بازدید 5042

احمدي‌نژاد: ارتش، دژ بی بدیل بازدارندگی

وی افزود : شجاعت، شهامت و مقاومت یکی از ویژگیهای ارتشیان است که در هشت سال دفاع مقدس آن را با اتکا بر خداوند متعال، شجاعت فرماندهان، افسران و سربازان دلاور نشان دادند و در این بین بیش از 48 هزار شهید سند شجاعت ارتش ماست.
کد خبر: ۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۸۷ - ۱۴:۰۸ 17 April 2008
احمدی نژاد گفت: ارتش دژ مستحکم و سرافراز در دفاع از ملت و قوه بی بدیل بازدارندگی در برابر دشمنان است و اقتدار آن در حمایت از ملت ایران است.

به گزارش مهر، دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور که صبح امروز در مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران سخن می گفت، اظهار داشت : نیروهای نظامی ما نه برای قدرت و سلطه گری بلکه برای خدا و آرمانهای متعالی و مجاهدتهای انسانی فعالیت می کنند.

وی افزود : شجاعت، شهامت و مقاومت یکی از ویژگیهای ارتشیان است که در هشت سال دفاع مقدس آن را با اتکا بر خداوند متعال، شجاعت فرماندهان، افسران و سربازان دلاور نشان دادند و در این بین بیش از 48 هزار شهید سند شجاعت ارتش ماست.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران شجاع ترین ارتش جهان است، تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگیهای ارتش مردمی بودن آن است وهر کدام از نیروهای مسلح پیوسته با مردم وهمراه و خادم مردم در سراسر کشور هستند. امروز قوای مسلح ما تجلی ملت ایران است که با ابتکار، خلاقیت واعتماد به نفس آنها گره خورده اند.

احمدی نژاد گفت : امروز ارتش در عرصه های گوناگون با جهاد متخصصین ودلسوزان و نیروهای مومن، پیشرفته ترین نیازمندیها و تجهیزات الکترونیکی، رادیویی، هواپیماها، قایق و سایر نیازها را در داخل تولید می کند.

وی به سرعت و رشد در تمامی زمینه ها در ارتش اشاره وخاطرنشان کرد : سرعت و رشد ارتش نه تنها با گذشته بلکه با هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست و این دستاوردها در شرایط تحریم و فشار به دست آمده و حقیقتا این نیرو جندالله است.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ویژگیهای ملت ایران اظهار داشت : بدون تردید در حال حاضر ملت ایران عزیزترین و مقتدرترین ملت دنیا است که تمامی تلاش و دستاوردهای آن در خدمت تعالی بشر، صلح، دوستی است که منشاء آن درونی است.

احمدی نژاد افزود: ایمان، خلاقیت، ابتکار،هوشمندی و شناخت ملتها و حضور آگاهانه در عرصه بین المللی نشان دهنده هوشمندی و اقتدار ملت ایران است.

وی در ادامه گفت : امروز اقتدار ملت ایران در حدی است که هیچیک از دولتهای مستکبر دنیا قادر نیستند امنیت ما را مورد تهدید قرار دهند.

رئیس شورای عالی امنیت ملی گفت : دشمنان می دانند ملت ایران ملتی صلح طلب است و قوای مسلح ما به استحکام، هماهنگی و اقتدار ایستاده اند و کوچکترین تعرضی را پاسخ می دهند و هر بدخواهی را سرجای خود خواهند نشاند.

احمدی نژاد نیروهای مسلح را پشتیبان نشر صلح و ارزشها در جهان خواند و خاطرنشان کرد : کشورها و قدرتهای شیطانی برای بسط سلطه و تسلط بر مخازن انرژی جهان و ایجاد سد در برابر امواج انسانی انقلاب اسلامی به منطقه ما لشگر کشی کردند و تصور آنها از پا گذاشتن به خاورمیانه این بود که جلوی بسط امواج فرهنگی و اسلامی انقلاب اسلامی ایران را بگیرند.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه منطقه و جهان آماده پاک شدن از قدرتهای اهریمنی هستند تاکید کرد که کشورهای منطقه باید این موضوع را بدانند که ملت ایران برای بسط صلح در منطقه بدون حضور بیگانگان در منطقه در کنار آنها خواهند بود و از آنها حمایت خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی