بازدید 3359

خطاهای انسانی عامل ۸۰ درصد تصادفات جاده ای است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با تاکید بر اینکه خطاهای انسانی عامل ۸۰ درصد تصادفات جاده ای است، گفت: از مردم درخواست داریم در تعطیلات نوروز با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مسافرت ایمنی را داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ 21 March 2019

بشیر خالقی در گفت‌و‌گو با به خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در رابطه با وضعیت حضور اورژانس‌های سیار شهری و جاده‌ای گفت: طی سالیان گذشته تعداد کشته‌های حوادث ترافیکی روند نزولی داشته است، اما متاسفانه طی 2 سال اخیر این روند افزایش پیدا کرده است پس ما باید تلاش بیشتری در زمینه پیشگیری و فرهنگ‌سازی انجام دهیم.

نماینده مردم خلخال و کوثردر مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به افزایش سفرهای زمینی در ایام نوروز باید همه ارگان‌های هلال احمر، راهنمایی رانندگی، نیروی انتظامی با همکاری یک‌دیگر شرایط ایمنی را برای مردم در میان راه‌ها و جاده‌ها فراهم کنند، تا با خیال آسوده و آرامش به سفر خود ادامه بدهند.

نقش پررنگ اورژانس بین جاده‌ای در کاهش تلفات ناشی از تصادفات

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه وجود اورژانس‌های شهری و جاده سیار نقش بسیار زیادی در کاهش تلفات جاده‌ای خواهد داشت، افزود: هر چقدر هماهنگی میان ارگان‌های مختلف بیشتر باشد، تلفات ناشی از حوادث جاده ای نیز کاهش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در سالهای اخیر توجه بسیار خوبی به اورژانس ‌های سیار شهری و خیابانی در ایام نوروز شده است، بی تردید در این ایام نیرو‌های انتظامی، راهنمایی رانندگی و کادر درمانی و پزشکی سیار جاده‌ای زحمات بسیار زیادی را به جهت افزایش آسایش و ایمنی مسافران متحمل می‌شوند .

خطاهای انسانی عامل 80 درصد تصادفات جاده ای است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه خطاهای انسانی عامل 80 درصد تصادفات جاده ای است، خاطر نشان کرد: از مردم درخواست داریم در تعطیلات نوروز با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مسافرت ایمنی را داشته باشند .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی