بازدید 4848
گزارش

مسجدسلیمان با یک کلین شیت دیگر درآستانه صعود رویایی به لیگ برتر

نکته جالب اینجاست که نفت با درخشش یک دروازه بان شش دانگ و آماده به نام مسعود پورمحمد به سختی گل می خورد و آمار حیرت آور ٣٣ امتياز از ١٤بازي با ٨ كلين شيت از مسابقاتی که او در ترکیب اصلی بوده، ثبت شده است.
کد خبر: ۷۸۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸ 10 April 2018

شاگردان محمود فکری با کلین شیت دروازه بان آماده شان و پیروزی سرنوشت ساز مقابل اکسین یک گام بلند به لیگ برتر هجدهم نزدیک شدند تا مهد فوتبال ایران بار دیگر در سطح اول فوتبال ایران بدرخشد.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته سی و یکم لیگ دسته اول با بازی حساس اکسین البرز و نفت مسجدسلیمان دنبال شد و تیم فکری با برتری یک بر صفر و با بسته نگه داشتن دروازه خود در کرج، حالا در آستانه صعود به لیگ برتر قرار دارد. به نظر می رسید شاگردان علی لطیفی در اکسین بتوانند حداقل روند بردهای صدرنشین لیگ یک را قطع کنند تا فاصله دیگر مدعیان با صدر کاهش یابد اما در روزی که خونه به خونه بابل در انزلی با یک گل به ملوان باخت و بادران تهران هم در کرمان بدون گل متوقف شد، مسجدسلیمانی ها مثل فجر و نساجی پیروز شدند تا صدرنشین جدول دستخوش دگرگونی نشود ولی معادله صعود تیم دوم گره بخورد.

مسجدسلیمان با یک کلین شیت دیگر درآستانه صعود رویایی به لیگ برتر

نکته جالب اینجاست که نفت با درخشش یک دروازه بان شش دانگ و آماده به نام مسعود پورمحمد به سختی گل می خورد و آمار تحسن برانگیز و کم سابقه ٣٣ امتياز از ١٤بازي با ٨ كلين شيت از مسابقاتی که او در ترکیب اصلی بوده، ثبت شده است. 

نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم و در دقیقه 78 میلاد میداودی با تجربه بازهم برای نفت مسجدسلیمان گل سه امتیازی زد تا تیمش یک برد ارزشمند دیگر کسب کرده و فاصله خود را در صدر جدول با دیگر تیم ها افزایش دهد. این سومین برد متوالی نفت مسجد سلیمان بود و شاگردان محمود فکری حالا با 63 امتیاز می توانند یک سهمیه دیگر به استان خوزستان در لیگ برتر اضافه کنند. شاگردان لطیفی که هفته گذشته با 2 گل مغلوب فجرسپاسی شده بودند، دومین باخت متوالی خود را متحمل شدند. اکسین با این باخت 46 امتیازی ماند و رتبه اش در رده نهم تغییری نکرد.

نفت مسجدسلیمان هفته آینده و در یک دوئل تمام عیار، میزبان نساجی قائمشهر خواهد بود و اکسین البرز در بوشهر به مصاف ایرانجوان می رود.با این نتایج، نفت مسجدسلیمان با 63 امتیاز در صدر جدول لیگ یک باقی ماند. این تیم 6 امتیاز با رده سوم جدول فاصله دارد و برای صعود به لیگ برتر باید تنها 4 امتیاز از سه دیدار بقیه را کسب کند. خونه‌به‌خونه هم با 57 امتیاز، هم‌امتیاز با نساجی و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم هم‌استانی، در رده دوم جدول قرار دارد.

مس کرمان صفر - بادران تهران صفر

اکسین البرز صفر - نفت مسجد سلیمان یک
گل‌ها: میلاد میداودی (78) برای نفت

ملوان انزلی یک - خونه‌به‌خونه بابل صفر
گل‌ها: بابک مرادی (76 - پنالتی) برای ملوان

نساجی قائمشهر یک - ماشین‌سازی تبریز صفر
گل‌ها: مهرداد عبدی (86) برای نساجی

راه‌آهن تهران صفر - گل‌گهر سیرجان 4
گل‌ها: مهرداد آوخ (27، 41 و 46) و علی قربان‌خانی (71) برای گل‌گهر

برق جدید شیراز یک - ایرانجوان بوشهر یک
گل‌ها: میثم شاه‌مکوندزاده (81) برای برق و احسان اسدزاده (72) برای ایرانجوان

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی