بازدید 4711
۳

عدم واریز حقوق بازنشستگان از سوی تامین‌اجتماعی

کد خبر: ۷۹۱۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ 18 April 2018

بازنشستگان می‌گویند که علیرغم اینکه قرار بود حقوق فروردین ماه آنها بیست و پنجم ماه جاری پرداخت شود، تا این لحظه تامین اجتماعی حقوق آنها را واریز نکرده است.

به گزارش مهر، فروردین ماه یکی از ماههای سخت خانوارها برای تامین منابع مالی مورد نیاز خود است. بر این اساس بازنشستگان که حداکثر تا بیست و پنجم هر ماه حقوق‌های خود را دریافت می‌کرده‌اند، تا این لحظه از دریافت حقوق خود محروم مانده‌اند.

بر این اساس یکی از بازنشستگان تامین اجتماعی در تماس با خبرگزاری مهر اعلام کرد: در گذشته دوازدهم هر ماه، حقوق ماهانه بازنشستگان واریز می‌شد، اما بعد از عدم واریز وجوه در موعد مقرر، واریزی‌ها به بیست و پنجم هر ماه منتقل شد که در این میان حقوق بسیاری از بازنشستگان تضییع شد.

وی می افزاید: در فروردین ماه امسال هم که قرار بود مطابق روال، بیست و پنجم فروردین ماه واریزی حقوق صورت گیرد؛ تا این لحظه پرداختی صورت نگرفته است.

به گفته این بازنشسته، بانک علت عدم واریز حقوق را واریز نکردن وجوه از سوی سازمان تامین اجتماعی عنوان می کند و سازمان تامین اجتماعی نیز نشانی درستی به ما نمی دهد که علت عدم واریز چه بوده است. به هرحال ما هر ماه یک میلیون تومان حقوق می گیریم که مشکلات زیادی از زندگی خود را با آن دوا می کنیم، اما اکنون عدم واریز حقوق زندگی ما را دچار مشکل کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
باسلام بخدا ماهم گرفتاریم بعدازسی سال پرداخت حق بیمه بازنشسته شدیم باچندنفر عیال وار نمیدانیم به کجا پناه ببریم وچرا حقوق بازنشسته ها که همگی سالمند ومنتظر این مبلغ تامین اجتماعی هستیم چرا حقوقها واریز نمیکند همه ما داماد وعروس ونوه دارهستیم نمیتوانیم برویم گدایی کنیم تورا خدا پیگیری کنید که حقوقها با فزایش سال 97 پرداخت کنند
باتشکرفراوان
مسئولین کشور نیستند که چنین مشکلی داشته باشند این مردم مظلوم بلاخصوص کارگران و کارمندان و بازنشستگان هستند که چنین مشکلاتی را بایستی تحمل کنند روز به روز مشکلات کشور و ملت زیاد می شود علتش هم بودن مدیران بی لیاقتی است که در دستگاههای اجرایی هستند .
با سلام .از تابناک چنین انتظاری نیست که از اخبار مربوط به باز نشستگان مطلع نباشد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی