بازدید 3912
خبر

پرسپولیس حریف سرمربی سابقش و هموطن برانکو نشد

کد خبر: ۸۱۷۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰ 16 July 2018

شاگردان برانکو در حالیکه نیمه اول دیدار تدارکاتی خود برابر گل گهر سیرجان را با تساوی بدون گل به پایان رساندند در نیمه دوم موفق شدند دو بار دروازه این تیم را باز کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، سرخ پوشان پس از تمرین امروز خود برابر یاران وینکو بگوویچ قرار گرفتند تا دیدار تدارکاتی دیگری را در فاز سوم دوره آماده سازی برگزار کنند. این دیدار از ساعت 17 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.مدیران عامل دو تیم نیز در ورزشگاه حضور داشتند این بازی را از نزدیک نظاره می کنند.پیش از آغاز این دیدار وینکو بگوویچ خوش و بش گرمی با برانکو ایوانکوویچ و بازیکنان تیم پرسپولیس داشت.

سرخ پوشان در نیمه اول با ترکیب بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و علی علیپور پا به میدان گذاشتند.دو تیم علیرغم حملاتی که روی دروازه یکدیگر داشتند نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان رساندند.

پرسپولیس حریف سرمربی سابقش و هموطن برانکو نشد

علیرضا بیرانوند که در تمرین امروز پرسپولیسی ها حضور داشت این بازی را از روی نیمکت آغاز کرد.گلر ملی پوش پرسپولیسی ها بین دو نیمه در زمین ماند و مورد تشویق شدید هواداران تیمش قرار گرفت. نکته جالب در این دقایق و تشویق بیرانوند اینکه هواداران برای او شعری لری را سر دادند. پیش از آغاز نیمه دوم این دروازه بان با اجازه برانکو ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کرد.

 پس از آغاز نیمه دوم و در دقیقه 47 سرخ پوشان توانستند به اولین گل بازی دست پیدا کنند. در این دقیقه ارسال توپ پشت مدافعان و خروج اشتباه گلر حریف باعث توپ ربایی علیپور شد و پس از آن نیز این مهاجم توانست اولین گل این دیدار را به ثمر برساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی