بازدید 4609

حمایت رییس کشتی آسیا از سوریان در انتخابات فیلا

کد خبر: ۹۹۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ 16 August 2020

رییس شورای کشتی آسیا در جریان مجمع عمومی سال ۲۰۲۰ این شورا از کاندیداتوری حمید سوریان در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی حمایت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مجمع عمومی سال ۲۰۲۰ شورای کشتی آسیا با حضور نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی، دولت تورلیخانوف رئیس شورای کشتی آسیا و با مشارکت بالای اعضاء به صورت وبینار (ویدیو کنفرانس اینترنتی) برگزار شد. در این مجمع حمید سوریان نایب رئیس و سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی حضور داشتند.

در این مجمع که با مشارکت بالای کشور‌های آسیایی برگزار شد، در مورد موضوعات مختلف از جمله عملکرد شورای کشتی آسیا و برنامه‌های انجام شده در سال ۲۰۱۹، گزارش مالی سال گذشته، هزینه‌هایی که تا به امروز در سال ۲۰۲۰ انجام و برنامه‌هایی که در این سال قرار بر برگزاری آن بود و لغو شد و برنامه‌هایی که قرار است در آینده انجام شود، از جمله مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که در سال ۲۰۲۱ در کشور چین برگزار خواهد شد، گفتگو شد.

همچنین گزارشی در مورد کسب مدال‌های کشور‌های آسیایی در رقابت‌های جهانی، در ۲ سال گذشته داده شد که نسبت به گذشته ارتقاء پیدا کرده و نشان دهنده روند رو به رشد کشتی در قاره آسیا است.

در پایان این جلسه دولت تورلیخانوف با اشاره به درپیش بودن انتخابات اتحادیه جهانی کشتی گفت: ما دو نماینده از آسیا در این انتخابات داریم، روزیف که سابقه طولانی در کشتی و در حال حاضر هم اتحادیه جهانی است و حمید سوریان که قهرمان المپیک و جهان بوده و از نمایندگان کشور‌های آسیایی می‌خواهم که در این انتخابات مشارکت داشته و از کاندیدا‌های آسیایی حمایت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی