بازدید 2741

افت ارزش دلار، قیمت طلا را بالا برد

با کاهش ارزش دلار در برابر ین ژاپن، هر اونس طلا به 1200.41 دلار افزایش یافت.
کد خبر: ۸۳۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۵ 08 September 2018

با کاهش ارزش دلار در برابر ین ژاپن، هر اونس طلا به 1200.41 دلار افزایش یافت.

به گزارش فارس به نقل رویترز، پس از گزارشی که نشان داد ترامپ موضوعات تجارت با ژاپن را در دست اقدام دارد، ارزش دلار در برابر ین کاهش یافت و این عامل و نگرانی سرمایه گذاران از هر لحظه اعمال تعرفه هایی میان آمریکا و چین سبب شد تا قیمت طلا افزایش یابد.

هر اونس طلا با 43 سنت افزایش 1200.41 دلار فروخته شد. طلا روز گذشته به 1206.98 دلار، بالاترین یک هفته گذشته رسید و در آستانه ثبت سومین روز افزایشی متوالی قرار دارد.

پس از اینکه تلویزیون سی ان بی سی گزارش داد که ترامپ به وال استریت ژورنال گفته ممکن است موضوعات تجاری با ژاپن را آغاز کند، ارزش دلار در برابر ین کاهش یافت.

یوچی ایکمیزو، مدیر شعبه توکیو بانک ای سی بی سی استاندارد گفت: «تقویت ین در برابر دلار منجر به خرید طلا شده است... کمترین قیمت حدود 1160 دلار برای طلا در ماه آگوست واقعا کمترین رقم برای طلاست.»

«حرکت بعدی طلا بیشتر وابسته به آمار بیکاری که امشب منتشر می شود و نشست ماه سپتامبر فدرال رزرو است اما بیشتر به نظر می رسد که طلا به آرامی افزایش قیمت داشته باشد و ارزش دلار کاهش یابد زیرا طلای زیادی فروخته شد و دلار زیادی خریداری شده است.»

ترامپ قبلا بر سر موضوعات تجاری با مکزیک، کانادا و اتحادیه اروپا چالش ایجاد کرده است.

اما در عین حال بازار به دقت گزارش فرصت های شغلی آمریکا را امروز بعدازظهر منتشر خواهد شد، رصد خواهد کرد تا سرنخ‌هایی در مورد سرعت افزایش نرخ بهره بانکی آمریکا از سوی فدرال رزرو بیابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی