بازدید 2153

زمان مصاحبه دکتری برای داوطلبان متأخر

کد خبر: ۸۱۶۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 14 July 2018

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از تمدید مهلت انتخاب محل مصاحبه داوطلبان متأخر و زمان انجام این فرآیند خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دکتریامیر رضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد درباره روند مصاحبه دکتری‌ اظهار کرد: از 19 تا 25 تیر ماه روند مصاحبه برای پذیرفته‌شدگان‌ آزمون دکتری در جریان است و تاکنون بیش از 75 درصد افراد مجاز شده مصاحبه خود را انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: داوطلبان برای انجام مصاحبه باید به سامانه انتخاب مناطق مصاحبه مراجعه کنند و پس از اخذ وجه‌ محل مصاحبه آنها مشخص می‌شود که برای رفاه حال داوطلبان 2 بار ثبت‌نام در این سامانه را تمدید کردیم.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش‌‌ دانشگاه آزاد تصریح کرد: داوطلبان متأخر‌ تا ساعت 24 فردا ( 24 تیر ماه ) فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه انتخاب محل مصاحبه برای انجام مصاحبه اقدام کنند.

شاهانی اظهار کرد: انجام مصاحبه برای داوطلبان متأخر‌ 26 و 27 تیر ماه انجام خواهد شد و توصیه می‌کنیم داوطلبان هر چه زودتر نسبت به انجام کارهای مصاحبه اقدام کنند.

وی درباره روال جدید مصاحبه دکتری گفت: امسال برای اولین بار سامانه‌ای را برای انجام مصاحبه در نظر گرفتیم که نظارت بر فرآیند را بیشتر کرده و همچنین پردازش اطلاعات با سرعت بیشتری انجام خواهد شد تا داوطلبان با کمترین‌ ضریب خطا در مقطع دکتری پذیرفته شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی