بازدید 4419
سوژه

شباهت های عجیب هردوصعود آسیایی پرسپولیس برانکو

پرسپولیس فصل پیش و این فصل با نتایج مشابه 3-1 در بازی برگشت پیروز شد و جشن صعود را مقابل الاهلی عربستان و الدحیل قطر برگزار کرد. در حالی که صعودش در بازی رفت هیچکدام از دو فصل قطعی نشده بود
کد خبر: ۸۳۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹ 18 September 2018

برانکو ایوانکوویچ امشب برای دومین سال متوالی پرسپولیس را به نیمه نهایی آسیا رساند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم پرسپولیس امشب در یک بازی مهیج و فوق العاده توانست الدحیل قطر را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و با جبران باخت یک بر صفر دیدار رفت، به مرحله نیمه نهایی آسیا صعود کند. این برد، دومین صعود متوالی پرسپولیسی ها با برانکو در مرحله یک چهارم نهایی را به دنبال داشت و این مربی را برای دومین فصل پیاپی به جمع 4 تیم برتر آسیا برد.

شباهت های عجیب هردوصعود آسیایی پرسپولیس برانکو

با قیاس این دو صعود شباهت های جالبی در آنها یافت می شود. پرسپولیس فصل پیش و این فصل با نتایج مشابه 3-1 در بازی برگشت پیروز شد و جشن صعود را مقابل الاهلی عربستان و الدحیل قطر برگزار کرد. در حالی که صعودش در بازی رفت هیچکدام از دو فصل قطعی نشده بود و با نتیجه تساوی در بازی برگشت، این تیم حذف می شد.

دیگر شباهت خاص این دو بازی، نمایش درخشان گادوین منشا بود. سال پیش این مهاجم نیجریه ای در ابوظبی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و در حالی که پرسپولیس نیاز به یک گل داشت، با انجام یک بازی عالی، توانست یک پنالتی را تبدیل به گل کند و باعث صعود به نیمه نهایی شود. او حالا پس از یک سال، ستاره بی چون و چرای دیدار پرسپولیس و الدحیل قطر شد و با نمایش خیره کننده خود یکی از اصلی ترین عاملان این صعود حیاتی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی