بازدید 3092

سیستان و بلوچستان دیروز ۱۹ بار لرزید

کد خبر: ۸۳۱۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶ 08 September 2018

روز گذشته از ساعت 10:43 تا 20:05 جنوب سیستان و بلوچستان 19 بار لرزید.

به گزارش روزنامه خراسان، مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان شب گذشته گفت: این لرزه ها در محدوده 7/ 2 تا 6/ 5 ریشتر بود و بزرگترین آن در ساعت 10:53 روز گذشته در منطقه مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به وقوع پیوست و آخرین لرزش هم در ساعت 20:05 گزارش شد.

«عبدالرحمن شهنوازی» تصریح کرد: در محدوده وقوع این زمین لرزه ها خسارت جانی رخ نداد، اما برخی از منازل محلی آسیب دید که گروه های بنیاد مسکن در محل حضور دارند و بر اساس گزارش آن ها تعدادی از منازل قدیمی، خشتی و گلی دچار ترک شد و مردم دچار وحشت شدند که برای جلوگیری از حوادث احتمالی به خانه های خود نمی رفتند.

وی ادامه داد: محل وقوع زلزله ها در محدوده 80 کیلومتری بزمان، 65 کیلومتری محمد آباد ریگان کرمان و 12 کیلومتری مسجد حضرت ابوالفضل (ع) گزارش شد و متعاقب آن هفت گروه در منطقه شامل سه گروه از هلال احمر، دو گروه از بنیاد مسکن و دو گروه از اورژانس در حال آماده باش هستند. همچنین اورژانس هوایی و نیروهای هلال احمر با بالگرد به منظور بررسی به منطقه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: همه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده ای، اورژانس و بنیاد مسکن به منطقه اعزام شدند و وضعیت و خسارت های احتمالی را بررسی می کنند. مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی ایرانشهر گفت: روز گذشته سیستان و بلوچستان 19 بار در ریشتر های مختلف لرزید، کانون این زمین‌لرزه مسجد ابوالفضل(ع) سیستان و بلوچستان بود، بر اساس بررسی های اولیه مشخص شد زلزله‌ در این نقطه دو کشته و هفت مجروح به جا گذاشته است.

«ناصح» افزود: از میزان تخریب خانه‌ها هنوز اطلاعی در دست نیست، تخریب ها سطحی و در خانه های خشتی و گلی بوده است، نیروهای مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برای امدادرسانی به منطقه اعزام شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی