بازدید 1706

دشمنان درصدد القاء به بن‌بست رسیدن کشور هستند

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه غربی ها در صدد القاء ناامیدی و به بن بست رسیدن کشور در بین جامعه هستند تا بتوانند از این طریق به اهداف خود دست یابند، گفت: حل مشکلات در گرو اعتقاد قلبی مسئولان است.
کد خبر: ۸۰۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ 24 May 2018

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اعلام شروط ایران برای ادامه برجام با اروپا از سوی رهبر انقلاب، گفت: تجربه جهانی نشان داده که نسخه های اقتصادی غربی برای همه کشورها مناسب نیست و تبعات دارد؛ به عنوان مثال کشور یونان با تکیه بر چنین نسخه هایی دچار چالش و بحران مالی شد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین همواره نگرانی هایی نسبت به نسخه های اقتصادی غربی وجود دارد زیرا سبب بروز مشکلات سیاسی نیز می شود؛ به عنوان مثال کشوری مانند آمریکا بدخواه ایران اسلامی است و واضح است که روش آنها برایمان منافعی ندارد.

وی با اشاره به اینکه اگر صحبت از بی اعتمادی به ایالات متحده و غربی ها می شود بر مبنای مستندات تاریخی است نه احساس صرف، ادامه داد: بر این اساس غربی ها در صدد القاء ناامیدی و به بن بست رسیدن کشور در بین جامعه هستند تا بتوانند از این طریق به اهداف خود دست یابند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: تاریخ مصداق خوبی برای اهمیت القاء ناامیدی در جامعه است؛ به عنوان مثال در یکی از حمله های مغول ها به نیشابور تصمیم گرفته می شود که مردهای آن منطقه سر بریده شوند و این مهم در حالیست که آنقدر تعداد افراد زیاد بوده که هر سرباز باید 40 نفر را سر می برید؛ لذا اگر جامعه آن زمان امید داشت حتما 40 نفر می توانستند به یک سرباز غلبه کنند.

قاضی‌زاده هاشمی اعتقاد دارد دشمنان در طول تاریخ همواره به جوامعی حاکم شدند که آنها را از نظر روحی تخریب کرده و باورهایشان را نابود کرده اند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طبق دسیسه دشمنان ناامیدی ابتدا در بین مسئولان ایجاد خواهد شد که این امر نیز منجر به کاهش سطح پاسخگویی و رها شدن امور می شود، خاطرنشان کرد: بنابراین اگر باور در بین مسئولان شکل بگیرد، حتما جامعه رشد خواهد کرد لذا طبق گفته رهبر انقلاب حل مشکلات در گرو اعتقاد قلبی مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان نظام حل مشکلات اقتصادی را در درجه‌ی اول در گرو اعتقاد قلبی مسئولان به ظرفیت های داخلی دانستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
وب گردی