بازدید 40389
در گفت‌وگوی اختصاصی مدیر مشمولان ستاد کل نیروهای مسلح با «تابناک»،

اعلام جزییات «معافیت 3 برادری»

سردار کمالی افزود: این ابلاغیه رهبری تا پایان سال 1389 معتبر بوده و تا کنون نیز حدود 350 هزار نفر برای دریافت این نوع معافیت نام‌نویسی کرده و مدارک آنها در دست بررسی است و پس از تأیید درستی مدارک آنها، کارت معافیت صادر و با پست به آدرس‌های اعلامی ایشان فرستاده خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۰:۰۷ 07 February 2010

تابناک اجتماعی  _ پیرو انتشار خبری به نقل از یک نماینده مجلس درباره لغو معافیت سه برادری، سردار کمالی، مدیر مشمولان ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار «تابناک»، با رد لغو «معافیت 3 برادری» گفت: این نوع معافیت لغو نشده و همچنان تا پایان سال 1389 به قوت خود باقی است.

سردار موسی کمالی به خبرنگار «تابناک» گفت: بر خلاف اخباری که منتشر شده و باعث پدید آمدن نگرانی و دغدغه مردم شده، افرادی که سه نفر از برادرانشان خدمت نظام وظیفه را به پایان رسانده‌اند، بنا بر مصوبه و ابلاغیه رهبر معظم انقلاب، از خدمت مقدس سربازی معاف می‌شوند.

این مقام مسئول افزود: این ابلاغیه رهبری تا پایان سال 1389 معتبر بوده و تا کنون نیز حدود 350 هزار نفر برای دریافت این نوع معافیت نام‌نویسی کرده و مدارک آنها در دست بررسی است و پس از تأیید درستی مدارک آنها، کارت معافیت صادر و با پست به آدرس‌های اعلامی ایشان فرستاده خواهد شد.

سردار کمالی درباره طرح مجلس درباره سربازی و ایراد شورای نگهبان به مصوبه مجلس گفت: در طرح مجلس معافیت سه برادری به معافیت دو برادری تبدیل شده بود؛ بدین صورت که در صورتی که دو برادر خدمت نظام وظیفه را گذارنده بودند، برادر سوم از خدمت نظام وظیفه معاف می‌شد که این مصوبه از سوی شورای محترم نگهبان رد شده و همان معافیت سه برادری بنا بر دستور و ابلاغیه مقام معظم رهبری به قوت خود باقی است.

مدیر مشمولان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم و خانواده‌ها نگران نباشند، افراد نام‌نویسی کرده مراحل صدور کارت معافیت آنها در دست اقدام و ارسال بوده و افراد واجد شرایط معافیت سه برادری نیز که ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +10 بدون هیچ نگرانی و مشکلی نسبت به دریافت معافیت خود اقدام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی