بازدید 6215
۱

بیمه آتش سوزی را جدی بگیریم!

کد خبر: ۹۹۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ 20 July 2020

شاید شما انسان محافظ کاری باشید و یا از بهترین تکنولوژی های روز برای ایمنی خود و خانوادتان استفاده کنید. اما همه ما می دانیم که حادثه هیچ گاه خبر نمی کند!

خرید بیمه آتش سوزی امری اجتناب ناپذیر محسوب می شود و  نمی توانید از این واقعیت فرار کنید و آن را نادیده بگیرید.

آتش سوزی در یک چشم برهم زدن خانه، مغازه و اسباب منزل شما را  به خاکستر تبدیل می کند. جبران این آسیب های عظیم با این وضعیت اقتصادی، بسیار دشوار خواهد بود. زندگی و اموالی که سال ها برای آن تلاش کرده اید در لحظه ای از بین می رود و از صفر شروع کردن قطعا راحت نیست!

امنیت و آسایش خیال را در خانه و محل کسب و کار خود ایجاد کنید تا اگر حادثه غیر منتظره ای رخ داد به اهمیت بیمه نامه پی نبرید، چراکه دیگه پشیمونی سودی نداره!

 

بیمه آتش سوزی، حافظ سرمایه ملی کشور

هر ساله، اخبار زیادی از آتش سوزی در گوشه و کنار این شهر به گوشمان می رسد که خسارت های مالی و گاها جانی بسیاری به شهروندان و سرمایه ملی و اقتصاد کشور وارد می شود. جالب است بدانید با اینکه می توانید با پرداخت هزینه اندکی اموال خود را تحت پوشش قرار دهید، اما اغلب مردم بیمه آتش سوزی را نادیده می گیرند و در بین عموم شناخته شده نیست. برای چند لحظه حادثه ناگوار آتش سوزی ساختمان پلاسکو در سال 95 را تجسم کنید!  تقریبا یک چهارم مالکان ساختمان پلاسکو بیمه آتش سوزی داشتند و توانستند خسارت خود را جبران کنند.

 

قیمت بیمه آتش سوزی

برای استعلام از قیمت بیمه آتش سوزی وارد سامانه فروشگاه آنلاین بیمه ماهان شوید و با طی کردن این چند مرحله ساده، می توانید  قیمت بیمه آتش سوزی را ببینید. با توجه به شرایط مناسب و حق بیمه بسیار ناچیز بیمه آتش‌سوزی، خرید بیمه آتش سوزی به شدت توصیه می‌شود. با پر کردن فیلد های زیر قیمت بیمه آتش سوزی به شما نمایش داده می شود و حتی می توانید قیمت تمام شرکت های بیمه را با یکدیگر مقایسه کنید.

  1. انتخاب نوع ساختمان
  2. تعداد واحد
  3. نوع سازه
  4. متراژ بنا(متر مربع)
  5. ارزش اموال ساختمان(ریال)

به طور مثال: برای آپارتمان  چند واحدی که در مجموع 10 واحد دارد و متراژ آن 90 متر، نوع سازه بتن، ارزش اموال صد ملیون تومان است، فقط کافی است تا 12000 تومان پرداخت کنید. این مبلغ در مقابل خسارتی که وارد می شود بسیار ناچیز است. پس به آینده فکر کنید تا همیشه حالتان خوب بماند!

اگر هم مایلید که پوشش های دیگری نیز به  بیمه آتش سوزی اضافه کنید، با پر کردن فیلتر ها، می توانید قیمت آن را نیز مشاهده کنید.

 

پوشش‌های اضافی بیمه آتش‌سوزی

اگر بخواهید از پوشش های اضافی بیمه آتش سوزی بهره مند شوید فقط کافی است حق بیمه را برای آن ها نیز لحاظ کنید تا به بیمه نامه شما اضافه گردد. برخی از پوشش های اضافی بیمه آتش سوزی عبارت اند از: زلزله، سیل، طوفان، ریزش کوه، انفجار، ترکیدن لوله و .... . شما می توانید در سامانه فروشگاه آنلاین بیمه ماهان  تمام پوشش های بیمه آتش سوزی را مشاهده نمایید.

 

خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی

سامانه  فروشگاه آنلاین بیمه ماهان، امکان خرید آنلاین و مقایسه قیمت میان تمام شرکت های بیمه را فراهم کرده تا بدون صرف زمان و انرژی بیمه نامه آتش سوزی خود را با ارسال رایگان به سراسر کشور دریافت نمایید.

 

انتهای رپرتاژآگهی/

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
مگر همه مشترکین برق و گاز بیمه نیستند؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار