بازدید 3864
روز گذشته در بورس کالا رقم خورد؛

انعقاد ۱۷ هزار قرارداد آتی سکه

معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۱۷ هزار و ۵۷۲ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۲ هزار و ۹۳۹ میلیارد ریال منعقد کردند.
کد خبر: ۷۶۷۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ 23 January 2018

معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۱۷ هزار و ۵۷۲ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۲ هزار و ۹۳۹ میلیارد ریال منعقد کردند.

به گزارش بورس کالای ایران، دیروز در سررسید اسفند ماه امسال ۶۵۳ قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه با رشد ۰.۰۶ درصدی به یک میلیون و ۵۴۰ هزار تومان رسید. در سررسیدهای اردیبهشت ماه ۹۷ و تیرماه سال آینده نیز به ترتیب ۸۷ و ۲۵۶ قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اردیبهشت ماه با رشد ۰.۰۲ درصدی به یک میلیون ۵۶۸ هزار تومان و برای تحویل تیرماه سال آینده با افت ۰.۰۳ درصدی به یک میلیون و ۵۹۸ هزار تومان رسید.

همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل شهریور و آبان ماه سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید شهریور ۲ هزارو ۶۰۱ قرارداد و در سررسید آبان ۹۷ بالغ بر ۱۳ هزار و ۹۷۵ قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد.

بهای سکه در قرارداد تحویل شهریور سال آینده ۰.۱ درصد افت یافت و یک میلیون و ۶۴۰ هزار تومان معامله شد و در قرارداد آبان ماه سال آینده نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و ۶۸۷ هزار تومانی با ۰.۱۴ درصد افت بر تابلوی معاملات بودند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی