بازدید 15349
فوتو نیوز «تابناک»؛

فرمانده انتظامی فارس: پراید ارابه مرگ است/شروع فاز جدید جدال لفظی کی‌روش و برانکو

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۸۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸ 28 March 2018

مقداد امیری- تصاویر با شما سخن می‌گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم. چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۲
جالب تر این که رانندگانی که با خودروی وطنی رانندگی می کنند بیشتر از بقیه با سرعت می روند . راننده های پراید ، پرشیا و سمند انگار دارند فرمول یک شرکت می کنند .
پاسخ ها
شهاب
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
نظرشون محترم ولی غیر کارشناسی هست
البته که پراید بدنه ضعیفی دارد ولی مقصر اصلی حوادث نسل خودخواه و قانون گریز امروزی رانندگان ایرانی هستند. چطور اتوموبیل هایی چون ژیان که بدنه ای بمراتب ضعیف تر داشت ارابه مرگ نبود.بهترین راه اجرای جدی تر قوانین رانندگی و دقت بیشتر در واجد صلاحیت بودن فنی و روانی متقاضیان گواهی نامه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
موافقم . رانندگی فرهنگ و شعور می خواهد .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
ژیان نسبت به بازه سرعتی خودش بسیار ایمن بود
از نحوه دفاع کردن تیم ملی و جا ماندن بازیکنان مشخص بود که اوضاعشان خوب نیست
برانکو پارسال گفت اگر ملی پوشانش را در اختیار داشته باشد قهرمان آسیا میشویم و موجب تعطیلی تمرینات تیم ملی شد اما دیدیم که مقابل الهلال کم آوردند
کی گفته که پراید ارابه مرگه، بابا همین امسال نگاهی به دلایل تصادفات بیاندازید، تقریبا در تمام موارد، یا عدم توجه به جلو، سبقت غیر مجاز، سبقت از راست، خستگی، خواب الودگی، سرعت غیر مجاز، دلایل اصلی تصادفات بوده. یعنی به طور قطع عامل انسانی. یعنی عدم وجود فرهنگ رانندگی صحیح. باید قبول کنیم ملت ما در رانندگی بسیار بی فرهنگ هستن. نمونه اش، عبور خودروها در یه اتوبان پر ترافیک رو ببینید، یا در جایی که جاده بسته هست، مردم بدون توجه به حقوق یکدیگر از جاده خارج میشن، میرن توی شانه خاکی ، کلی گردو خاک راه می اندازند. گویا دیگران کار ندارند، یا دیگران وقت براشون ارزشمند نیست... مطمئن باشید که دست این مردم بی فرهنگ بهترین خودروهای روز دنیا رو هم بدید باز آمار تصادفات وحشتناک خواهد بود و آمار مرگ و میر و جرح همچنان بالا. در این ده ساله اخیر سیل خودروهای خارجی به کشور وارد شد، آیا میزان مرگ و میر کمتر شده؟! عزیز من خودرو عامل اصلی تصادف نیست. عامل اصلی نبود فرهنگ استفاده درست از خودرو هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
پراید باعث شده با یک تصادف متوسط مرگ اتفاق بافته ،دلیل تصادف با دلیل مرگ فرق داره باهوش
ناشناس
| France |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
ایمنی خودرو برای همین دلایلی که نوشتی مطرح شده دیگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
شاید تصادف زیاد باشه ولی تصادف منجر به مرگ و معلولیت قطعا در خودروی استاندارد کمتر خواهد بود
فرمانده انتظامی حرفای درست زیاد میزنه؛
حق با کی روش است.جام جهانی مهمتر از همه چیز
کاش زودتر عوض شود.
بالاخره كره شمالي اتمي هم در مقابل آمريكا شكست ...
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
نشکست با خفت و تحقیر کامل عقب نشینی کرد.
با توجه به اينكه ما مشكل اتومبيل ضعيف و كم ظرفيت داريم.
ولي علت تصادفات ما راه وجاده وهدايت وساييل نقليه است كه متاسفانه به علت ضعف هدايت توسط پليس راه اتفاق ميافته. و پرايد سبك ترين اتومبيل ملي ماست كه آسيب فراوان وارد ميشه.
آقایان مسئولین، لطفاً حرف تازه ای در خصوص پراید بزنید. توضیح واضحات کافی است. چرا استاندارد صحیح در تولید خودرو و دیگر محصولات بکار گرفته نمی شود؟ فقط قیمت محصولات را هر روز گرانتر از قبل میکنید؟ وقتی هم به فکر تولید محصولی تازه هستید به یک باره سراغ محصولی می روید که خیلی بیش از انتظار عموم گران است. و در ضمن فقط در پی حفظ آرامش مردم هستید و قادر به توقف تولید این خودرو و یا سایر محصولات بی کیفیت نمی باشید. سیاسی بازی بس است. کار کنید. جان انسانها بسیار با ارزش است.
آقای کی روش صحیح می فرمایند برای ورود به میدان جام جهانی و کسب افتخار و بازیکنان باید خیلی بیشتر از این ها امادگی جسمی و روحی برای تمرکز در بازی های سطح بالا باشند. در حال حاضر اینطور نیست . سطح امادگی ما با بازیکنان تیم هایی چون المان و اسپانیا و انگلیس و سایر...... خیلی فرق دارد باید تصمیم جدی و مقبول را گرفت. کی روش انشاالله موفق باشی.
ببخشید، اما بعد از خواندن نظرات فرمانده محترم انتظامی استان فارس، افسوس خوردم
آقای کیروس از کجا میداند بازیکنان داخلی آماده نیستند مگر در چند بازی داخلی شرکت داشته است؟
جواب:از دو بازی تدارکاتی
اقاي سيف هر موقع با سپاه به توافق رسيدي كه بتواند پول شويي اش را ادامه دهد
نظر برانکو غیر منطقی است. کی روش درباره بازیکنان دراختیارخود که گل سرسبد بازیکنان ایرانی درباشگاههای داخلی هستند صحبت میکند. هنوز لیست بازیکنان اعزامی به جام جهانی نهایی نشده. البته در صورت آمادگی افراد جدید میتوانند اضافه شوند اما بهرحال این استخوانبدی تیم اعزامیست که از نظر کی روش باید 40 روز در اردو بمانند تا آماده کارزار جام جهانی شوند. کی روش ثابت کرده با صلاحیت ترین فرد برای اظهارنظر در مورد کیفبت بازی بچه هاست.
اقای سیف دلار 3700 تومانی شهریور 96 را رساندید به 5000 تومان با سر و صداهای مردمی آوردید به 4400 توان حال در تعطیلات دلار را 5100 رسانده اید
چرا باید مردم چوب عدم مدیریت شما و وزیر اقتصاد را بخورند
نمیگویم پراید خودرو خوبی است ، شما حتی با ایمن ترین خودرو جهان هم به این روش رانندگی کنید نتیجه همین خواهد شد. مشکل در شیوه رانندگی است
پاسخ ها
مهدي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
افرين.نكته درهمينجاست.
متأسفانه مامور راهنمایی رانندگی برای کنترل رانندگان در بزرگراه ها و جاده ها به اندازه کافی وجود ندارد . افراد بی فرهنگ هم با خالی دیدن عرصه ، هر تخلفی که دلشان بخواهد انجام می دهند .
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
کلا ما چیزی به نام راهنمایی و رانندگی نداریم فقط دوربین گذاشتن بودجه سال آینده دربیاد وظیفه اصلی راهنمایی و رانندگی پیش گیری از تخلفه نه جریمه برای تامین بودجه.
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
در بروز حوادث رانندگي چندين عامل وجود دارد كه بخش عمده آن برمي گردد به فرهنگ بد رانندگي در ايران كه عوامل روان شناختي خود را دارد
كي گفته پرايد ارابه مرگه ؟؟
فوتبال کیلو چند مملکت ورشکسته فوتبال نمیخواد
پیشنهاد می کنم جهت «حمایت از کالای ایرانی» ایران خودرو و سایپا را تعطیل کنند .
آبروی همه کالاهای ایرانی را بردند
آقای محترم ،قیمت ژیان ۱۴ هزار تومان بود ؟ اما قیمت پراید برابر قیمت بنز آخرین مدل سال ۲۰۱۸ میباشد ،چون مسولین با دزدی ،وخارج نمودن پشتوانه پولی از کشور ریال ایران ارزش پشگل هم ندارد ؟،،،،
بی فرهنگی رانندگی دلیل دارد. شما وقتی پول کافی برای استراحت شبانه مناسب بین راهی در جای بهداشتی و مناسب را نداشته باشید و اصلا جای مطمین و ارزانی برای استراحت شبانه یا چند ساعته نباشد(اگر هم پیدا کنید عمدتا مجبورید در مکان کهنه و فرسوده با بهداشت پایین اقامت کنید). وقتی سوار خودرویی می شوید که بعد از چند ساعت احساس ناراحتی و کلافگی از نشستن در آن می کنید می خواهید زودتر به مقصد برسید و تصادف صورت می گیرد. در این مرحله که آخرین مرحله است نیاز دارید خودرو لااقل ایمنی بالایی داشته باشد تا جان شما را نجات دهد که آنرا هم ندارد. پس در نتیجه مشکل استراحتگاه ارزان بین راهی و مشکل نداشتن ماشین با ایمنی بالا (ماشینهایی که معمولا رانندگی با آنها بسیار راحتتر و لذت بخشتر است)دست در دست هم باعث بی فرهنگی و تصادف و مرگ می شود.
ما نه ظرفیت خوشی داریم نه تحمل ناخوشی!
شما که میفرماید فرهنگ رانندگی صحیح
ولی
اگر یک ماشین استاندارد دست همین رانندگان بی فرهنگ بود باز هم اینقدر کشته و قطع عضو داشتیم؟؟
انچه مهمتر است رانندگی با خودرو است وقتی کارشناسان راهنمایی ورانندگی بنتیجه رسیده اند تصدفات ساعات پایانی رانندگی ورسیدن بمقصد است اگر مسولین محترم ساعات تردد خودروهای سواری را محدود کنند احتمال تصادف وحادثه بهر شکل کاهش مییابد
حرفهای اون دوستمون از المان کاملا درست هست، عامل انسانی فقط یک موضوع خیلی کوچک این وسط وجود داره و اون هم این است که افراد قانون گریز، کم تجربه، مشکل دار، مست، مواد مخدر مصرف کن...
راست میگید شما، و حتما خودروهای تیبا و ساینا که با کمی آرایش و تغییر شکل که ذاتا" همون پراید هستند و البته ۱۰ میلیون گرانتر خودروهای ایمنی هستند .
باور کنید اگر جا داشت که پراید ۱۰ میلیون گرانتر میشد، اونوقت جزو خودروهای ایمن محسوب میشد. ضمن اینکه پراید از دهه ۷۰ وارد بازار شد که نه اینقدر اتوبان داشتیم و نه اینقدر بزرگراه.
همیشه یاد گرفته ایم به جای حل مساله آن را پاک کنیم.
بهتر نیست کیفیت خودروها را ارتقا دهیم؟
بهتر نیست که قوانین راهنمایی و رانندگی مان را مثل تمام دنیا بازبینی و بروز کنیم؟
جالب اینست با این فرهنگ میخواهیم از حق و حقوق مظلومین جهان حمایت کنیم و الگوی دنیا باشیم
متاسفانه فرهنگ رانندگی با هر نوع وسایل نقلیه پایین هست
پراید باید ممنوع شود در مسیرهای بین استانی مخصوصا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی