بازدید 5077
۵

برنامه ویژه دولت برای اتمام مسکن مهر

کد خبر: ۸۴۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 28 October 2018

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران از برنامه ویژه وزارت راه برای اتمام مسکن مهر خبر داد و افزایش ۵ میلیونی وام متقاضیان، پیشنهاد واردات کالاهای خاص، اجازه هزینه‌کرد خاص و تخصیص قیر یارانه‌ای را از جمله راهکارهای اجرایی در این راستا اعلام کرد.

به گزارش تسنیم، حبیب‌الله طاهرخانی، اظهار کرد: اصلی ترین مسئله به سرانجام رساندن مسکن مهر، تامین مالی باقیمانده کار است که به یک موضوع جدی تبدیل شده است.

وی با بیان این که بخشی از این منابع مالی مربوط به آماده‌سازی و محوطه‌سازی واحدهای مسکن مهر است، تصریح کرد: ما پذیرفته‌ایم و مصوبه‌هایی از هیئت دولت داریم که از محل منابع داخلی بتوانیم منابع مالی این کار را تامین کنیم تا به این ترتیب فشار کمتری به متقاضیان مسکن مهر وارد شود.

وی در عین حال افزود: اما قضیه این است که چارچوب قراردادها در قالب تفاهمنامه است و قاعدتا دولت به قراردادی می تواند منابع مالی تزریق کند که در قالب نظام فنی اجرایی کشور باشد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران در ادامه به راهکارهای حل این مسئله اشاره کرد و گفت: یک راه این است که باید اجازه هزینه کرد خاص در قالب این تفاهمنامه‌ها را از دولت یا مجلس بگیریم، در این صورت می‌توانیم از منابع مالی برای محوطه‌سازی و اماده‌سازی واحدها هزینه کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
طرح مسکن مهر اگر با نظارت صحیح اجرا می شد یکی از بهترین طرح های دوران انقلاب بود.
چرا دولت محترم تكليف تعاونيها و پيمانكاران و دستگاههايي كه به مصوبات استانداريها در احداث مسكن مهر عمل نكردند و از مردم اضافه پرداخت طلب ميكنند را روشن نميكند؟
دولت هیچ کاری نمی کنه... فقط دروغ میگه
چرا هزینه بی عرضگی خودتوون رو میخواهید به گردن متقاضیان بندازید اونهم به اسم افزایش وام. . پیمانکار کم کاری میکنه هزینه اش رو باید متقاضی بده. دولت کم کاری میکنه هزینه رو باید متقاضی بده. بابا این قشر به خاطر نداشتن پول پناه اوردن به مسکن مهر.
افزایش وام بدون بررسی یعنی فقط پر کردن جیب پیمانکار
ما یه واحد خریدیم کل داراییمون را دادیم قرار بود سال ۹۲ تحویل بدن ۱ ماه بیشتر کار نداره ولی تو این ۵ سال این یه ماه تمام نشده جالبه بدونید سه بار تا حالا وام ها ۵ میلیون افزایش یافته یعنی جمعا۱۵ میلیون ولی متاسفانه با وجود اینها بازم این یه ماه تمام نشده فقط هر بار وام زیاد میشه آقایون فاکتور های قبل و خرید های قبل را به نرخ روز حساب می کنن
هیچ امکاناتی نداره نسبت به تعاونی های دیگه ولی تا دلت بخواد گران تر از بقیه است
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی