بازدید 2336

انریکه: برایم رئال و بارسا مهم نیست، فقط اسپانیا

کد خبر: ۸۳۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 12 September 2018

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، پس از پیروزی 6-0 تیمش مقابل کرواسی، تاکید کرد که برایش فرقی نمی کند از بازیکنان چه تیم باشگاهی در ترکیب تیمش استفاده کند.

به گزارش تابناک ورزشی، اسپانیا امشب در دومین دیدارش در رقابت های لیگ ملت های اروپا، میزبان کرواسی بود و با ارائه یک نمایش درخشان، توانست به پیروزی 6-0 برسد. انریکه که در این دیدار برای دومین بار روی نیمکت لا روخا نشست، به خبرنگاران گفت:" مقایسه تیم ها با هم معنایی ندارد. ما ایده بازی خودمان را داریم و امروز همه چیز فوق العاده بود. ما با تردید بازی را آغاز کردیم اما در ادامه درخشان بودیم و گل های بی نظیری زدیم؛ بسیار موثر کار کردیم.

آنچه در این 10 روز بیش از همه دوست داشتم، نگرش بازیکنان بود و از آنچه که دیدم، جدا از نتیجه، راضی هستم. چیزهای زیادی برای بهتر شدن وجود دارد. من از آنهایی نیستم که در مورد پیروزی ها، اغراق کنند یا شکست ها را فاجعه بدانند. من منتظر رسیدن تیم به توازن هستم.ما کرواسی را مقابل مان داشتیم، تیمی که خیلی خوب فشار می آورد و باعث می شد تا توپ را از دست بدهیم. اما از دقیقه 20 همه چیز تغییر کرد. فوتبال سرعتی، مستقیم، حرکت بین خطوط و پرفشار... راموس مسیر بازی را تغییر می داد، ورود بازیکنان کناری به جریان بازی، گل ها و پاس های بی نظیر آسنسیو، سرعت رودریگو.. . تقریبا همه چیز آنطوری بود که من دوست داشتم.

شیوه عملکرد همه بازیکنان خیلی خوب بود. آسنسیو با شوت های راه دور دو گل زد. دو بازیکن، گایا و سبایوس، اولین بازی شان را برای تیم ملی انجام می دادند و فوق العاده کار کردند. دشوار است در دیداری با این سطح عملکرد، از بازیکنی انتقاد کرد."انریکه همچنین در مورد استفاده از 6 بازیکن رئال در ترکیب تیمش گفت:" نمی دانم و اهمیتی هم نمی دهم. این بازیکنان به تیم ملی اسپانیا تعلق دارند؛ همین. اساس تیم، بر بازیکنان رئال است و این خوب است. هیچ بازیکنی از بارسا نیست؟ من فقط یک پیراهن می بینم و آن هم پیراهن تیم ملی است."

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی