بازدید 12618

آغاز ثبت نام براي بازديد از برج ميلاد

مدير بازديد و گردشگري برج ميلاد تصريح كرد: طبقاتي كه شهروندان مي‌توانند در آينده از آن بازديد كنند رستوران گردان، گنبد آسمان،VIP، سكوي ديد باز، 2 طبقه گالري و منطقه امن از آتش است.
کد خبر: ۹۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۹ 06 April 2010
مدير بازديد و گردشگري برج ميلاد از آغاز ثبت‌نام اينترنتي براي بازديد شهروندان از برج ميلاد خبر داد و گفت: افراد مي‌توانند با مراجعه به سايت شركت برج ميلاد آسمان به صورت الكترونيك براي بازديد از برج ثبت‌نام كنند.

عاطفه احمدي در گفت‌وگو با فارس با بيان اينكه در سه ماهه اول سال گذشته ثبت‌نام براي بازديد از برج صورت گرفت، گفت: در سه فصل ديگر ثبت‌نامي نداشتيم و تمام افرادي كه ابتداي سال ثبت‌نام كرده بودند از برج بازديد كردند.

مدير بازديد و گردشگري برج ميلاد درباره هزينه بازديد شهروندان از برج ميلاد در سال جاري، گفت: قرار است جلسه‌اي در اين زمينه برگزار شود.

وي در پاسخ به اين پرسش كه قرار بود در سال جاري بازديد از برج ميلاد در تمام روزهاي هفته انجام شود، گفت: سال گذشته در هفته سه روز بازديد داشته‌ايم و امسال يك روز اضافه كرده‌ايم كه آن يك روز هم متعلق به سازمان‌ها و شركت‌هاست.

مدير بازديد و گردشگري برج ميلاد در پاسخ به اين پرسش كه از 12 طبقه سازه راس شهروندان از چند طبقه آن بازديد مي‌كنند، گفت: در حال حاضر فقط از يك طبقه آن بازديد مي‌شود و بقيه بخش‌ها آماده بازديد نيست.

به گفته احمدي، گنبد آسمان و رستوران گردان برج نيز آماده شده و در حال حاضر 3 طبقه آماده بازديد داريم، ولي از يك طبقه آن كه تكميل‌تر از بازديد انجام مي‌شود.

وي ادامه داد: در سازه راس 12 طبقه وجود دارد كه 4 طبقه آن تاسيسات و از 8 طبقه آن مي‌توان بازديد كرد.

مدير بازديد و گردشگري برج ميلاد تصريح كرد: طبقاتي كه شهروندان مي‌توانند در آينده از آن بازديد كنند رستوران گردان، گنبد آسمان،VIP، سكوي ديد باز، 2 طبقه گالري و منطقه امن از آتش است.

احمدي درباره منطقه امن از آتش برج ميلاد، گفت: اين قسمت آخرين طبقه سازه راس است در صورتي كه كه اتفاقي رخ دهد، افراد را به اين طبقه منتقل مي‌كنيم چرا كه مقاوم‌‌تر است.

مدير بازديد و گردشگري برج ميلاد گفت: از نيمه دوم امسال در تمام روزها بازديد خواهيم داشت.
به گفته احمدي، ثبت‌نام براي يك ماه است و روزانه 1500 نفر مي‌توانند از برج ميلاد بازديد كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
هنوز هم در سايتش ثبت نام بسته است.اول سايت رو چك كنيد بعد خبر بديد
من فکر کنم مدير بازديد و گردشگري برج ميلاد تا حالا یه بارم به سایت خودشون سر نزده ! من تا حالا دوبار همچنین خبری رو دیدم و هر دوبار همون روز مخابره خبر به سایت مراجعه کردم و با پیغام غیرفعال بودن ثبت نام تا اطلاع ثانوی مواجه شدم ! اینم منبع :
http://eforms.tehran.ir/Default.aspx?tabid=79&language=fa-IR
کاش سایت برج میلاد را هم می نوشتید
بابا هیچ ثبت نامی رو قبول نمی کنند-موضوع سر کاری هست
با سلام امروز مراجعه به سايت براي ثبت نام داشتم كه اعلام كرده اند كه ظرفيت ثبت نام ندارند چرا خبري را درج مي كنيد كه عاري از صحت است
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی