بازدید 41083

سازمان نظام وظيفه به پرسش‌های بینندگان «تابناک» پاسخ مي‌دهد

كاربران عزيز مي‌توانند علاوه بر تماس با آن مركز، پرسش‌های و ابهامات خود در زمينه خدمت وظيفه عمومي را به سايت «تابناك» به این نشاني الكترونيكي نيز بفرستند تا پاسخ لازم پس از دريافت از مركز مشاره سازمان وظيفه عمومي در اختيارشان قرار گيرد.يادآورد مي‌شود كه در آغاز مشكلي در بخش پست الكترونيكي پيش آمده بود كه اين مشكل برطرف شده است.
کد خبر: ۸۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۰ 28 January 2010
سرويس اجتماعي ـ پيرو هماهنگي صورت گرفته و ابراز لطف مسئولان سازمان وظيفه عمومي ناجا براي حل مشكلات مردم و مشمولان، اين مركز به پرسش‌های شما بينندگان سايت «تابناك» پاسخ مي‌دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی «تابناك»، مركز مشاوره و پاسخگويي سازمان وظيفه عمومي ناجا با شماره تلفن 73941739 آماده راهنمايي و ارايه مشاوره تخصصي در زمينه مقررات خدمت وظيفه عمومي و انواع معافيت‌هاست.

كاربران عزيز مي‌توانند علاوه بر تماس با آن مركز، پرسش‌ها و ابهامات خود در زمينه خدمت وظيفه عمومي را به سايت «تابناك» به نشاني الكترونيكي sarbaz@tabnak.ir نيز ارسال نمايند تا پاسخ لازم پس از دريافت از مركز مشاره سازمان وظيفه عمومي در اختيارشان قرار گيرد.

بديهي است، پس از دريافت پرسش‌هاي شما بينندگان و با هماهنگي سازمان وظيفه عمومي، پاسخ پرسش‌ها در سايت «تابناك» منتشر خواهد شد.

يادآورد مي‌شود كه در آغاز مشكلي در بخش پست الكترونيكي پيش آمده بود كه اين مشكل برطرف شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار