بازدید 3507
بهترین تصویر سال 97 از چشم علیرضا

بیرانوند: گرفتن ضربه ژاوی از مهارپنالتی رونالدو مهمتر بود

کد خبر: ۸۸۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸ 02 March 2019

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس به عنوان پدیده سال 97 از سوی مخاطبان یک برنامه تلویزیونی انتخاب و امروز میهمان این برنامه بود.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا بیرانوند امروز میهمان رضا رشیدپور و برنامه "حالا خورشید" بود. او در نظرسنجی این برنامه به عنوان پدیده سال 97 انتخاب شد. بیرانوند در گفت و گویی که در این برنامه داشت درباره سال "97" گفت:«سال 97 یکی از بهترین سال های زندگی م بود. از لحاظ ورزش و فوتبال هم برای من وهم فوتبال ایران سال خیلی خوب بود. من که هیچ وقت امسال را فراموش نمی کنم. 97 سالی بود که برای من رو به جلو بود و امیدوارم بتوانم این روند را ادامه بدهم.»

او در پاسخ به این سوال که بهترین صحنه و تصویر فوتبالی اش در سال 97 کدام تصویر است گفت:« خب اگر قرار باشد یک صحنه را انتخاب کنم ضربه سر ژاوی در بازی پرسپولیس و السد که باعث شد پرسپولیس بعد از سال ها به فینال آسیا برسد را انتخاب می کنم.»

دروازه بان شماره یک پرسپولیس با بیان اینکه این تیم امسال به دنبال رسیدن به قهرمانی است افزود:« خداراشکر بازیکنان خیلی خوبی به تیم اضافه شده اند. ما دوسال است که قهرمان ایران شدیم و سال قبل هم به فینال باشگاه های آسیا رفتیم. امسال همه انتظار دارند تا برای سومین بار قهرمان شویم هرچند شرایط خیلی سخت است. تیم ها برای موفقیت سرمایه گذاری کرده اند اما خوشبختانه الان در صدر جدول هستیم و می خواهیم به کمک هواداران هت تریک کنیم. هرچند همانطور که گفتم کار خیلی سختی است. امسال هرتیمی قهرمان شود کار بزرگی انجام داده است. فاصله امتیازها بین تیم اول تا پنجم خیلی کم است و همین لیگ را جذاب تر کرده است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی