بازدید 3928

واکنش زیدان به برد مقتدرانه مفابل بارسلونا

هفته پیچیده‌ای بود، اما به خوبی برای این بازی آماده شدیم. این یعنی بازیکنان آماده اند و می‌خواهند. مقابل سیتی ۷۸ دقیقه خوب بازی کردیم و در نهایت باختیم. امروز از ابتدا تا انتها خوب بودیم
کد خبر: ۹۶۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ 02 March 2020

زیدان بعد از پیروزی مقابل بارسلونا: نیمه دوم برای ما بود و به بازیکنانم افتخار می‌کنم؛ کورتوا به ما آرامش خاطر می‌دهد

به گزارش تابناک ورزشی، زین الدین زیدان بعد از پیروزی در ال کلاسیکو، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد. پیروزی ۲-۰ رئال مادرید مقابل بارسلونا در هفته ۲۶ رقابت‌های لالیگا، ۱۲ بازی مانده به پایان فصل آن‌ها را با ۵۶ امتیاز صدرنشین کرد. بعد از دو شکست پیاپی، رئال مادرید پیروز شد تا زیدان همچنان در دوران حضورش در این تیم، طعم سه باخت متوالی را نچشد.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیدان، سرمربی لوس بلانکوس در پایان مسابقه گفت: حس خوبی داریم. به خاطر تمام کار‌هایی که در دفاع و حمله انجام دادیم، ما شایسته این پیروزی بودیم. نیمه اول بازی برابر بود و پرسینگ ما در نیمه زمین حریف بی نقص نبود. در نیمه دوم پرسینگ ما بهتر شد و در جلوی زمین هم بهتر بودیم. واقعاً به آن‌ها فشار وارد کردیم و تقریباً آن‌ها را در هم شکستیم. این سه امتیاز مهمی بود، چون بعد از هفته‌ای سخت امروز فرصت تغییر شرایط را داشتیم. با این سه امتیاز صدر جدول را پس گرفتیم، اما باید تا پایان بجنگیم.
خیلی خوشحالیم، چون همگی نشان دادیم که خوب کار می‌کنیم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم، چون کسب چنین بردی آسان نبود. قدرت ما امروز بسیار مهم بود. نکته اول این است که به صورت تیمی خوب دفاع کنیم و بعد از آن می‌دانیم که چطور موقعیت خلق کرده و گل بزنیم. نیمه دوم برای ما بود. فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم و تنها دو گل به ثمر رساندیم. دروازه را بسته نگه داشتیم و کورتوا در این امر نقش مؤثری داشت. امشب به عنوان یک تیم پیروز شدیم.

گلزنی وینیسیوس جونیور:

او خوب بود و در چنین بازی مهمی، گل مهمی به ثمر رساند. برای او خوشحالم. او از لحاظ هجومی و دفاعی عالی بود و در مقابل سمدو به مارسلو کمک کرد. او شرایط خاص خود را دارد، اما خیلی جوان است و گاهی اوقات انتقادات سختی از او می‌شود. باید با این انتقادات زندگی کند، چون اینجا رئال مادرید است.
پیروزی روحیه بخشی برای ما بود. قبلاً در مورد اینکه این مسابقه فرصت فوق العاده‌ای برای تغییر روند بد تیم است صحبت کرده بودیم و به لطف سخت کوشی این هفته، موفق به تغییر این روند شدیم. می‌دانستیم که می‌توانیم آنجا خوب بازی کنیم و این کار را کردیم. سزاوار برد بودیم، اما بازی سختی مقابل حریفی سخت داشتیم. می‌دانیم که لحظات سخت تری خواهیم داشت و مردم سعی در کوبیدن ما خواهند داشت، اما به این مسائل عادت کرده ایم.

عملکرد فوق العاده کورتوا درون دروازه:

اولین شبی نیست که او خوب کار می‌کند. حالا مدت هاست که او خوب کار می‌کند و حضورش درون دروازه به ما آرامش خیال می‌دهد. امروز واکنش‌های بسیار خوبی داشت و ما را در بازی حفظ کرد. چنین واکنش‌ها و سیو‌هایی در لحظات کلیدی واقعاً مهم هستند.

ماریانو:

او مهاجم سوم ماست و امروز خودش را ثابت کرد. امروز فرصتی به دست آورد و خوب کار کرد. تاکنون دقایق بازی چندانی نداشته و من تحت تأثیر گلی که به ثمر رساند قرار گرفتم. همه برای او خوشحال اند، چون تمام تلاشش را می‌کند. همه این بازیکنان کلیدی هستند و به همه گزینه‌هایی که دارم فکر خواهم کرد. بازیکنانی هستند که کمتر به میدان می‌روند، اما همگی باید در زمان مورد نیاز به تیم کمک کنند. امروز ماریانو خوب کار کرد. ایسکو فوق العاده بود، او تقریباً تا آستانه گلزنی هم پیش رفت، اما تراشتگن و پیکه به خوبی مانع شدند. دوست داشتم امشب او گلزنی کند، اما تراشتگن واکنشی باور نکردنی داشت. کورتوا هم امشب عالی بود.

بازی برگشت مقابل منچسترسیتی:

آماده بازی برگشت خواهیم شد، هرچند قبل از آن بازی‌هایی در لالیگا خواهیم داشت. واکنش امروز تیم مهم بود. رختکن تیم ناامید نشده است. هفته پیچیده‌ای بود، اما به خوبی برای این بازی آماده شدیم. این یعنی بازیکنان آماده اند و می‌خواهند. مقابل سیتی ۷۸ دقیقه خوب بازی کردیم و در نهایت باختیم. امروز از ابتدا تا انتها خوب بودیم و پیروز شدیم. باید به آنچه باور داریم پایبند باشیم، اما می‌دانیم که تا لحظه آخر کار سختی خواهیم داشت. هر بار که به میدان می‌رویم باید خودمان را ثابت کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج