بازدید 4664
۱
گزارش بازی

استقلال4-سیاه جامگان1/هت تریک دبل کننده ها!

فرشید اسماعیلی و علی قربانی با 2 گل و امید ابراهیمی با 2 پاس گل شب فوق العاده ای را پشت سرگذاشتند و بهترین بازیکنان استقلال در بازی امشب بودند.
کد خبر: ۷۸۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶ 06 April 2018

دیدار تیم‌های استقلال و سیاه‌جامگان که از ساعت ۱۸:۵۵ امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شده بود، با نتیجه ۴ بر یک به سود استقلال به پایان رسید تا میهمان مشهدی با این شکست به لیگ دسته اول سقوط کند و آبی ها جایگاه دوم را از سایپای هم امتیاز پس بگیرند.

به گزارش تابناک ورزشی، در این دیدار فرشید اسماعیلی (۵۱ و ۸۴) و علی قربانی (۶۸ و ۷۶) برای استقلال و حمید علی عسکری (۷۹) برای سیاه‌جامگان گل‌زنی کردند. با این برد استقلال ۴۷ امتیازی شد تا پیش از برگزاری دیدار ذوب‌آهن به رده دوم جدول رده‌بندی برسد. سیاه‌جامگان هم با ۱۵ امتیاز در رده شانزدهم جدول رده‌بندی باقی ماند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، امید نورافکن (میلاد زکی‌پور - 59)،‌ آرمین سهرابیان، بویان نایدئوف، امید ابراهیمی،‌ فرشید اسماعیلی، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان (علی قربانی - 40) و جابر انصاری (حسین حیدری - 81).

ترکیب سیاه جامگان: محمدحسین عین‌افشار، علی فرامرزی، محسن آقایی، کیوان امرایی (سهیل ساحلی - 79)، مصطفی احمدی، یونس شاکری، سجاد دانای (امیرمحمد پناهی - 57)، حسین بادامکی، پیام ملکیان، حسین زامهران (حمیدرضا علی‌عسگری - 63) و وحید عسگری.

استقلال و سیاه‌جامگان

فرشید اسماعیلی  و علی قربانی با 2 گل و امید ابراهیمی با 2 پاس گل شب فوق العاده ای را پشت سرگذاشتند و بهترین بازیکنان استقلال در بازی امشب بودند. در نیمه دوم استقلال بازی را برخلاف نیمه اول در بهترین فرم ممکن شروع کرد و حملات این تیم از همان دقایق ابتدایی در بازی شروع شد. در دقیقه 50 بازی فرشید اسماعیلی بازهم ناجی استقلال شد و پاس زیبای فرشید اسماعیلی را به زیباترین شکل ممکن وارد دروازه سیاه جامگان کرد. اما بعد از گل هم حملات استقلال ادامه داشت و آبی ها در دقیقه 67 و 76 توسط علی قربانی گل دوم و سوم را زدند. اما در دقیقه 80 علی عسگری یکی از گل های خورده را جبران کرد که این گل 3 دقیقه بعد جواب داده شد و در دقیقه  83 اسماعیلی بازهم دروازه سیاه جامگان را باز کرد تا آبی ها یک پیروزی پرگل دیگر را هم رقم بزنند.

 

شرح گل

 1-0(استقلال): در دقیقه 51 عمقی بویان در یک رفت و برگشت به پژمان منتظری رسید و سانتر زمینی و دقیق او با ضربه بی نقص اسماعیلی وارد دروازه سیاه جامگان شد.

2-0 (استقلال): سانتر امید ابراهیمی بازهم در محوطه شش قدم به علی قربانی رسید و او این بار این فرصت عالی را از دست نداد و دروازه عین افشار را باز کرد.

3-0 (استقلال): علی قربانی یک نفره خط دفاع سیاه جامگان را به هم ریخت و با دریبل زدن دروازه بان به زیبایی دروازه سیاه جامگان را باز کرد.

3-1 (سیاه جامگان): حمیدرضا علی عسگری با ضربه زیبا از پشت محوطه جریمه و با برخورد به مدافعان استقلال موفق شد تک گل تیمش را بزند.

4-0 (استقلال): بازهم امید ابراهیمی با سانتر دیدنی این بار فرشید اسماعیلی را صاحب توپ کرد تا او گل دوم خود را با ضربه سر بزند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدا لعنت کنه دشمنان تیم ابومسلم رو
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی