بازدید 16543

پیگیری عضو شورای شهر برای شکایت از سحر قریشی

عضو شورای شهر تهران از پیگیری شکایت مدیریت شهری از یک بازیگر سینما خبر داد.
کد خبر: ۹۷۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ 22 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،‌ مجید فراهانی در اینستاگرام خود در واکنش به انتشار کلیپی از سحر قریشی بازیگر سینما، نوشت: برخورد توهین‌آمیز سحر قریشی با یک پاکبان فضای سبز شهرداری تهران قابل پذیرش نیست و در صورت عدم برخورد مناسب، بیم ‌آن می‌رود که این ناهنجاری به عرف جامعه تبدیل شود.

وی در شرح آنچه در این کلیپ گذشته است، افزود: «روز گذشته در ویدیوی توزیع شده در فضای مجازی، بازیگر تلویزیون و سینما، سحر قریشی با خنده و مضحکه کنار رفتگری می‌رود و با تمسخر به دوستانش می‌گوید لباسم را با او ست کرده‌ام و وقتی رفتگر بینوا به او واکنش نشان می‌دهد با حالتی توهین‌آمیز به آن دیگری رفیقش می‌گوید «همین مانده بود که فقط این به ما بگوید برو ...»

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: پاکبانان و کارگران امروز با حداقل حقوق و مزایا بیش‌ترین زحمت را برای رفت و روب ‌و تمیزی شهر و بوستان‌ها می‌کشند و حداقل انتظار برخورد محترمانه و قدرشناسانه با این فداکاری‌ها داریم.

فراهانی تاکید کرد: لذا در صورت عدم عذرخواهی رسمی خانم سحر قریشی، به عنوان نماینده مردم قدرشناس تهرانی پیگیر شکایت مدیریت حقوقی شهرداری تهران از خانم سحر قریشی خواهم‌ بود تا خدای ناکرده اینگونه رفتارهای ناپسند تبدیل به هنجار جامعه نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۳۲
توی این همه خبر بد جای شکر داره که هنوز یکی پیدا میشه که در حد حرف هم که شده دم از خوبی و انسانیت بزنه. هرچند بعیده که به عمل برسه
کار زشت از هر کسی سر بزند نارواست مخصوصاً از ایشان که باید الگو باشند
بابا این بازیگر هم نیست ! دو تا کارگردان مهم رو هم نمیشناسه و نتونست از هم تشخیص بده ! از من بی حوصله هم کمتر فیلم دیده !
یعنی سحر قریشی گمان می کند از این پاکبان سر تر است چون لباس های گران تری می پوشد؟
سحر قریشی به کسی که نان بازویش می خورد طعنه می زند!!!؟
اینکه نیاز به شکایت ندارد!
پاکبان بسیار انسان باشخصیتی بود
سلام، به اعتقاد بنده هیچ بی احترامی و جسارت هم صورت نگرفته، آنهایی که سبب کثیف شدن شهر، آنهایی که در سطح شهر بذله می ریزند، مغازه های میوه فروشی که پسماند خود را روانه جوی خیابان می کندد، کامیون های حاوی نخاله در سطح شهر که هنام حرکت کلی از نخاله ها در خیابان ریخته می شود و .....اینها موارد و مصداق بی احترامی و جسارت است. ...
چقدربیکارهستیدشماشورای شهری هاکارمفیدی که نمیکنیدمنتظریدببینیدچیزی گیرمیآوریدپیراهن عثمان کنید بجای دنبال شرگشتن برای حل مشکلات فراوان موکلینتان خدمتی بکنیدهمه کارهایمان شده تظاهر!
قریشی را باید برای تنبیه هم که شده به مدت یک هفته پاکبان بذاره قاضی
الان جرم این خانم چیه؟باز چی چیزی را پشت این داستان میخواهید ماست مالی کنید.بلد نیستید مسایل اصلی و مهم شهر و کشور را حل و فصل کنید،چسبیده اید به این جور خبرهای زرد؟
اقای عزیز اختلاف طبقات و پخش پول بی حساب و کتاب در بین برخی کارها این ماجرا را ظاهر کرده
مثل روز روشنه تو می خواهی خودت رو مطرح کنی . وگرنه خانم قریشی چی گفت و یا چه توهینی کرد که مردم ندیدند و تو دیدی! لذا نمی خواهد شما نگران باشی . در ضمن اگر توهین کرده بود که الان تو فضای مجازی کشته بودنش.
در ضمن اون بنده خدا با دوستاش بوده و شما نباید جوری جبهه بگیری که انگار قتل انجام شده
اصلا ما ایرانی ها خیلی کم جنبه ایم.
با سلام
از بارکبان عزیز خواسته شود تا از خانم محترم شکایت کرده تا قانون رسیدگی کامل نمایید
بابا کی اینها را گنده میکنه ...
سحر تبر
شکایت از خانم بازیگر هم عالمی داره. پیگیر باش برادر انشااله کارا به سامان میشه.
اون یارو رو بی خیال شید و هیچ خبری ازش ندید . همین کافیه
این جور آدما هنری که ندارن ،، علم و سواد و دانش هم ندارن پس فقط این جوری می خوان رو بورس بمونن
شما كه تورم 80 درصدري را به دروغ ميگين 42 درصد بعد 15 درصد حقوق اون رفتگر را اضافه مي كنيد بعد گوش دنيا را كر كردين كه قانون هم داريم كه افزايش حقوق مطابق تورم ؛ ايا شما ها به اون كارگر و رفتگره بيشتر ظلم نمي كنيد؟ كي از دست شماها شكايت كنه؟
اینهمه مشکلات شهر تهران اینهمه کارهای زمین مانده شورا چسبیده به کسی که همه او را میشناسند.عضو محترم شورا رای مردم به شما این نبود خود نمایی شخصی نمایید.شما فقط وظایف خود را انجام دهید ماندگار باشد.عجب شورای شهری شد این دوره
یعنی هر کی هرکاری دلش خواست بکنه بعد بگه معذرت میخوام و تمام !!!
سحر قریشی دیگه چیزی برای از دست دادن نداره
اینجور آدم ها را بزرگ نکنید و تحویل نگیرید کافیه . شکایت چی ؟
کاش اول حق و حقوق واقعیپاکبان ها را بدهی و به وضعیت معیشتی، بهداشتی، بازنشستگی و... برسی داداش جان. واقعا خسته نشدین از این مانورهای سیاسی _ سینمایی نخ نما...
درود بر انسانیت و مهربانی
مرده باد غرور و خود بزرگ پنداری
زیاد سخت نگیرید
حال روز این خانم هنرپیشه بر هیچ کس پوشیده نیست امثال ایشان از قبله این مردم به نوایی رسیده اند و حالا خود را سر گردنی از این مردم بالاتر می بینند خوش آمد که این بنده خدا رفتگر به این خانم گقته برو ،اگر این خانم می ماند به غیر از مریضی کرونا ،مریضی دیگری وغیره ............... را به این رفتگر انقال میداد.
همین خانم وقتی فیلم بازی می کند چه معلق هایی برای خدا نمی زند و هی نماز می خواند و چنان با چهره حجاب برتر تقوی فروشی می کند که آدم دل آشوب می گیرد. از چنین آدمی انتظار می رود که رفتاری چنین غیرانسانی داشته باشد. چنین افرادی همیشه با تظاهر به آنچه نیستند خود را به جایی می رسانند که هر کس نداند خیال می کند آدم حسابی و باشعوری هستند!!!
رفتار هاي سبك و سخيف اين خانم كه البته بر كسي پوشيده نيست.
چه عجب
مسخره بازی !!! برو از بانکهای ربا خور شکایت کن که هزاران واحد تولیدی را مصادره و باعث بیکاری صدها هزار نفر شدن اگر خیلی عرضه داری
دم شما گرم. آفرین. ممنون از این خبر خوب
خیلی ممنون. اینو میگن کار درست.
لطفا شماره حساب اعلام کنید ما کمک کنیم وکیل خوب بگیرید.
موافقم.
عذر خواهی برای این افراد انجام گسیخته و دایه دار فرهنگ که صرفا فرهنگ نما هستند مجازات کمی است، ایشون اولا به خاطر بی اخلاقیشون و بی فرهنگی شون باید از بازیگری محروم شوند و به مدت یک ماه با لباس مقدس پاکبانی باید در ساعتی مقرر که نظافت بپردازند تا متوجه بشوند زحمت های زیاد یک پاکبان چه مقدار ارزش دارد. البته اگر پاکبانها راضی باشند
عاقبت به پول رسیدن بدون به فرهنگ وبلوغ اجتماعی بهتر از این نخواهد بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی