بازدید 13773

خبر خوش نوبخت درباره پرداخت حقوق

کد خبر: ۸۰۷۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ 12 June 2018

سخنگوی دولت از پرداخت حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان قبل از عید فطر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی با خبرنگاران اظهار داشت: دولت خودش را برای عید فطر آماده کرده و بهترین تبریک ایفای بخشی از تعهداتش است.

وی افزود: قبل از عید فطر حقوق شاغلین، بازنشستگان و یارانه ایرانیان را پرداخت می‌کنیم.

نوبخت گفت: پاداش‌های بازنشتگان ظرف سه ماه آینده پرداخت می‌شود.کاش توانایی دولت به قدری بود که همین الان بگوییم امروز همه را پرداخت می‌کنیم اما محدودیت داریم. هیچ دولتی نیست نخواهد پول بازنشتگان را پرداخت نکند.با لب خندان پول‌های بازنشتگان را می‌دهیم تا نگویند دولت برای پول دادن به مردم عزا می‌گیرد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: واقعا بودجه امسال نسبت به سال‌های گذشته نو‌آوری دارد، همه تلاش ما این است با محدودیت مالی تخصیص‌ها را ارائه کنیم.

وی در بخش دیگری از این نشست گفت: از بدخواهان خارجی نگران نداریم، مشکل ما ایجاد ترس در داخل برای خروج دادن مردم از یک درب است، دشمن سیاست جنگ روانی را در پیش گرفته و نباید به آن دامن بزنیم.

نوبخت ادامه داد: تا 20 خرداد مبلغ 10 میلیارد و 959 میلیون دلار از محل منابع بانک مرکزی و 400 میلیارد و 799 هزار میلیارد از محل صادرات غیر‌نفتی توسط سامانه نیما برای ثبت سفارش کالاها تخصیص یافته است که از این تعداد 8 میلیارد و 771 میلیارد پرداخت شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۱
انتشار یافته: ۱۵
جواب نصف شدن حقوق ها را کی میدهد؟!!!!!!!!!1
دولت ما هر روز داره به مردم عیدی میده گرانی مسکن و اجاره مسکن ، گرانی ارزاق عمومی در ماه مبارک رمضان ، گران شدن هر روزه خودرو ، گرانتر شدن تحصیل و ثبت نام از دبستان تا دکترا ، نداشتن امنیت اجتماعی بخصوص برای کودکان ،بیکاری ، اعتیاد و ...
و شاهکار آخر فرمول اضافه کردن حقوق کارمندان که هنوز کسی نتوانسته آنرا حل نماید !
علت گرانی دلار مشخص شد.
آخ آخ ماكه ذوق مرگ شديم مرد حسابي اين خبر هاي خوش رو كه يهويي نميدن نميدوني ما قلبمون ضعيفه
چه خبر خوبی...با افزایش 50 درصدی اجناس، حقوق ما 6درصداضافه شده...دارم بال در میارم
خواستم یادآوری کنم
1- حق کارمندان و غیره را به آنها می دهید پس منت نگذارید.
2- پایان ماه خرداد هستیم و خبری از احکام جدید نیست، شاید مبلغ افزایشی نسبت به سال پیش ناچیز باشد ولی برای حداکثر کارمندان و کارگران مایه دلگرمی است که متاسفانه دولتی های گرامی ظاهراً موضوعات ضروروی دیگری دارند که ................................
خیلی خوشیدم!
متاسفم برای آقای نوبخت .
از برج 10 سال 1396 افزایش حقوق کارکنان دولت را 20 در صد اعلام لکن اکنون که در انتهای برج 3 سال 1397 میباشیم هنوز اعمال نشده . از آن بدتر که این افزایش 20 درصد نیست و پلکانی میباشد .
خواهشا یا خبری رو اعلام نکن یا اگر اعلام میکنی درست و با جزئیات اعلام کن.
احسنت
سه ماه از سال گذشته و هنوز از افزایش حقوق خبری نشده. و در این فاصله تورم شدید و کاهش پول هم داشتیم. با این حساب کجای این خبر خوشه؟
کاش می گفت افزایش 20 درصدی هم با عقب افتا ده اش پرداخت بشه...
جناب نوبخت از این خبرهای خوش زیاد میدن!!!!!!!!
دیگه این پرداختها چه ارزشی داره وقتی که کارمندی که در سال 96 2میلیون حقوق دریافت میکرده والان قدرت خریدش حدود 78درصد نسبت به بهمن 96کاهش یافته حالا دیر یازود پرداخت شدن چندر غاز حقوق تاثیری به نظر در وضعیت بد اقتصادی یک کارمند یا یک کارگر نخواهد داشت
خبر خوش!؟
حالا دیگه ریختن حقوقها هم شد خبر خوش؟!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی