بازدید 3306

آخرین فرصت ورود اطلاعات مدارس غیر دولتی در سامانه شهریه

کد خبر: ۷۸۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ 04 April 2018

سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که ۱۸ فروردین آخرین مهلت ورود اطلاعات از سوی موسسان در سامانه شهریه مدارس غیردولتی است.

به گزارش مهر، آخرین فرصت ورود اطلاعات مدارس غیر دولتی در سامانه شهریه تا پایان وقت اداری شنبه مورخ ۱۸ فروردین ماه است و مدارسی که تا این تاریخ اطلاعات خود را وارد نکرده باشند از مبلغ شهریه سال قبل برخوردار خواهند شد.

به گفته زینی وند معاون وزیر آموزش و پرورش، امسال الگوی شهریه با توجه به آسیب شناسی نسبت به سال‌های گذشته تدوین شده و برای اجرای صحیح آن سامانه الکترونیکی فعال شده است که تمام فرایند تعیین شهریه در این سامانه انجام می‌شود و موسسان مدارس غیردولتی باید اطلاعات را در سامانه وارد کنند. پس از مهلت مقرر، ادارات آموزش‌وپرورش باید اطلاعاتی که توسط موسسان وارد شده را بررسی و میزان شهریه توسط مناطق آموزش‌وپرورش براساس هزینه تمام شده در هر مدرسه مشخص شود. شهریه تعیین شده در سامانه قرار می‌گیرد و دسترسی خانواده‌ها به میزان شهریه هر مدرسه مشخص است.

وی افزود: تمام فرایند الگوی شهریه براساس فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و عملکرد مدرسه مشخص است و شهریه هر مدرسه در سامانه اعلام می‌شود. خانواده‌ها بعد از ثبت‌نام نهایی دانش آموز پرینتی را از طریق سامانه دریافت می‌کنند که شهریه در آن مشخص است و بعد از عقد قرارداد که به صورت الکترونیک است - و دیگر قرارداد دستی نداریم- پیامکی به خانواده مبنی بر اینکه فرزند شما در این مدرسه ثبت‌نام کرده و میزان شهریه آن ارسال می‌شود. برای نظارت بر اینکه ثبت‌نام نهایی شده و پیامک ارسال شده یا خیر سامانه پاسخگویی را در نظر گرفته‌ایم که به‌صورت پوستر در معرض دید خانواده‌ها هنگام ثبت‌نام قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی