بازدید 3111

محور کندوان برفی و مه گرفته است

کد خبر: ۷۹۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ 23 April 2018

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت که با وجود بارش برف و مه در سومین روز از اردیبهشت ، تردد در مسیر کوهستانی چالوس - کرج روان است.

به گزارش ایرنا، مهدی صفایی افزود : با توجه به آغاز بارش برف از ظهر امروز در منطقه تونل کندوان ، نیروهای راهداری برای تردد روان مشغول نمک پاشی این مسیر هستند.

وی گفت که مناطق سیاه بیشه و هزارچم هم اکنون مه آلود است ولی تردد روان صورت می گیرد.

صفایی با اشاره به کاهش قابل توجه دما و تداوم بارش برف و یخبندان در این مسیر بویژه در شب ، از رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را دارند خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه های ایمنی پلیس و ماموران راهداری توجه کنند.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس همچنین از آمادگی سه تیم راهداری در مسیر 80 کیلومتری این جاده در مازندران در دهنه شمال تونل کندوان ، ولی آباد و پل زغال در این مسیر خبر داد که در صورت نیاز وارد عمل خواهند شد.

مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را مه آلود همراه با بارش باران اعلام کرد و گفت : در حال حاضر دید افقی در این منطقه 400 متر و دمای هوا نیز 6 درجه سانتی گراد بالای صفر است و در چند ساعت آینده بارش ها در این منطقه به برف تبدیل خواهد شد.

کرمعلی اسدی پیش بینی کرد که با کاهش قابل توجه دما درجه حرارت منطقه امشب بهسه درجه سانتی گراد زیر صفر برسد و وضعیت ناپایداری هوا نیز تا فردا ظهر ادامه خواهد داشت.

حدود 80 کیلومتر از مسیر 160 کیلومتری جاده کوهستانی چالوس - کرج(کندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز است که بیش از 15 تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی