بازدید 3310
۱

کمترین حق جوانان هرمزگانی جذب در پالایشگاههای استان است

کد خبر: ۸۵۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 06 December 2018

نماینده مردم هرمزگان در مجلس با هشدار به صنایع و پالایشگاه ها که از حق مردم هرمزگان کوتاه نمی آییم، گفت: حق جوانان هرمزگانی جذب در پالایشگاه های مستقر در استان است.

به گزارش مهر، احمد مرادی ظهر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل محیط زیست هرمزگان بیان داشت: هرمزگان استانی صنعتی و پالایشگاهی است و به اذعان و اعتراف مدیران محیط زیست در استان و کشور مردم این استان بیشترین آسیب زیست محیطی را تحمل می کنند. مدیرکل جدید محیط زیست باید همراهی و کمک کند تا حق مردم این استان از استقرار صنایع و پالایشگاه گرفته شود.

وی با بیان اینکه در دفاع و گرفتن حق مردم استان کوتاه نخواهد آمد، عنوان کرد: با برگزاری جلسات مختلف و پیگیری ها و رایزنی های انجام شده سال گذشته بخشی از سهم هرمزگان پرداخت شد اما در حوزه اشتغال سهم مردم هرمزگان نادیده گرفته شده است و برای گرفتن این حق سازمان محیط زیست کشور هم باید همراهی کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خطاب به پالایشگاه نفت بندرعباس و پالایشگاه ستاره خلیج فارس اظهارداشت: پالایشگاههای مستقر در استان باید از ظرفیت جوانان بومی و ماندگار در استان استفاده کنند. متاسفانه تا کنون حق مردم هرمزگان از حوزه اشتغال ادعا نشده است.

در حالی که احمد مرادی در ماههای اخیر به عنوان یکی از جدی ترین مدافعان جذب نیروهای بومی و ماندگار متخصص داخلی در پالایشگاه ستاره خلیج فارس است که این پالایشگاه در دوران مدیریت جدید اقدام به جذب نیروهای غیرتخصصی و بدون برگزاری آزمون در برخی از واحدها از جمله روابط عمومی کرده است که ۱۰۰ نفر از نیروهایی که موفق به کسب امتیازات مختلف در آزمون و مصاحبه شده اند هنوز پشت درب های استخدامی این مجموعه معطل مانده اند.

این نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس در مجلس همچنین با اشاره به تعرضات مختلف در تقسیمات کشوری خاطرنشان کرد: در شهرستان بندرخمیر اختلافات تقسیمات کشوری موجب شده تا از استان همجوار با نیابت قضایی به این شهرستان مراجعه کنند و موجب ایجاد ناآرامی و ناامنی شوند بدون آنکه روحیه و خصوصیات مردم این منطقه را به خوبی بشناسد.

وی افزود: سازمان محیط زیست کشور باید نمایندگان استان را همراهی کند تا این تعرضات تقسیمات کشوری در استان حل و فصل شود. دکتر کلانتری این مشکل را تلویحا پذیرفته است ولی هنوز اقدام رسمی از سوی سازمان محیط زیست صورت نگرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدا خیرش بده فقط احمد مرادی به فکر اشتغال هرمزگانی هاست.
نمیدونم بقیه نماینده های هرمزگان در چکار میکنن؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی