بازدید 2954

افتتاح ساختمان جدید شعبه ساری بیمه سرمد

کد خبر: ۷۸۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 11 April 2018

ساختمان جدید شعبه ساری بیمه سرمد به مناسبت آغاز سال نو و ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین (ع) با حضور آقایان کاتب نائب رئیس هیئت مدیره، امینی سرپرست شرکت، کتیرایی مدیر امور شعب و نمایندگان، درویشی مدیر استان مازندران، گروه‌ای رییس امور شعب و نمایندگان، کارکنان شعبه و جمعی از نمایندگان شرکت، روز چهارشنبه 08/01/97 افتتاح شد.


به گزارش تابناک اقتصادی، در این مراسم، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف ساختمان، نشست مشترکی با حضور جناب آقای کاتب و هیات همراه با کارکنان و نمایندگان منتخب برگزار شد که طی این نشست مشکلات و موانع پیش‌روی کارکنان و نمایندگان مطرح و در خصوص راهکارهای حل آنها تبادل نظر شد.


در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید شعبه ساری، مجتبی کاتب نائب رئیس هیئت مدیره ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی سرشار از موفقیت برای خانواده بیمه سرمد، اظهار داشت: هیات مدیره این شرکت در سال جاری به دنبال حفظ منابع ارزشمند نیروی انسانی و تقویت کمّی و کیفی کارمندان خود می‌باشد.


وی با اشاره به اینکه بیمه سرمد در سال 97 به دنبال ثبات مدیریتی خواهد بود، افزود: گسترش تعاملات با بانک صادرات ایران، جذب ترکیب پرتفوی مناسب در بخش سهامداری و غیر سهامداری و رونمایی از محصولات بیمه‌ای جدید به منظور کسب سهم بیشتری از بازار بیمه کشور، از مهم‌ترین برنامه‌های هیات مدیره این شرکت در سال جدید خواهد بود.


همچنین کاتب در این دیدار نوروزی از محصول جدیدی با عنوان «کارت هدیه خرید بیمه‌نامه» رونمایی کرد؛ این کارت هدیه کارکردی شبیه کارت هدیه‌های بانکی دارد، با این تفاوت که با اعتبار موجود در این کارت‌ها می‌توان از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند شد.


بر اساس این گزارش، ساختمان جدید شعبه ساری بیمه سرمد در جوار برج سپهر بانک صادرات استان مذکور به نشانی ساری، میدان امام، ابتدای بلوار آزادی، روبروی برق منطقه‌ای مازندران و تلفن ۰۱۱۳۳۳۷۱۰۴۵ آماده ارائه خدمات بیمه‌ای به مشتریان محترم خواهد بود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی