بازدید 3666
۶

شناسایی ضارب مامور پلیس راهور در دشت ارژن

کد خبر: ۸۲۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ 26 August 2018

سرهنگ کاوس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس درباره حادثه‌ ضرب و شتم یک مامور پلیس راهور استان فارس در محدوده‌ جاده‌ دشت‌ارژن به شیراز توسط یک شهروند، گفت: براساس اظهارات ماموران پلیس، یکی از افسران با مشاهده‌ خودروی 206 که دچار ایراد فنی شده بود، به محل عزیمت می‌کند.

به گزارش خراسان، محمدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در همین حین و در لاین مخالف راننده یک دستگاه خودروی لندکروز که سرعت آن حدود ۱۳۷ کیلومتر بر ساعت بوده، به‌دلیل سرعت بالا کنترل خودرو را از دست می دهد و واژگون می‌شود.

بعد از آن مامور پلیس به لاین مخالف می رود و در صحنه‌ حادثه حاضر می‌شود اما فردی که ظاهرا از بستگان سرنشینان خودروی لندکروز واژگون شده بوده است، از راه می رسد و به تصور این‌که تعقیب و گریز پلیس عامل واژگونی این خودرو بوده، با مامور درگیر می‌شود.

محمدی افزود: این فرد که شناسایی شده و ظاهرا سابقه‌دار محسوب می‌شود، اکنون متواری است و تلاش برای بازداشت او ادامه دارد.

در همین حال سردار " احمد نوریان " سخنگوی ناجا نیز اعلام کرد : مجوز قضایی برای دستگیری فردی که با رفتار هنجارشکنانه خود به پلیس خدمتگزار جسارت کرده است، دریافت شده و قطعا برابر قانون با این فرد هتاک برخورد می شود.

سردار نوریان، همچنین با انتقاد از اقدام برخی حاضران در تصویربرداری و انتشار فیلم چنین صحنه هایی گفت : این اقدام به منظور تخریب اقتدار و چهره اجتماعی پلیس مذبوحانه و غیر قانونی است و به طور قطع شناسایی و دستگیری فرد یا افرادی که در چنین مواقعی به جای کمک و یاری رساندن به هموطنان سانحه دیده و در معرض خطر، با رفتاری غیر انسانی و غیر اخلاقی به دنبال تشویش اذهان عمومی از طریق انتشار فیلم این رویدادها هستند نیز در دستور کار پلیس فتا قرار خواهد گرفت.

این تصاویر در فضای مجازی و بین کاربران نیز انعکاس گسترده ای داشت و کاربری در همین زمینه نوشت: باید روسای سه قوه برای این فاجعه بیانیه بدهند و شخص وزیرکشور باید از این پلیس مظلوم دلجویی کند. نوکیسه‌ای که این چنین جسارتی پیدا کرده رو هم باید درچهارچوب قانون چنان نقره‌داغ کنند که درس عبرتی باشه برای همه.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
لطفا به گوش جناب سرهنگ برسانید که فیلم ارائه شده در شبکه های اجتماعی به نفع پلیس بود و همه با پلیس همدردی کردند و خواستار مجازات شدید ضارب هستند
این که معلومه ، انتشار این فیلم در فضای مجاری برای تخریب فرد خاطی بوده نه پلیس .
اتفاقا ناجا باید بپذیرد فیلم برداری از چنین صحنه ای نه تنها به نفع پلیس خدمتگزار است بلکه تنفر مردم را از این افراد قانون شکن و شرور بیشتر میکند
اگه کار پلیس درست بوده که باید به فیلم بردار جایزه داد که کار خوب پلیس را منتشر کرده است
ور غیر اینصورت پلیس چه کار وحشیانه ای کرده که باید فیلم بردار شناسایی و توبیخ شود
درگزارش قبلی گفتید ضارب دستگیر شده ، الان می گویید شناسایی شده !! چرادروغ می گویید ؟ کم بی اعتمادی نسبت به اخباردولتی وجود دارد؟
اون هم حتما یه تازه بدوران رسیده است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی