بازدید 8481
۷

واکنش مولاوردی به اظهارات کارشناس شبکه یزد

دستیار رییس جمهور در امور حقوق شهروندی نوشت: کاش کارشناسان به اصطلاح دینی در برنامه های صدا و سیما از آموزه های اصیل دینی بهره ببرند.
کد خبر: ۷۷۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳ 02 February 2018

خبرآنلاین نوشت: دستیار رییس جمهور در امور حقوق شهروندی نوشت: کاش کارشناسان به اصطلاح دینی در برنامه های صدا و سیما از آموزه های اصیل دینی بهره ببرند.

متن یادداشت اینستاگرامی شهیندخت مولاوردی به این شرح است: کاش کارشناسان به اصطلاح دینی در برنامه های صدا و سیما از آموزه های اصیل دینی بهره ببرند، نه از توصیه های سخیف با رنگ و لعاب مذهبی که دستمایه طنز و تمسخر خاص و عام قرار می گیرد.
رسول اکرم صلی الله علیه و آله:
خَیرُکُم خَیرُکُم لأَهلِهِ وَأَنَا خَیرُکُم لأَهلی ما أَکرَمَ النِّساءَ إلاّ کَریمٌ وَلا أَهانَهُنَّ إلاّ لَئیمٌ؛ بهترین شما کسی است که برای خانواده اش بهتر باشد، و من از همه شما برای خانواده ام بهترم، زنان را گرامی نمی دارد مگر انسان بزرگوار و به آنان اهانت نمی‎کند مگر شخص پَست و بی مقدار.
نهج الفصاحه

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۷
با سلام
لطفا تابناک بررسی کند که آیا اظهارات این کارشناس مغایر با اخلاق است؟ آیا به کسی بی حرمتی کرده است؟ آیا این جملات در تعارض با روابط واقعی و دوستانه بین زوجین است؟
آیا این جملات، بی احترامی به زنان است؟ اگر همین فعل را یک مرئ برای خمسرش انجام دهد، کسر شان آن مرد است؟ آیا به آن مرد بی احترامی شده است؟
اگر این مکالمه از یک شبکه ماهواره‌ای توسط یک زن به اصطلاح مدرن، ارائه میشد، تایید می‌شد تا تکذیب؟
یا صرفا موضوع همان هیجان فضای مجازی است برای تحقیر کسی یا تکبیر دیگری بدون تفکر و با بینش کم؟
اما این بار متاسفانه هر کس برای آن که از این قافله دور نماند، سعی می کند در اظهار نظری؟ خود را به این خیل برساند، از وزیر محترم ... تا نماینده مجلس ... و مجری سزشناس
واقعا رسالتی بر دوش تابناک اجتماعی است تا بررسی و تحلیل کند این مسائل را
اون خانم کلی برنامه پرطرفدار با سخنان درست دارد
پیاز داغ برنامه را زیاد کرد متاسفانه
برخی از مسوولین راس راس تو چشم مردم نگاه می کنن و دروغ میگن حرفی نیست ؟
آیا خانم مولا وردی خودش کارشناس دینی هست ؟
حالا یه خانم محترم و متدین یزدی یه حرف درستی زد همه ریختن به هم .... انگار فقط قراره از فمنیست ها حمایت بشه ... خانه داری و همسرداری ننگ حساب بشه...
عموم خانم ها از سر غرور و تکبر با این موضوع برخورد می کنند. حتی اگر در کسوت معاون رئیس جمهور باشند. در حالیکه هنوز حاضر نیستند کمی فکر کنند که آن خانم دقیقا چه گفته و واقعا جان کلامش چی بوده. کسی فکر نمی کنه که امروز چی کمه تو خانواده ها و تمسخر می کنند. یا یک حرکت پیشدستانه جان افزا چه اثری بر روابط احساسی زوج می گذارد و به اثر متقابل و رفتار عکس العمل مردان نمی توانند فکر کنند. چون فقط خود را حاضرند در آیینه رابطه شان به عنوان مرکز ثقل هستی ببینند. خانم های مدیره هم که فقط بیانیه بدهند! امروز در جوامع به اصطلاح مدرن رفتارهایی از این مقولات طبیعی انگاشته می شود که از نظر عقلی اصلا پسندیده نیست و بوسیدن پا بر آن ها ترجیح قطعی دارد.
با تشکر.
فرقی نمیکنه ولی در کل این حرفا نه بدرد مردم میخوره نه اقتصاد مملکت، نه فرهنگ، نه هنر، کشور ما همه جاش داغونه
خطاب به سرکار خانم مولاوردی:
اگر کسی دست پدر و مادر خود را ببوسد، خود را خوار و خفیف کرده است؟
اگر مردی دست و صورت همسر خود را ببوسد خود را ذلیل کرده است؟


اگر زنی هم مطابق آنچه کارشناس محترم برنامه یزد گفته، پای همسر خود را بشوید؛ فقط خود را نزد همسرش عزیز و گرامی کرده است.

هرچند که معتقدم این رابطه باید دو طرفه باشد. و مرد هم باید همواره قدردان زحمات همسر خود باشد.

همسر بنده بیش از آنچه که در شبکه یزد گفته شد، به بنده احترام میذارن. و بنده هم همیشه دست بوس ایشون و قدردان زحمات شون بوده و هستم.

شما زنها (خطاب به خانم مولاوردی و زنانی که فکر میکنن اگه پای شوهرشون رو بشورن خوشدون رو خوار کردند) یه بار به توصیه این کارشناس شبکه یزد عمل کنید؛ ببنید شوهراتون چطوری براتون می میرند.
یه بار هم که یکی توی تلویزیون یه کار درست و حسابی به زنها یاد داده، شما له اش کنید.

مطمئن باشید مردی که زنش در خانه براش این کارها رو نمیکنه، حتما حتما حتما یه زن دیگه خارج خونه (و پنهانی) داره که همین کارها رو براش انجام بده.
آیا شستن پای مرد هفته ای یکبار از روی محبت کاری اهانت آمیز است؟!
آیا در کشورهای آسیای میانه همچون تاجیکستان و ازبکستان و... هر روز این کار را خانمها هنگام بازگشت مرد به منزل به عنوان یک رسم انجام نمی دهند؟
آیا رفتار اختیاری خانم اهانت مرد به زن است؟!
بسیاری از مردان نیز در هنگام احساسی پای همسر خود را می بوسند، ایا این هم بی احترامی به مرد محسوب می شود؟!
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی