بازدید 2670

تصادف خونین مینی‌بوس دانش‌آموزان بروجردی

کد خبر: ۷۹۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 15 May 2018

صبح دوشنبه یک مینی‌بوس حامل دانش آموزان بروجردی با خودروی سواری در روستای تجره خرم‌آباد برخورد و 10 نفر مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش عصر ایرانیان، حسین‌علی رفاهی رئیس مرکز اورژانس لرستان اظهار کرد: ساعت 9.50 دقیقه صبح دوشنبه تماسی با مرکز اورژانس 115 خرم‌آباد مبنی بر برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با سواری سایپا برقرار شد.وی خاطرنشان کرد: چهار دستگاه آمبولانس بلافاصله به محل حادثه واقع در روستای تجره اعزام شدند.

رئیس مرکز اورژانس لرستان مجموع مصدومین حادثه را 10 نفر عنوان کرد و افزود: اکثر مصدومین سانحه تصادف دانش‌آموزان بروجردی هستند که برای اجرای برنامه موسیقی عازم خرم‌آباد شده بودند.

رفاهی بیان داشت: مصدومین به بیمارستان عشایر منتقل شدند و در حال حاضر حال عمومی‌مصدومین مساعد نبوده و عملیات درمانی همچنان ادامه دارد.

3کشته در تصادف مرگبار محور «زنجان – بیجار»

رییس پلیس راه زنجان نیز گفت: تصادف در محور زنجان - بیجار 3 کشته و 2 مصدوم برجا گذاشت.سرهنگ شیر محمدی رییس پلیس راه زنجان گفت:در این حادثه که عصر روزیکشنبه در محور «زنجان – بیجار» رخ داد یک دستگاه وانت پیکان با یک دستگاه سواری پراید برخورد می‌کند.

وی افزود: متاسفانه در پی وقوع این تصادف سرنشین وانت پیکان و راننده و یکی از سرنشینان خودروی پراید فوت و دو کودک نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل می‌شود.

رئیس پلیس راه استان زنجان به علت وقوع این حادثه اشاره و اظهار کرد:‌کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه، علت این تصادف را تجاوز به چپ وانت پیکان اعلام کردند.

وی همچنین گفت: در حال حاضر محور‌های مواصلاتی استان زنجان از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

سرهنگ شیر محمدی به رانندگان توصیه کرد: با توجه به ادامه بارش‌های بهاری در روزهای اخیر با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب درمحور‌های استان تردد کنند.

2 کشته و یک مصدوم در حادثه رانندگی شهرستان بابل

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی‌استان مازندران هم از وقوع سانحه رانندگی در محور «بندپی غربی» بابل و فوت 2 تن و مصدومیت یکی از سرنشینان خودروها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا باقری با اعلام این خبر، اظهار داشت: درپی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور «بندپی غربی»شهرستان بابل، ماموران پاسگاه انتظامی‌«لاله آباد» سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، تصادف بین 2دستگاه خودرو سواری پراید رخ داده که در این حادثه، راننده و سرنشین یکی از خودروها به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی‌استان مازندران، عنوان داشت: راننده خودرو مقابل نیز به شدت مصدوم و با حضور عوامل اورژانس، سریعاً به مرکز درمانی منتقل شد.سرهنگ باقری گفت: در بررسی‌های اولیه، علت تامه حادثه، انحراف به چپ یکی از خودروها اعلام شد.

5 کشته و 5 مصدوم در تصادفات جاده‌ای آذربایجان شرقی

در عین حال بر اثر برخورد خودروی پیکان با کامیون و واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان در محورهای مواصلاتی استان، 5 نفر جان خود را از دست داده و 5 نفر دیگر مصدوم و راهی بیمارستان شدند .

سرهنگ جواد ناموران رئیس پلیس راه استان آذربایجان شرقی ، در تشریح این خبرگفت: در اولین سانحه رانندگی که بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پیکان با کامیون ولوو در محور «مراغه - هشترود» به وقوع پیوست، 3 سرنشین خودروی پیکان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و 4 نفر دیگر از سرنشینان آن نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: کارشناس پلیس راه، علت این حادثه عدم توجه انحراف به چپ خودروی پیکان اعلام کرده است.

این مقام انتظامی‌ادامه داد: دومین حادثه رانندگی بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان در جاده روستایی»چغوش - استیلی» شهرستان سراب رخ داد که در این سانحه، 2 نفر از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و راننده نیسان نیز مصدوم و به مراکز درمانی سراب منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: کارشناس پلیس راه، علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل خودرو و تخطی از سرعت مجاز عنوان کرده است.

باران تصادفات رانندگی در پایتخت را افزایش داد

در این راستامعاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش بیش از 50 درصدی تصادفات خسارتی در پایتخت به دلیل بارش باران در روز یکشنبه خبر داد.

سرهنگ مسعود جبارزاده در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه این آمار در مقایسه با روز مشابه در سال گذشته اعلام می‌شود، تصریح کرد: بررسی تعداد تصادفات خسارتی نشان می‌دهد که روز یکشنبه تصادفات رانندگی منجر به خسارت در سطح پایتخت 58 درصد افزایش داشته است. از همین رو لازم است رانندگان در مواقع بارش باران فاصله طولی مناسب را با وسیله نقلیه مقابل رعایت کنند، با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و حتما حتی در طول روز نیز چراغ خود را روشن بگذارند تا از وقوع تصادفات رانندگی جلوگیری شود.

جبارزاده همچنین از افزایش اعمال قانون خودروها و موتورسیکلت‌های متخلف در روز یکشنبه خبر داد و گفت: اعمال قانون تخلف خودروها و موتورسیکلت‌ها در روز گذشته نسبت به تاریخ مشابه در سال قبل نیز افزایش 50 درصدی داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار