بازدید 5246
۶

بلیت مترو از امروز ۱۰۰۰ تومان شد

کد خبر: ۷۹۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 21 April 2018

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه از آغاز ثبت نام کارت بلیت‌های مدت دار خبر داد و گفت: بلیت مترو از امروز ۱۰۰۰ تومان شده است.

به گزارش ایسنا، فرنوش نوبخت با بیان اینکه از امروز، اول اردیبهشت ماه قیمت بلیت مترو تغییر می‌کند، گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران و تاییدیه فرمانداری بلیت تک سفره تهران و حومه از ۸۰۰ تومان به ۱۰۰۰ تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه این قیمت ۱۰۰۰ تومان مربوط به افرادی است که از بلیت‌های تک سفره استفاده می‌کنند، گفت: مسافرانی که از کارت الکترونیک استفاده می‌کنند این مبلغ حدود ۹۹۱ تومان می‌شود. چرا که بر اساس مسافت از مسافران پول اخذ می‌شود.

وی اظهار کرد: بر اساس کیلومتر سفرهای درون شهری با مترو ۱۲ ناحیه مشخص کردیم که از طی مسافت تا سه کیلومتر آغاز شده که مبلغ کسر شده آن حدود ۳۳۶ تومان می‌شود و تا طی مسافت بیش از ۴۰ کیلومتر ادامه دارد که مبلغ اخذ شده ۹۹۱ تومان خواهد بود و درصد تخفیف‌ها نیز حدود ۶۶ درصد خواهد بود.

مدیرعامل مترو با بیان اینکه از امروز نیز ثبت نام کارت بلیت‌های مدت دار آغاز شده است، گفت: افرادی که بخواهند از کارت بلیت مدت دار استفاده کنند علاوه بر استفاده از تخفیف ۶۶ درصدی که بر اساس پیمایش محاسبه می‌شود می‌توانند از تخفیف ۲۵ درصدی نیز در هنگام ثبت نام کارت بلیت‌های مدت دار استفاده کنند. به گونه‌ای که کارت بلیت مدت دار مترو ۱۵۰ هزار تومان اعتبار دارد اما با تخفیف ۲۵ درصدی برای مسافران ۱۱۲ هزار تومان خواهد بود.

نوبخت ادامه داد: همچنین کارت بلیت مدت دار شش ماهه ۲۵۰ هزار تومان شارژ دارد اما مبلغ پرداختی از سوی متقاضیان ۱۸۷ هزار تومان خواهد بود و همچنین کارت بلیت یکساله ۴۵۰ هزار تومان اعتبار دارد اما ۳۳۷ هزار تومان خریداری می‌شود.

وی با بیان اینکه کارت بلیت‌های مبلغ دار در شبکه اتوبوسرانی نیز قابل استفاده است، گفت: چنانچه مسافران هنگام خروج از ایستگاه مقصد، کارت بلیت مبلغ دار خود را به دستگاه‌های کنترل بلیت ارائه کنند قیمت‌ها بر اساس مسافت طی شده از اعتبار بلیت کم می‌شود و در غیر اینصورت بهای بلیت تک سفره از اعتبار کارت بلیت کم می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۶
محترمانه نظر میدیم...... اعتراض میکنیم....انتقاد میکنیم.....هیچی به هیچی.............
ظاهرا" هیچی نگیم سنگین تریم............ البته بعضی ها هم همینو میخوان!!!
تورم بلیت مترو الان حدود 25 درصد میشه.
با سلام
خبر افزایش بلیط از 800 تومان به 1000 تومان فقط نیست .
در مسافت های کوتاه افزایش نزدیک دو برابر است به طور مثال امروز صبح من از ایستگاه تجریش تا شهید بهشتی را با رقم بلیط کارتی کهر مبدا و مقصد میزنم روزهای قبل با 340 تومان میامدم امروز همین رقم را کنترل کردم شده 640 تومان . یعنی افزایش بیش از نود درصد . متاسفانه مسئولین مترو این موضوع را بیان نمیکنند و دوبرابر نمودن نرخ مسافرت با وسایل نقلیه عمومی را اعلام نمیکنند و فقط افزایش 800 به 100 تومان را به رخ مردم میکشند . بعد هم شعار ترویج استفاده از وسایل نقلیه عمومی را سر میدهند.
بعدش هم بفرمایید چرا از خودروی شخصی استفاده می کنید !!! مترو باید رایگان باشه .
عاغا خیلی کمه چرا زیادش نمیکنن؟
جالبه بلیط های اعتباری 100 درصد گرانتر شدند/ مسیری میدان آزادی تا میرزای شیرازی را قبلا 320 تومان کم میکرد الان 640 تومان جل الخالق معنی و مفهوم 20درصد هم فهمیدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی