بازدید 6721
چشم ورزش ایران روشن؛

رقابت شناگران ايراني با نمايندگان اسرائیل

در گروه پنجم اين ماده نيز همايون حقيقي در رده ششم ايستاد و اين در حالي بود كه لئون اسپكتور از رژيم صهيونيستي نيز در اين گروه حضور داشت و در رده پنجم قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۹ 05 April 2010
شناگران ايراني حاضر در مسابقات انتخابي المپيك نوجوانان در آمستردام هلند با نمايندگان رژيم صهيونيستي رقابت كردند.

به گزارش فارس؛ اين مسابقات از 5 تا 9 فروردين ماه جاري در آمستردام هلند برگزار شد و تيم ايران با تركيب همايون حقيقي، احمدرضا جلالي و اميرمحمد شجاعي فر و با مربيگري عباس علي كشتكار در اين رقابت ها حضور يافت و با كسب يك سهميه المپيك نوجوانان سنگاپور به كار خود پايان داد.

در اين مسابقات اما شناگران ايراني در مرحله مقدماتي با نمايندگان رژيم صهيونيستي همگروه شدند و با آنها رقابت كردند. در مسابقات 100 متر پروانه و در گروه ششم مقدماتي احمدرضا جلالي در رده ششم قرار گرفت و نفر چهارم اين گروه آلموگ اولشتن از رژيم صهيونيستي بود.



در گروه پنجم اين ماده نيز همايون حقيقي در رده ششم ايستاد و اين در حالي بود كه لئون اسپكتور از رژيم صهيونيستي نيز در اين گروه حضور داشت و در رده پنجم قرار گرفت.

همچنين در مسابقات 200 متر مختلط انفرادي و در گروه هفتم مقدماتي احمدرضا جلالي در رده اول قرار گرفت و جالب اينكه نزديك ترين رقيب وي اسپكتور از رژيم صهيونيستي بود كه دوم شد. جلالي در اين ماده موفق به كسب سهميه المپيك نوجوانان شد.






این رقابت ها با حضور امیرصدیقی مسئول کمیته روابط بین الملل فدراسیون شنا و در غیاب امیرحسین آیت الهی سرپرست فدراسیون شنا برگزار شده است. سرمربیگری تیم شنا کشورمان را نیز عباسعلی کشتکار برعهده داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد