بازدید 7414
۷

وزیر بهداشت با اجرای طرح ترافیک مخالف است

وزیر بهداشت، عنوان کرده است که اگر اجرای مجدد طرح ترافیک باعث تراکم افراد در اتوبوس و مترو شود با اجرای آن مخالف است.
کد خبر: ۹۷۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰ 19 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، عصر دوشنبه در حساب توئیتر خود نظر سعید نمکی وزیر بهداشت، را در مورد اجرای طرح ترافیک منتشر کرد و نوشت: «وزیر بهداشت: اگر اجرای مجدد طرح ترافیک باعث تراکم بیشتر جمعیت در اتوبوس و مترو شود حتماً با آن مخالفیم و دوستانی که نگران مشکل ترافیک شهرها هستند بهتر است شیوه‌های دیگری را بررسی کنند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
جیب شهرداری رو کی پر کنه اونوقت ؟
جناب وزیر کسانی که خودرو دارن طرح ترافیک باشه یا نباشه برایشان فرقی نمی کنه به هر حال طرح میخرن ولی مشکل اینجاست که نبود طرح بسیاری از پلاکهایی که مربوط به شهرستان است رو کشیده به طرف تهران و این باعث زیادی ترافیک شده و بهتر این است که پلاکهایی که مربوط به تهران نیست رو چاره ایی کنن که اینها خودشان باعث انتقال ویروس از جایی به جای دیگر می شود
چرا مخالفید گند شورای شهر و شهرداری در اومد که این کار فقط واسه کاسبی هست ریخت و پاش هم که گفتنی نیست.
فعلاکه کسب درآمدبهرطریقی اولویت اول شهرداری است حتی اگرباعث سونامی همه گیری کروناشودمسلما اعتنائی به دغدغه ونگرانی مسئولین بهداشتی نمیشود واضح است که فاصله گذاری اجنماعی دروسائل نقلیه عمومی غیرممکنست
وقتی تعداد زیادی از مردم می توانند در این ایام پرخظطر بصورت ایمن با اتومبیل خود تردد کنند چرا باید نیروی انتظامی و شهرداری اینقدر بیرحمانه فقط به در آمد و جریمه و و...فکر کنند. عزیزان برای چپاول مردم فرصت بسیار است کمی صبر کنید.
به لطف مدیرانی مثل شما که همه چیز را عادی فرض میکنید تعداد مبتلایان به نسبت ده روز پیش دو برابر شده . و وضعیت بحرانی و پیک دوم آغاز شده است.
مگه میشه طرح ترافیک اجرا بشه و امثال بنده نتونند با خودروی خودشات تردد کنند و مترو و اتوبوس شلوغ نشود . با پایپ پیاده که نمی توانیم روزی 30کیلومتر راه برویم . همین کار باعث شیوع کرونا خواهد شد.
عزیزان بیشتر فکر درآمد حاصل از طرح ترافیک هستند تا سلامتی مردم
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی