بازدید 10175
سوژه

پاداش ۲۰۰هزاردلاری به کی‌روش برای مقامی خیالی!

شاید کی روش به باخت چهارگله امارات میزبان مقابل قطر در نیمه نهایی استناد کرده و چون تیمش با یک گل اختلاف کمتر به حریف باخته ژاپنی است، خودش را حائز مقام سومی خیالی دانسته است! 
کد خبر: ۹۷۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ 16 April 2020

کارلوس کی‌روش ۸ سال تیم ملی ایران را هدایت کرد و آخرین قراردادش با فدراسیون فوتبال ۶ ماهه و برای حضور در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا بود. قراردادی که حالا بازهم باعث شده او از فدراسیون فوتبال طلبکار شود.

به گزارش تابناک ورزشی، اخیرا نیز در پی انتشار اخباری مبنی بر پاداش‌های تیم ملی فوتبال ایران به خاطر جام جهانی، جنجال‌های زیادی در این زمینه ایجاد شده بود و حالا پرده تازه ای از یک افتضاح مدیریتی در فدراسیون فوتبال فاش شده است تا قطار افشای فساد و بی کفایتی از حرکت باز نایستد.

در این قرارداد شش ماهه که میان مهدی تاج و کارلوس کی‌روش به امضا رسیده، در بخشی که مربوط به پاداش‌ها بوده است ۲۰۰ هزار دلار برای کسب مقام سومی در جام ملت‌ها در نظر گرفته شده بود. در حالی چنین پاداشی برای کی‌روش در نظر گرفته شده که مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در امارات اصلاً دیدار رده‌بندی برای کسب مقام سومی و چهارمی نداشته و تیم ملی ایران نیز پس از شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی از این مسابقات حذف شد.

کی‌روش پس از حذف تیم ملی از جام ملت‌ها و اتمام همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال ایران درخواست پاداش برای کسب مقام سومی کرده و به این پول هم دست نیافته است. با این حال او شکایتی را برای دریافت این پول به فیفا ارائه کرد و به نتیحه مثبت هم رسیده، اما فدراسیون فوتبال در این زمینه دفاعیاتی را برای فیفا ارسال کرده است.

پاداش ۲۰۰هزاردلاری به کی‌روش برای مقامی خیالی!

حالا باید منتظر ماند و دید آیا دفاعیات فدراسیون فوتبال برای عدم پرداخت ۲۰۰ هزار دلار پاداش سومی در جام ملت‌های آسیا به کی‌روش، در حالی که تیم ملی به چنین مقامی دست نیافته است، مورد قبول قرار می‌گیرد یا خیر. در واقع در صورت تایید این حکم و عدم پذیرش اعتراض ایران، فدراسیون باید بابت هیچ، به کی‌روش ۲۰۰ هزار دلار بدهد.

این درحالی است که جام ملتهای آسیا دیگر مقام سومی و بازی رده بندی ندارد و بازی بین دو تیم شکست خورده نیمه نهایی برگزار نمی شود. شاید کی روش به باخت چهارگله امارات میزبان مقابل قطر در نیمه نهایی استناد کرده و چون تیمش با یک گل اختلاف کمتر به حریف باخته ژاپنی است، خودش را حائز مقام سومی خیالی دانسته است! 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
نوش جونش
واقعا اینا همش اشتباهه ؟ به خدا یک صدم اینها هر جای دیگه باشه به جرم گاوبندی و شبیه اون همه رو دستگسر می کنن.
شمام فعلا وایسید تا آقای تاج برگرده
آقا مگه هیچ نظارتی روی فدراسیون فوتبال نیس. نهادهای نظارتی کمان. مگه میشه اینقدر مدیر عوضی تو یک فدراسیون دو ریالی باشه. پشت سر هم گند کاری میکنن. بابا حق الناس اینا. لعنت به هرچی آدم عوضی و فاسد که اینطوری پول مردم رو به باد فنا میدن. نهادهای نظارتی باید وارد بشن و برای یک بار هم شده دخل مدیرای دزد و فاسد رو لااقل تو فوتبال بیارن.
به سناریوهای دروغ پردازیتون ادامه بدید ما سالهاست که سریال خطوط دروغ رو می بینیم از نفوذیهای فدراسیون .مجری های تلوزیونی.بازیکانان فوتبالی دونبال موقعیت شخصی.مربیان فوتبالی دنبال موقعیت شخصی.دلالان لباس و قراردادی.لیدرهای ساختگی چماق بدست در ورزشگاهها.خبرنگاران مامور تخریب در روزنامه ها و کاری از دستمون بر نمیاد فقط گذشت زمان هست که خودتون خودتون رو یکی یکی رسوا میکنید.ما با کارلوس کی روش هشت سال پر افتخار رو طی کردیم .همونجایی که 6 تا به بحرین زدیم و تبانی امثال شما در باخت تحمیلی به بحرین در دوره های قبلی جام جهانی رو مرهم گذاشت...
ببینید، تا الان که همین بررسی ظاهری (اینکه پشت پرده چی بوده و هست خدا عالمه!) رو انجام بدین، از کی روش تا ویلموتس و گندکاریهای قراردادی و خسارتهای فجیع، فقط و فقط میشه به واژه خیانت به بیت المال رسید، چرا نباید اموال مدیرانی که در این فجایع دست داشتن توقیف بشه؟ چرا محاکمه نشن؟؟ چرا اینهمه گند میزنن و راحت هم فرار میکنن؟
وقتی مسایل و قراردادهای فدراسیون فوتبال ایران را به هر دانشجوی ترم اول حقوق که کمی هم از فوتبال سررشته داشته باشد نشان بدهید اولین جرقه ذهنی اش به تبانی ( گاوبندی ) و زمینه چینی برای اختلاس می خورد ، فیفا و پلیس کشورهای ایتالیا ، مکزیک ، فرانسه و آرژانتین مسایلی ساده تر از این موارد را موشکافی و طرفین را به دادگاه کشانده اند و در بیشتر مواقع جرایم سنگینی را هم برقرار کرده اند ! اما در فدراسیون فوتبال ما بدلیل اداره شدن محفلی هیچوقت اجازه نداده اند که خبرها رد زمان خودش به بیرون درز کند . مسئولین بالاسری هم بخاطر رودربایستی و احیاناً ضربه خوردن جایگاه خودشان به این سکوت و لاپوشانی کمک کرده اند ! رسیدگی های قانونی تحقیق و تفحص ها هم هیچکدام جواب نداده و رسیدن یکی دو پرونده به قوه قضاییه هم با تعلل فراوان و وقت کشی و مرور زمان روبروست در نتیجه خلافکاران طلبکار و در سواحل آنور آب به خوشگذرانی و خندیدن به ریش ملت ایران مشغول ! تا کی کسی پیدا بشود و داد و پول ملت از حلقوم اینها به بیرون بکشد تا آنزمان از دست ما فقط دعا بر می آید : خدایا خداوندا شر نا اهلان و نامحرمان را از سر ملت ایران انقلاب و اسلام کوتاه و قطع بفرما ، آمین یا رب العالمین
مال کیروش نیست مال چند نفر تو فدراسیونه شک نکنید
تمام این پولها را تاج وشرکاش خوردن .حالا هم رفته المان جا خشک کرده.بعد اینجا همه دربدر وام هستند برای اداره کشور.
ببین چقد با هم بسته بودن.حتما درصدی بوده
باجی بود که به کیروش داده شد تا افشاگری نکند
آقا اینها اشتباه نیست. کار نابلدی و بی کفایتیه! وقتی هر چی آدم لایق هست از کشور میرن، وقتی معیار لیافت میشه میزان مجیز گویی! مملکت می افته دست یک عده آدم کار نابلد و بی عرضه و همین میشه اوضاع مملکت. دقت کنید همه جا هم همینه فدراسیون و بقیه نداره
پولهای مفتی که به فوتبالیستها داده میشه ازهمین بیت المالیه که گفته میشه از تحریمها ضربه دیده، درسته؟
پس چرا یه سری تا ته کیسه دستشان را می تونن ببرن و استفاده کنن؟
نوش جونش ببره این نبره مرکز فساد فدراسیون میبره.
نوش جانش از 99% درصد مسئولین این کشور روی ایران غیرت بییشتری داشت
هرجا هست خوب و خوش و سلامت باشه
خدایا دست فوتبالیها را از بیت المال کوتاه کن.
اینقدر به تاج نفرین کردند که اول سکته کرد ؛ حالا هم کرونا گرفته! فعلا نوبت نفرین کردن به خاوری ، زنجانی ، مهدی هاشمی و گرانفروشان و محتکران مواد غذایی و میلیونها ثروتمندی است که یارانه نقدی می گیرند و زنده بودن (نه زندگی کردن) را برای اقشار محروم و فقیر جامعه ؛ طاقت فرساتر از قبل می کنند .
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی