بازدید 2357

بررسی جزئیات لایحه برج - باغ‌ها در جلسه آینده شورا

کد خبر: ۸۸۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ 24 February 2019

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که کلیات مصوبه برج - باغ‌ها در جلسه امروز (یکشنبه‌) به تصویب اعضاء رسیده است، گفت: در جلسه آینده بحث و بررسی جزئیات این لایحه انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی در پایان جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مصوبات این جلسه، اظهار کرد: امروز شورای اسلامی شهر تهران کار خود را با دو نطق پیش از دستور پر احساس از دو عضو شورا آغاز کرد و پس از دو تذکر اولین دستور کار خود یعنی بررسی اعتراض فرمانداری به مصوبه محدوده مبارزه با آلودگی هوا بود که چند نکته از سوی فرمانداری تهران در این موضوع مطرح شده بود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه افزود: اعضای شورای اسلامی شهر تهران موارد مطرح شده از سوی فرمانداری تهران را قبول کردند و بعد از اصلاح این موارد این مصوبه را به فرمانداری تهران ارسال کردند.

وی اضافه کرد: موضوع دیگری که در جلسه امروز (یکشنبه‌) شورای شهر تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت، ارائه گزارش مالی شهرداری بود که آخرین وضعیت مالی مجموعه شهرداری تهران از سوی خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران ارائه شد که برخی از اعضا اعتراضی مبنی بر عدم ثبت هزینه‌ها در مجموعه شهرداری تهران را داشتند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: دستور کار بعدی یکصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مصوبه برج باغ‌ها بود که در ابتدا توضیحاتی درباره لغو این مصوبه و دستورالعمل ماده "۱۴" قانون زمین شهری تهران مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه لغو مصوبه برج باغ‌ها در آذر ماه سال جاری به کمیسیون مشترک ارائه داده شده بود، در این باره خاطر نشان کرد: در جلسه امروز کلیات مصوبه جدید مبنی بر دستورالعمل ماده ۱۴ قانون زمین شهری تهران با یازده ماده به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تهران رسید. البته در برخی از موارد اختلاف نظراتی وجود داشت که با ارائه پیشنهاداتی اختلافات نظرها حل شد و در جلسه آینده شورای اسلامی شهر تهران جزئیات این مصوبه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

هاشمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، ادامه داد: باغات تهران با توجه به اینکه تاکنون به مقدار زیادی نابود شده‌اند و مساحت کمی از این باغات در تهران باقی مانده است باید نسبت به حفظ آنها حداکثر تلاش خود را انجام دهیم. لایحه برج باغ‌ها در گذشته بد نبوده ولی نحوه اجرای آن بد بوده است.

وی در پایان صحبت‌های خود اضافه کرد: در لایحه جدید تمام سعی و تلاش برای حفظ باغات تهران انجام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی