بازدید 19964
سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛

به دوستانمان توصیه می کنیم وارد عرصه دیپلماسی ورزش نشوند، این عرصه صاحب دارد

چندی است که متن و حاشیه رویارویی ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی در مسابقات ورزشی و به ویژه ورزش اول کشور یعنی کشتی مورد بحث صاحب نظران قرار گرفته است. نقطه آغاز این بحث که با نامه رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی آغاز شد، واکنش های بسیاری در پی داشت.
کد خبر: ۷۸۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 19 March 2018

چندی است که متن و حاشیه رویارویی ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی در مسابقات ورزشی و به ویژه ورزش اول کشور یعنی کشتی مورد بحث صاحب نظران قرار گرفته است. نقطه آغاز این بحث که با نامه رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی آغاز شد، واکنش های بسیاری در پی داشت.

به گزارش «تابناک»؛ واکنش به سخنان رسول خادم طیف گسترده ای را تشکیل داد، به گونه ای که از یک سو، برخی پیشکسوتان کشتی قرار داشتند که با حمایت از رسول خادم و مفاد نامه او، بر تعیین تکلیف روشن و اعلام شفاف علت عدم دیدار با ورزشکاران اسراییلی در مجامع ورزشی تأکید داشتند و از سوی دیگر، برخی از چهره های سیاسی بودند که بر ادامه روند فعلی و رعایت خط قرمز عدم دیدار با ورزشکاران اسراییلی تأکید کردند.

در ادامه همین مباحث، امروز رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن تکرار نظریات قبلی خود گفت: به دوستانمان توصیه می‌کنیم، وارد عرصه دیپلماسی ورزش نشوند. این عرصه صاحب دارد و حفظ ارزش‌های انقلاب تابع یک اصول کلی مشخص و غیرقابل تغییر است.

سردار غلامحسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره مسائل مطرح در روزهای اخیر پیرامون روبه رویی ورزشکاران کشورمان با حریفان رژیم صهیونیستی در میادین ورزشی جهانی گفت: من در موضع گیری های گذشته خودم گفتم، اینکه یک عزیزی در عرصه ورزش کشور و یا در ریاست فدراسیون سرمربی گری و یا مسئولیت دیگری حرفی می زند ما آنها را می شناسیم. آنها برادران خوب ما هستند؛ اما حرف هایی که می زند، نادرست و بد است که نباید گفته شود.

وی افزود: آرمان ما، محو رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی است. ما می خواهیم اسرائیل از بین برود و این یک آرمان، راهبرد، استراتژی و خواست عمومی ملت ماست اما مدال آوری یک افتخار است. حال به هر کسی بگوییم افتخار را قبول می کنید یا حفظ آرمان ها را اولویت می دهید همه خواهند گفت: حفظ آرمان ها برای ما مهمتر است.

سردار غیب پرور اظهار داشت: افتخارآفرینی و کسب مدال قهرمانان و ورزشکاران ما در میادین جهانی بسیار خوب و مایه افتخار و مباهات برای ملت ماست؛ اما این که مدال آوری به قیمت کوتاه آمدن از آرمان های ما باشد، به هیچ وجه قابل قبول نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: به دوستانمان توصیه می کنیم، وارد عرصه دیپلماسی ورزش نشوند. این عرصه صاحب دارد و حفظ ارزش های انقلاب تابع یک اصول کلی مشخص و تغییرناپذیر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم کودک کش، جعلی و بی خاصیت است که از ابتدای تشکیلش تا به امروز به امت اسلام ظلم های بسیار کرده است. اگر ما بخواهیم به واسطه یک بهانه به عنوان عرصه ورزش با آنها ارتباط برقرار کنیم به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی