بازدید 3372

واکنش علی مطهری به نوازنده دف زن در مراسم سالگرد پدر

«در برنامه بزرگداشت سالگرد شهادت آیت‌الله مطهری چند تن از خانم‌ها نسبت به لاک غلیظ ناخن‌های کاشته آن خانم اعتراض داشتند. مدیر خانه‌موزه بدون آن که با من مشورت کند، آقایی را که همکار و استاد خانم دف‌زن بود، جایگزین وی کرد و طبعاً خوشایند آن خانم نبود. سپس آن خانم‌های معترض از او دلجویی و عذرخواهی کردند.»
کد خبر: ۱۲۳۵۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳ 06 May 2024

 به گزارش تابناک، علی مطهری در خصوص جایگزین شدن دف زن در مراسم سالگرد شهید آیت الله مرتضی مطهری توضیحاتی ارائه داد.
 

علی مطهری در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

در برنامه بزرگداشت سالگرد شهادت آیت‌الله مطهری در خانه موزه آن شهید، مدیریت این خانه‌موزه برای خواندن شعری از حافظ که مورد توجه استاد شهید بوده یک برنامه دف و نی‌زنی تدارک دیده بود که دف‌زن یک خانم و نی‌زن یک آقا بود. وقتی این دو در جای خود قرار گرفتند چند تن از خانم‌ها نسبت به لاک غلیظ ناخن‌های کاشته آن خانم اعتراض داشتند. مدیر خانه‌موزه بدون آن که با من مشورت کند، آقایی را که همکار و استاد خانم دف‌زن بود، جایگزین وی کرد و طبعاً خوشایند آن خانم نبود.

سپس آن خانم‌های معترض از او دلجویی و عذرخواهی کردند. من هم در پایان برنامه از وی عذرخواهی کردم و رفع کدورت شد و با لبخند و مزاح خداحافظی کردیم و احساس من این بود که دیگر دلگیر نیست.

معلوم نیست افرادی که از واقعیت ماجرا خبر ندارند چرا قضاوت‌های نادرست می‌کنند و به این بهانه به اسلام و انقلاب و روحانیت می‌تازند. قرآن می‌فرماید: «لاتقف ما لیس لک به علم» درباره چیزی که به آن علم نداری قضاوت نکن.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
تو خودت خدای قضاوتی
به همه چیز
ایندگان با تعجب سوال خواهند کرد مگر امکان داشته چنین روزگاری
علی مطهری کیه؟؟؟
جناب آقای مطهری بیانات شما درست ولی در اکثر مواقع برای بعضی اقدامات خلاف عرف از این حربه ها استفاده می شود حالا اگر اعتراضی هم شد می گویند ما در جریان نبودیم .
تو این چندین ساله برای مردم حل شده حرام برای مردم حلال برای مسوولین
من نمیدانم چرا همیشه چند خانم معترض برای کل خانمهای جامعه تصمیم میگیرند من اگر جای نوازنده نی بودم برنامه را قطع و میرفتم
پنجاه سال دیگه به این روزها با تعجب نگاه خواهیم کرد همانطور که اگر پنجاه سال پیش میگفتند که همچین روزهایی را خواهیم دید، صد در صد میخندیدیم. راستی چرا ؟
در شأن مرحوم مطهري نيست كه در سالگرد شهادتش ،زن و مرد دف بزنند. يك فرقي بايد بين استاد و شاگرد باشد. حتي در مجلس ترحيمشان.
بیچاره مگه میتونست ول کنه بره ؟ اونوقت بهش میگفتند: تشویش اذهان عمومی و اقدام علیه امنیت ملی و توهین به مقامات و ...
آقای مطهری باید همان موقع دخالت میکردند و آن خانم دف نواز را به جایگاه بر می گرداندند
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی