده است، همانطور که در پرونده‌های باشگاه تراکتور این اتفاق رخ داد. به هر حال حدود ۱۱ میلیون یورو باید به ویلموتس داده شود که ۲ میلیون یورو را دادند و مابقی از جیب ۸۰ میلیون نفر باید داده شود. من مشکلی ندارم و از جیب خودم جریمه‌های باشگاه تراکتور را می‌دهم، اما باشگاه‌های دولتی و فدراسیون فوتبال باید از جیب مردم جریمه‌ها را بپردازند.

وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال خودشان را مالک می دانند
زنوزی درباره جوابیه فدراسیون فوتبال به نامه فیفا گفت: فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش شکل نظارتی گرفته اند و این موضوع مشکلاتی را به وجود آورده است. آن‌ها خود را مالک می‌دانند و ناظر قلمداد نمی‌کنند. به هر حال طبیعی است که مالک دوست دارد اعمال قدرت کند و مسائل را ذینفع خود می‌داند. به نظرم وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال باید ناظر و داور برای زیرمجموعه‌های خود باشند، اما در مورد موضوع خصوصی سازی مقاومت می‌کنند و این مسئله دودش به چشم فوتبال کشورمان می‌رود. تا زمانی که باشگاه‌ها خصوصی نشوند و زیر مجموعه‌های فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باشند، همین مشکلات وجود دارد.

او در پایان گفت: ما به سمت بورس حرکت می کنیم و اموال مولد و سهام هلدینگ خودمان را به باشگاه تراکتور واگذار کردیم. باشگاه تراکتور۶ ماه آینده وارد بورس می شود و اموال غیر مولد را به باشگاه ندادیم. امیدوارم دیگر باشگاه های فوتبال از تراکتور الگوبرداری کنند و به موفقیت برسند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار