بازدید 21882
۷

هشدار واعظی به دولت افغانستان درباره ایران‌هراسی

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دولت افغانستان در جلوگیری از دامن زدن به ایران‌هراسی هوشیار باشد.
کد خبر: ۹۸۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ 16 June 2020

به گزارش تابناک محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در صفحه خود در توئیتر نوشت: ‏هوشیاری دولت افغانستان در جلوگیری از دامن زدن به ایران‌هراسی که سناریوی طراحی شده از سوی دشمنان برای تخریب روابط برادرانه بین دو ملت است و فراموش نکردن میهمان‌نوازی سخاوتمندانه دولت و ملت ایران طی دهه‌های اخیر از ٣میلیون نفر از اتباع افغانستان، در راستای منافع ملی آن کشور می‌باشد.

به گزارش فارس، در روز‌های اخیر برخی از عوامل در واکنش به شایعاتی مربوط به کشته شدن تعدادی از پناهجویان افغانستانی در آب‌ها سرزمینی ایران توسط مرزبانان کشورمان، اقدام به اهانت و تعرض به سفارت ایران در افغانستان کردند.

این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که مقامات جمهوری اسلامی ایران در اظهارات متعدد دخالت مرزبانی ایران در این حادثه را رد کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۷
باعرض سلام ... فقر وستم وظلم برادران افغانی از دست ایران نیست بلکه از دست استعمار است لذا باید مردم افغانستان هوشیار باشند دنبال دشمن واقعی خود باشند . اول انها حکومت افغانستان است .
چرا منفعلانه برخورد میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سفارت رو ببندید و گروه گروه افغان ها رو اخراج کنید تا حساب کار دستشون بیاد.
اگر یک بهانه دیگه ای پیدا کنید و به چند صد هزار نفر دیگرشان تابعیت توام با التماس بدهید، تا مدتی این حرکات را کنار می گذارند!!!!!
گویا سخنگوی دولت ، سخنگوی وزارت امورخارجه و در نهایت خود رئیس جمهور باید نظر دهند. چند روز دیگر افرادی که نباید چیزی بگویند شروع به تهدید هم میکنند. بخدا این را دیپلماسی نمیگویند
حداقل ۲۰ سال هست که افاغنه به ایران مهاجرت کرده اند و مردم ایران با وجود تفاوت های فرهنگی قابل توجه، این میهمان ها را پذیرفته اند. در این مدت انواع و اقسام جرم ها چه ک‌وچک و چه بزرگ از این افراد سر زده ولی باز هم‌ مردم‌ایران‌اینان‌ را در میان خود جا داده اند. جای بسی تعجب است که علیرغم ادعا های مسئولین و اتباع افغان باز هم شاهد تمایل اینان‌به مهاجرت به ایران هستیم.
اخراج محترمانه همه افغانها
مهاجران را به کشورشان بازگردانید تا بروند با طالبان بجنگند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی