بازدید 7452

پایان گروگانگیری در اوکراین

با تلاش نیروهای پلیس، گروگانگیر اوکراینی که اتوبوس مسافری را با بیست مسافر در شهر لوتسک به گروگان گرفته بود‏‎؛ گروگانها را آزاد کرد.
کد خبر: ۹۹۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸ 22 July 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از کی یف؛ با تلاش نیروهای پلیس گروگانگیر اوکراینی بازداشت شد، گروگانها آزاد شدند.

گروگانگیر اوکراینی صبح روز سه شنبه اتوبوس مسافری را با بیست مسافر در شهر لوتسک به گروگان گرفته بود. یک کودک، زنی باردار و یک زن سالمند هم در بین گروگانها بودند.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد؛ پلیس اوکراین سه شنبه شب از آزاد شدن تمامی مسافرانی خبر داد که روز سه شنبه به دست مردی مسلح در شهر توسک گروگان گرفته شده بودند.

معاون وزیر کشور اوکراین در صفحه فیس بوک خود ضمن اعلام خبر آزادی تمامی مسافرانی که در شهر توسک در غرب کشور به گروگان گرفته شده بودند از ابراز خرسندی خود در این زمینه خبر داد. مقامات اوکراینی در ابتدا از به گروگان گرفتن ۲۰ نفر در این حادثه خبر داده بودند. این در حالی است که سرویس‌های امنیتی اوکراین پس از عملیات آزادسازی گروگان ها، تعداد آن‌ها را ۱۶ نفر اعلام کردند. سرویس‌های امنیتی اوکراین در بیانیه‌ای با اشاره به این که فرد گروگان گیر در ابتدا ۳ گروگان از جمله یک زن مسن، یک پسر جوان و یک زن باردار را آزاده کرده بود، اعلام کردند در پایان عملیات نیرو‌های ویژه و پلیس ۱۳ نفر باقی مانده آزاد شدند. یک منبع پلیس اوکراین در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه گفت، گروگان گیر خود را تسلیم پلیس کرده است.

تصاویر مجازی لحظه یورش نیرو‌های امنیتی اوکراین به اتوبوس حامل گروگان‌ها در شهر توسک در غرب کشوربه ثبت رسید. سرویس‌های امنیتی اوکراین در بیانیه‌ای با اشاره به این که فرد گروگان گیر در ابتدا ۳ گروگان از جمله یک زن مسن، یک پسر جوان و یک زن باردار را آزاده کرده بود، اعلام کردند در پایان عملیات نیرو‌های ویژه و پلیس ۱۳ نفر باقی مانده آزاد شدند. یک منبع پلیس اوکراین در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه گفت، گروگان گیر خود را تسلیم پلیس کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی