بازدید 9456
موسی دمبله همه نقشه های پپ را بهم ریخت

لیون، میلیاردرهای منچسترسیتی را هم حذف کرد

موسی دمبله دوباره لیون را پیش انداخت. خود او در دقیقه 87 دومین گل خود و سومین گل لیون را به ثمر رساند تا شگفتی‌سازی‌های تیم تحت هدایت رودی گارسیا کامل شود
کد خبر: ۹۹۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۲ 16 August 2020

یک سوپر شگفتی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا رقم خورد و منچسترسیتی با بودجه‌ای نجومی و ستاره‌هایی کهکشانی مغلوب لیون فرانسه شده و از صعود به نیمه نهایی اروپا باز ماند.

به گزارش تابناک ورزشی، با صعود تیم لیون به جمع چهار تیم برتر اروپا حالا جنگ آلمان و فرانسه دو لیگ ضعیف تر فوتبال اروپا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان کامل شد و اثری از لیگ های انگلیس ، اسپانیا و ایتالیا نیست!

لیون، میلیاردرهای منچسترسیتی را هم حذف کرد

در آخرین بازی از مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بامداد یکشنبه به وقت تهران تیم فوتبال منچسترسیتی مقابل تیم لیون فرانسه به میدان رفت که در پایان این تیم لیون بود که برخلاف پیش بینی ها تیم تحت هدایت پپ گواردیولا را با نتیجه 3 بر یک شکست داد.

لیون با گلزنی مکسول کورنت در دقیقه 24 از سیتی پیش افتاد و در پایان نیمه اول پیروز به رختکن رفت. کوین دی‌بروینه در دقیقه 69 گل تساوی را برای منچسترسیتی زد اما تنها 10 دقیقه بعد موسی دمبله دوباره لیون را پیش انداخت. خود او در دقیقه 87 دومین گل خود و سومین گل لیون را به ثمر رساند تا شگفتی‌سازی‌های تیم تحت هدایت رودی گارسیا – تیمی که در مرحله قبل هم یوونتوس را حذف کرده بود – ادامه داشته باشد. حالا این تیم به مرحله نیمه نهایی خواهد رفت، جایی که باید با حریفی سرسخت‌تر به نام بایرن مونیخ مصاف داشته باشد.

لیون در حالی به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان راه یافت که قهرمانی در این رقابت‌ها تنها شانس‌اش برای کسب سهمیه این رقابت‌ها در فصل آینده است، چرا که این تیم فصل اخیر لوشامپیونه را در جایگاه هفتم به پایان رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی