بازدید 26740
هزار و صد یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

صدیقی: تلگرام منبع فساد است /دادستان اراک: قتل یک متهم در بازداشتگاه با باتوم کذب است/میرسلیم: کار، کار منافقین است!/پاسخ تلویحی علم‌الهدی به روحانی/روایت زنگنه از دروغ شاخدار درباره سانچی

رصد‌خانه «تابناک»، خبرهایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیترهایی مانند: وکیل آیت‌الله هاشمی: وصیت‌نامه جدیدی در کار نیست/شایعات در مورد عروسی پسر یکی از چهره‌های قرآنی/رأی گیری نشست خبرگان رهبری در سال ۶۸ قانونی انجام شد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۶۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸ 19 January 2018

سیدمحمد فاطمی اردکانی- تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

شعار هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران در نماز جمعه
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: کمک به ملت های مظلوم و ستمدیده، وظیفه ای دینی و انسانی است که هر فرد آزاده ای به آن اقدام می کند. آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار داشت: این کمک از آموزه های دینی و روش و سیره پیامبر (س) است و کسانی که علیه آن شعار می دهند، مبنای فکری اشتباهی دارند. وی از نمازگزاران خواست شعار هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران را سر دهند که نمازگزاران این شعار را سه مرتبه بلند فریاد زدند. وی ابراز داشت: خود گرفتاری داریم ولی آن ها (امت اسلامی) گرفتارتر هستند، مردم یمن دارو برای درمان بیماران خود ندارند و میلیون ها انسان در انتظار مرگ هستند./ایرنا

به صدا و سیما گفتیم از تخریب مناطق آزاد تا تصویب آن برای اردبیل خودداری کنند
آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل همچنین با اشاره به رأی گیری لایحه منطقه آزاد تجاری - صنعتی اردبیل در روزهای آتی در صحن علنی مجلس گفت: برخی نمایندگان با این لایحه مخالف اند و با آنها مطرح کرده ایم که اگر منطقه آزاد مضر به اقتصاد است، باید در کل کشور تعطیل شود و اگر مضر نیست، پس تمام استان های مرزی باید از آن برخوردار باشند. آیت الله عاملی با اشاره به اینکه سیاست «یک بام و دو هوا» سیاست درستی برای مدیریت کشور نیست، افزود: با رئیس صدا و سیما نیز مکاتبه کرده ایم تا از تخریب مناطق آزاد در این مدت اجتناب شود. وی بیان کرد: با بعضی از نمایندگان سایر استان ها هم تماس گرفته ایم تا از سر مخالفت با این لایحه وارد نشوند و همچنین با نمایندگان ولی فقیه در استان های محروم از منطقه آزاد در حال مکاتبه هستیم تا دسته جمعی با رئیس مجلس ملاقات و بر اهمیت موضوع تأکید شود./ایرنا

مردم طاقت داشته باشند، رهبری از مشکلات مطلع است
حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه در کیش: آخرین نکته مطالبات رهبری این است که ایشان از ما خواستند و مردم بدانند و طاقت داشته باشند که رهبری از مشکلات مطلع است و گزارش های مختلفی را از مشکلات دریافت می کنند. وی تصریح کرد: ما نمازگزاران ضمن تأیید سخنان رهبر معظم انقلاب همه خواسته و مطالبات به حق ایشان را برآورده خواهیم کرد. /ایرنا

صدیقی: تلگرام منبع فساد است
حجت‌الاسلام‌ کاظم صدیقی شب گذشته در نخستین سالگرد آتش‌نشانان حادثه پلاسکو اظهار کرد: جوانان باید جوانمردی را در سن جوانی رشد داده و احتیاط کنند و متوجه باشند که دولت حاضر نشد تلگرام را محدود کرده و شبکه ملی را سراسری کند تا ما روی پای خودمان بایستیم و فرمان‌بردار بیگانگان نباشیم. صدیقی، پیام‌رسان تلگرام را منبع فساد برای جوانان دانست و گفت: درست است بعضی‌ها در راستای ارتقای روند تجاری و اقتصادی از این پیام‌رسان استفاده می‌کنند، ولی این تبادلات بدون هیچ نظارت و کنترل داخلی انجام می‌شود. وی تصریح کرد: پس جوانان باید در فضای مجازی مواظب باشد که وقتی به بهشت می‌اندیشند، باید با مشکلات و سختی‌ها، تحریم و شداید بجنگند و خداوند متعال در راستای رویارویی با شداید تأکید مؤکد کرده است.

دادستان اراک: قتل یک متهم در بازداشتگاه با باتوم کذب است
دادستان اراک بازداشت و کشته شدن فردی به نام شهاب ابطحی در جریان اعتراضات اخیر را تکذیب کرد. قاسمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی در گفت و گو با  میزان ضمن تکذیب خبری مبنی بر قتل یک متهم در بازداشتگاه با ضربات باتوم به نام شهاب ابطحی اظهار کرد: این مطالب اساسا کذب محض و دروغ است. دادستان اراک در پایان گفت: چنین فردی اصلا سابقه بازداشت در اغتشاشات را نداشته است.

تلاش شد تا تبریز را هم وارد درگیری‌ها کنند
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در جریان فتنه اخیر که از مشهد شروع شده و یک هفته به طول انجامید، دشمنان تلاش بسیاری کردند تا تبریز را هم وارد میدان این فتنه کنند؛ اما در نهایت موفق به اجرای نیات پلید خود نشدند. مجید خدابخش در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه عاشورا، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که در کنار درایت، بصیرت و هوشمندی مردم آذربایجان و وفاداری ایشان به ارزش‌های انقلاب و ولایت فقیه، تعامل و همکاری همه نیروهای مسلح نیز نقشه‌های دشمن را برآب کرد. خدابخش افزود: در جریانات اخیر حتی فرزند یکی از مسئولان هم کلیپ تحریک کننده‌ای پخش کرد، اما تبریز همچنان رو سفید ماند و افتخاری دیگر آفرید./ایسنا

امام جمعه قم: ولنگاری در فضای مجازی موجب فتنه اخیر شد
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس با اشاره به جریان اغتشاشات و اعتراضات اخیر عنوان کرد: در اغتشاشات عده ای گوش به سخنان آمریکا و اسرائیل و دشمنان دادند و حوادثی را رقم زدند. امام جمعه قم افزود: موضوع اعتراضات اخیر چند بعد دارد اول اینکه مطالبات به حق مردم به دست فراموشی سپرده نشود؛ مردم کشورمان خواسته های به حقی دارند و با مشکلاتی در زندگی مواجه اند و مسئولان و دست اندرکاران باید بدان رسیدگی کنند تا زمینه سوء استفاده دشمن از بین برود. آیت‌الله حسینی بوشهری اظهار داشت: در فتنه اخیر ولنگاری در فضای مجازی موجب شد عده ای تحت تاثیر تبلیغات دشمن قرار بگیرند؛ این افراد فریب خورده متأسفانه دست به اقداماتی زدند که بسیار ناشایست بود، امید است آن ها متوجه اشتباهات و خطاهای خود بشوند و بدانند که در پیروی از آمریکا و اسرائیل چنین خطایی مرتکب شده اند./ایسنا

ممکن است بگویند یا برنامه موشکی یا معیشت مردم، همان طور که درباره هسته‌ای گفتند
حجت‌الاسلام علی سعیدی، نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران با تأکید براینکه آمریکا برای استحاله انقلاب مرحله به مرحله حرکت می کند و تا جامعه دچار انقلاب درونی نشود، نمی تواند در برابر طاغوت بایستد بیان کرد: آنها ممکن است در آینده بگویند یا قدرت دفاعی و موشکی یا نان و معیشت کدامش را می خواهید؟ چه بسا که در مرحله اول گفتند با برجام معیشت مردم سروسامان می گیرد و شما معیشت می خواهید یا انرژی هسته ای، به طور طبیعی مردم به سمت معیشت رفتند.

نفوذی‌ها در مناصب مختلف ماموریت دارند مردم را ناامید کنند
سردار نقدی، معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران گفت: تمام تلاش دشمن امروز برای معکوس نشان دادن شکست‌های پی‌درپی خود است و می‌کوشد شیرینی پیروزی امت ایران را تلخ کند. سردار نقدی با تأکید بر اینکه برخی نفوذی‌ها مأموریت دارند تا در مناصب و جایگاه‌های مختلف مردم ایران را ناراضی کنند و با تعطیلی کارها و عدم رسیدگی به مردم و همچنین میدان دادن به مفسدین و ایراد حرف‌های تفرقه‌افکن و ضدارزش و ضددین، مردم ایران را از آینده روشن که پیش روی آنان است ناامید کنند، گفت: حرکت‌های دشمن و توطئه‌ها طبعاً دل نازک مادران شهید را لرزانده است و حجم اخبار منفی در فضای مجازی هم ناراحت‌کننده است.

فضای مجازی می‌تواند انسان‌ها را نظام جدا کند
آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی: آمریکا درصدد است مردم عقاید و باورهای دینی خود را از دست بدهند و این مردم از نظام جدا شوند و این اهدف سوء چگونه باید اجرا شود؟ تنها راه برای این مهم جنگ نرم است و ابزار اجرایی جنگ نرم، شایعه پراکنی است زیرا در این صورت افکار عمومی مردم و جوانان را به هم می‌زند و اگر دشمن در افکار عمومی با شایعه پراکنی نفوذ کند به اهداف جنگ نرم خود خواهد رسید و امروز فضای مجازی در کشور میدان جولان شایعه پراکنی است. وی خاطرنشان کرد: با این ارتباطاتی که در فضای مجازی وجود دارد، انسان‌ها را می‌تواند از نظام جدا کند و شایعاتی را راه‌اندازی کرده و در افکار عمومی نفوذ کند و نمونه آن را در اغتشاشات اخیر شاهد بودید، این را کاملاً لمس کردید که دشمن به دنبال شایعه پراکنی است؛ یک حادثه رخ داد و مردم ما داغدار شدند و این جریان بی رحم غیرانسان می‌خواست از این موقعیت دردمندی جامعه ما و ملت ما بهره برداری کند و با شایعه پراکنی جنگ نرمش را توسعه دهد و این را باید توجه کنیم. این میدان جولان شایعه پراکنی یعنی این فضای مجازی باید علاج شود و نمی‌توان به همین شکل مسأله را رها کرد.

رأی گیری نشست خبرگان رهبری در سال ۶۸ قانونی انجام شد
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به انتشار ویدئویی پیرامون جلسه خبرگان پبرامون انتخاب رهبری اظهار کرد: دشمن همواره هجمه‌هایی را وارد کرده و مسائلی را از سر کینه‌توزی و با جعل واقعیت‌ها در رسانه هایش به صورت کذب و برای ایجاد جنگ روانی مطرح می‌کند. سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: همه سوابق موجود است و بسیاری از افراد خبرگان سال ۶۸ حاضر هستند. کدخدایی افزود: در آن جلسه رای گیری‌ها به شکل قانونی انجام شده و تمامی سوابق به صورت ثبت و تصویر موجود و به طور کامل قابل انتشار است. سخنگوی شورای نگهبان که با باشگاه خبرنگاران گفت و گو می کرد تاکید کرد: دشمن در جبهه‌های دیگر از اسلام، نظام جمهوری اسلامی و مردم ضربه خورده است و طبیعی است چنین عکس‌العمل‌هایی را نشان دهد، اما مردم به آنان بی توجه هستند. کدخدایی در پایان خاطرنشان کرد: مسائل کذب دشمن به خوبی روشن شد و همه متوجه شدند که این‌گونه فضاسازی‌ها جز جعل چیز دیگری نیست.

 حضور ارتوئرول سائلام، سرمربی ترکیه‌ای تراکتورسازی در نماز جمعه تبریز

 صدیقی: تلگرام منبع فساد است /دادستان اراک: قتل یک متهم در بازداشتگاه با باتوم کذب است/میرسلیم: کار، کار منافقین است!/پاسخ تلویحی علم‌الهدی به روحانی/روایت زنگنه از دروغ شاخدار درباره سانچی

میرسلیم: کار، کار منافقین است!

«سید مصطفی میرسلیم»، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، درباره‌ی منشأ تجمعات اخیر گفت: مجری آن طرح به لحاظ سازمان‌دهی منافقین بودند و پولش را از عربستان گرفتند، طراحی‌اش را اسراییل انجام داده و راهبردش را هم آمریکا نوشته است. میرسلیم گفت: زمینه‌ای که در اینجا وجود داشته، باید در نظر بگیریم؛ این زمینه، مسائل و مشکلاتی است که در درجه‌ی اول بازمی‌گردد به بیکاری. این بیکاری و نارضایتی‌هایی که بازمی‌گشت به تورم و گرانی، در دل مردم وجود داشت. وی افزود: ولی از این شریط، عده‌ای با برنامه‌ی قبلی استفاده کردند و روی آن سوار شدند. وگرنه ما در سال گذشته حدود ۱۶۸۰ تجمع در کشور داشتیم. که می‌آمدند و در مکان‌های مختلف مشکلاتشان را مطرح می‌کردند، اما اینکه بخواهد بلوایی پیش بیاید، نبود. او در آخر در پاسخ به اینکه چه کسی جرقه را زد، گفت: مجری آن طرح به لحاظ سازمان‌دهی منافقین بودند وپولش را از عربستان گرفتند، طراحی‌اش را اسراییل انجام داده و راهبردش را هم آمریکا نوشته، این کار پیاده شد. البته قرار نبود به این زودی اتفاق بیافتد، کمی شتابزده عمل کردند که خباثتشان را مشخص کرد. قرار بود که تا ۲۲ بهمن این مسایل کش پیدا کند، ولی الحمدلله دستشان رو شد. مردم فهمیدند که متأسفانه از گرفتاری‌ها و رنج‌هایشان متأسفانه کسانی استفاده می‌کنند که هیچ خیرخواه ملت نیستند./انصاف نیوز

برخی با خواندن دو کتاب خود را کارشناس برجام می‎دانند

مسعود پزشکیان در نشست مجمع مطالبه‌گران اردبیل اظهار کرد: اگر برجام ۲۰ دقیقه‌ای در مجلس مصوب شد به دلیل آن بود که تمام قراردادهای بین‌المللی در صورت طرح در مجلس شورای اسلامی به سرعت و بدون بحث خاص رأی‌گیری شده، به طوری که یا مورد پذیرش قرار می‌گیرد یا رد می‌شود. وی با بیان اینکه در بحث برجام و موضوعات مطرح در مورد آن نگاه حاکم مرتبط با نگاه حزبی و جریان سیاسی بوده است، خاطرنشان کرد: زمانی که بنده نیز به عنوان عضو اکیپ مجلس در مورد برجام انتخاب شدم با مطالعه آن به معنای واقعی به دلیل تخصصی بودن بحث زیاد متوجه قضایا نشدم چرا که در موضوعات غیرتخصصی همواره سعی‌ می‌کنم ورود پیدا نکرده و اصراری نداشته باشم. نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بنده فوق تخصص جراحی قلب هستم و ۱۷ سال در دانشگاه در این حوزه درس خوانده و صاحب تجربه شدم اما هیچ وقت به خود اجازه نمی‌دهم در حوزه‌های دیگر پزشکی ورود پیدا کنم؛ در حالی که عده‌ای در آن مقطع احساس می‌کردند با خواندن دو کتاب می‌توانند کارشناس برجام باشند. همین غیرتخصصی عمل کردن ما کشور را به این شرایط عجیب و غریب رسانده است، به طوری که هیچ کس نیز نمی‌خواهد اشتباه خود و ورود غیرکارشناسی‌اش را در چنین موضوعاتی بپذیرد.

پاسخ تلویحی علم‌الهدی به روحانی

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید این فضای مجازی را مدیریت کنیم، تا کی باید در این اسارت باشیم؟ ما نمی‌گوییم آن را ببندید اما باید آن را مدیریت کنید. آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی و در جمع زائران و مجاوران اظهار داشت: در مورد شگرد شیطان و ابزار اجرایی شیطان که آرایشگری و تزئین است، هفت آیه در قرآن ذکر شده و این آیات تبیین شده است؛ شیطان هدفمندانه حرکت می‌کند و در عناد خود با فرزندان آدم دارای هدفی است و باید دانست ماهیت حرکتی شیطان در این جریان چیست؟ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ادامه داد: آیات سوره اعراف درباره این قضیه است؛ بشر در عرصه زندگانی خود در مقطعی فصل راهیابی دارد و به ویژه در عرصه جوانی این مهم بارز است؛ برادر و خواهر جوان ما باید بداند که شیطان درصدد "راه‌بندان" است و اجازه نمی‌دهد انسان صراط مستقیم را انتخاب کند./خبرآنلاین

شایعات در مورد عروسی پسر یکی از چهره‌های قرآنی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: رفتار استکبار به سرکردگی آمریکا همچنان با ایران اسلامی خصمانه است و دل سپردن به اجانب با هر عنوانی ساده لوحی و اشتباه محض است. آیت الله عبدالکریم عابدینی در آیین نماز جمعه قزوین اظهار داشت: امروز هم دشمن عقب نشینی نکرده و چون از جنگ نتیجه نگرفته با جنگ سرد می خواهد موجب ناامیدی مردم به مسئولان و افراد خوشنام شود.وی گفت: شایعه پراکنی از دیگر ترفندهای دشمن در شرایط کنونی است و این روزها برای نمونه برای یک چهره قرآنی شایعه کرده اند که برای فرزند پسرش در یک هتل مجلل جشن عروسی گرفته در حالی که این فرد اصلا فرزند پسر ندارد و می خواهند با این کار موج بی اعتمادی در جامعه ایجاد کنند. آیت الله عابدینی با اشاره به انتقاد برخی که می گویند نباید از مسائلی مانند برجام زیاد در خطبه ها گفته شود اظهار داشت: ائمه جمعه نباید ازکسی طرفداری و یا کسی را تخریب کنند اما گفتن حقایق نباید برخی را ناراحت کند. وی اظهار داشت: این که من از زمین خواری انتقاد می کنم نباید برخی ناراحت شوند و قرار نیست به خاطر آبروی آدم های متخلف دستورات الهی نادیده گرفته شود. عابدینی گفت: ما وظیفه خود می دانیم که بگوییم اعتماد کردن به دشمن اشتباه است و کسانی که وقت مردم را در برجام تلف کردند و سرمایه های علمی ما را بتن ریزی کردند در اشتباه بودند و حالا وقتی ما از پیامدهای برجام می گوییم باید برخی ناراحت شوند./خبرآنلاین

اگر پیامبر بود خودش می‌رفت، ببیند چرا کارخانه‌ها تعطیل شده

آیت الله امامی کاشانی در خطبه های نمازجمعه تهران اظهار داشت: در حکومت طبقه ای که ندارد یا سؤال می‌کند و یا به خاطر آبرو سؤال نمی‌کند، باید به این طبقه رسید. اگر گرفتارها را مراعات نکردیم و مراقب نباشیم دشمنان روی دوش گرفتار ها سوار می شوند و روی آه و ناله آنان قرار می گیرند و موجی که افراد بی شغل و گرفتار دارند روی این موج سوار می شوند وچه بسا دشمنانی مانند معاویه، مردم را علیه علی تحریک می کنند. پیامبر اکرم (ص) نیز همواره می‌گشت و زخم‌ها را می‌دید و نوع زخم‌ها را می‌شناخت و برای هر زخم مرهم درست می‌کرد که این مرهم‌ها مطابق با زخم‌ها بود. فرض کنید که در یکی از استان‌های کشور ما یک کارخانه تولیدی تعطیل شد، پیامبر اکرم (ص) و امیر المومنین(ع) اگر بودند می‌رفتند و می‌دیدند که باید چطور آن مسأله را حل کرد.

روایت زنگنه از دروغ شاخدار درباره سانچی

وزیر نفت: اینکه گفته می‌شود که مقصد نفتکش سانچی کره شمالی بوده دروغی شاخدار است. بیژن نامدار زنگنه با اشاره به جانباختن خدمه نفتکش سانچی گفت: این نفتکش که قرارداد آن بر اساس فوب بوده برای مقصد کره جنوبی بار زده بود و اینکه گفته می‌شود که مقصد این کشتی کره شمالی بوده دروغی شاخدار است چرا که مالک محموله شرکت هانماتوتال کره جنوبی بوده که این محموله را برای یکی از پالایشگاه‌های خود حمل می‌کرد. ارزش محموله نفتکش حدود 60 میلیون دلار بوده و شرکت کره‌ای محموله خود را بیمه کرده است. وزیر نفت با بیان اینکه در بارنامه جزئیات محموله این کشتی نفتکش مشخص است، افزود: ارزش محموله نفتکش حدود 60 میلیون دلار بوده و شرکت کره‌ای محموله خود را بیمه کرده البته ما بدون توجه به اینکه این کشتی بیمه بوده پولمان را وصول می‌کنیم، لذا پول وزارت نفت از فروش این محموله سر جایش بوده و ما پولمان را دریافت می‌کنیم./تسنیم

کلاس آبگوشتی برای سفیر آلمان در ایران

سفیر آلمان در ایران در ادامه اقدامات جالب خود در ایران، طرز تهیه آبگوشت را آموخت. میکائیل کلور برشتولد(MichaelKlorBerchtold) سفیر آلمان در ایران در ادامه اقدامات جالب خود در ایران، طرز تهیه آبگوشت را آموخت. وی در صفحه توییتر خود با اشاره به این موضوع نوشت: کلاس آموزش آشپزی آبگوشت برای من، توسط آشپزهای ماهر! خوشمزه ست! سفیر آلمان در ایران پیش از این در پشت فرمان وانت نیسان و حتی پشت این ماشین دیده شده بود که ارتباط نزدیکی را با هموطنانمان برقرار می‌کرد.

بی‌مهری دولت با صدا و سیما

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، از کاهش ۹۰۰ تا یک‌هزار میلیارد تومانی بودجه ۹۷ صدا و سیما در لایحه پیشنهادی دولت خبر داد و خطرات این مسأله را تشریح کرد. سیداحسان قاضی زاده هاشمی با اشاره به وضعیت اعتبارات سازمان صدا و سیما در لایحه پیشنهادی دولت برای بودجه ۹۷ اظهار داشت: سهم ۷ دهم درصدی صدا و سیما از بودجه عمومی کشور که مصوب برنامه ششم توسعه بوده، در این لایحه رعایت نشده، به گونه ای که رسانه ملی با حدود ۹۰۰ تا یک‌هزار میلیارد تومان کاهش بودجه برای سال آینده مواجه است. وی افزود: محل جایگزینی هم برای این کاهش بودجه صدا و سیما پیش‌بینی نشده، در حالی که دولت باید برای این مسأله یک تدبیر عاجلی داشته باشد؛ در غیر این صورت، اگر در صحن مجلس اعتراضی نسبت به این مسأله شود نیازمند دوسوم رای نمایندگان خواهد بود، چرا که مغایر برنامه ششم است./مهر

شکایت بانک مرکزی از بورس لوکزامبورگ

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شکایتی علیه بورس لوکزامبورگ برای باز پس گرفتن 4.9 میلیارد دلار دارایی خود به جریان انداخته است.موسسه کلیر استرین زیرمجموعه بورس لوکزامبورگ است و در حال حاضر 4.9میلیارد دلار از دارایی‌های ایران که بخشی از آنها در قالب اوراق قرضه دولتی است را بلوکه کرده است، البته 1.9 میلیارد دلار از این دارایی پیشتر به حکم دادگاه امریکایی از ید این موسسه خارج شده و به خانواده قربانیان انفجار مقر دریایی آمریکا در لبنان که به کشته شدن 214 نظامی منجر شد پرداخت شده است، آمریکا ایران را به عنوان مسئول این اقدام معرفی کرده است. پیشتر این مؤسسه از سوی امریکا به دلیل نقض تحریم‌های ایران 152 میلیون دلار جریمه شده بود ، آمریکا روند این شکایت و بلوکه بودن داریی‌های ایران به به دقت دنبال کرده و بورس لوکزامبوگ به شدت در محدودیت به سر می‌برد./فارس

واکنش زنگنه به اختلاس میلیاردی در وزارت نفت

وزیر نفت ضمن ارایه توضیحاتی پیرامون اختلاس در بخش اکتشاف نفت، گفت: تا اینجا میزان اختلاس حدود 100 میلیارد تومان اعلام شده است. بیژن نامدار زنگنه درباره انتشار اخباری مبنی بر اختلاس میلیاردی یکی کارکنان وزارت نفت، گفت: این فرد یکی از کارمندان بخش اکتشاف بوده که تخلف کرده است و خود کارکنان بخش اکتشافات این تخلف را کشف کرده اند. وزیر نفت، با اشاره به اینکه این فرد به مقام معرفی شده است، افزود: مقامات قضایی با جدیت این موضوع را دنبال می کنند و این فرد در حال حاضر به خارج از کشور فرار کرده و مقامات قضایی از طریق اینترپل پیگیر هستند که این فرد را به کشور بازگردانند و بررسی کنند که اگر این فرد همدستی دارد با آن برخورد کنند. وی با بیان اینکه بنده به دلیل قصور و نه اینکه کسی تقصیر داشته است چند نفر از مسئولان را در اکتشاف از پست هایشان برکنار کرده ام، ادامه داد: بر این اساس یک نفر را به هیئت تخلفات معرفی کرده ام و ممکن است چند نفر دیگر را به دلیل قصور و اهمال در انجام وظیفه به هیئت تخلفات اداری وزارت نفت معرفی کنم و این غیر از اقداماتی است که دستگاه قضا انجام می دهد. وزیر نفت درباره میزان تخلف این فرد، تصریح کرد: تا اینجا میزان اختلاس این فرد حدود 100 میلیارد تومان اعلام شده که امیدواریم این رقم زودتر بازگردد./خانه ملت

وکیل آیت‌الله هاشمی: وصیت‌نامه جدیدی در کار نیست

وکیل مرحوم هاشمی رفسنجانی با رد وجود وصیتنامه‌ جدید رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تنها وصیت‌نامه‌ ایشان همان است که سال 1379 نوشته شده است. توکلی بینا مقاطع بسیاری را با آیت‌الله بوده و جاهایی از تاریخ و نقل قول‌ها نوعی نقش واسطه برای او تصور می‌شود. واسطه‌ای برای انتقال پیام‌های مهم و صندوق‌چه ای برای رازهای مگو. این مبارز انقلابی در سال‌های پایانی عمر نیز امین آیت‌الله بود و طبق آنچه خود بیان می‌کند، آیت‌الله هاشمی در دوران حضور در مجلس نامه ای را به ایشان داده بودند که طبق آن تمام امور حقوقی آن مرحوم بر عهده ایشان است. این وکیل امین درمورد وصیتنامه آن مرحوم نیز به تمام حرف و حدیث‌ها پایان داده و می‌گوید هیچ وصیتنامه جدیدی در کار نیست و آخرین وصیتنامه همان است که در سال 79 نگاشته شده است./فارس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۹
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۷۶
این آقای میرسلیم جوری می گوید کار این است و آن است که آدم شک می کند نکند خودشان هم دست اندر کار کاری بوده اند!!! درست است که این کشورها و خیلی کشورهای دسوت دیگر در کمین ما نشسته اند، ولی حقیقت این است که کدامشان را می توان عامل نابسامانی های اداری، فساد افسارگسیخته، و تبعیض هراس آور در جامعه ما دانست؟ بیگمان هیچکدامشان.
اگر تلگرام منبع فساد است پس بودجه 8750 میلیارد تومان متعلق به چه کسانی هست؟ این را مقایسه کنید با بودجه 300 میلیارد تومانی محیط زیست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
والا تا اونجا که ما دیدیم تلگرام فاش کننده فساده نه خود فساد.... فساد واقعی ایناس :
اختلاس ها
موسسات مالی دزد
رشوه
املاک نجومی
قراردادهای محرمانه
حقوق های نجومی
رانت ها
ژن های خوب
پارتی بازی ها


نکنه اینا همش باعش تلگرامه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
عزیز من محیط زیست کار اجرایی نمیکنه! کارش حاکمیتیه! یعنی بررسی میکنه و قانون وضع میکنه. مجری درختکاری و افزایش بهبود بزنین و آب و ... وزارتخانه ها دیگه هستند.
لطفا استدلال غلط نکنید
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
اگه کار اجرایی نمیکنه پس این محیط بان ها زیر نظر کدام ارگان کار میکنند ؟پس این طرح های بیابان زدایی و مقابله با ریزگردها را چه کسی هزینه میکند؟ پس استفاده از کارشناسان خارجی برای زلزله و دریاچه و ...را چه ارگانی میدهد؟ در ضمن اصلا مگر فقط محیط زیست هست؟چرا بودجه طرح های عمرانی و .. نشه؟
صدا وسیما بودجه زیادی را چرا می خواهد بدهید به آموزش وپرورش
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
تا زمانی که تصمیم گیرندگان نفهمیده اند که اموزش اولین اولویت است
در هیچ عرصه ای موفق نخواهند شد اینها شب روز طلا خرج مطلا می کنند
آقای زنگنه نوش دارو بعد از مرگ سهراب؟ نمی دانم چرا مفسدان بعد از فرار از کشور اعلام میشود.مثل اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان
1- حالا کی قراره به ملت مظلوم ما که بطور متوسط هر هفته یک بلا سرش نازل میشه کمک کنه؟
2- فعلن چیزی که داره مردم را از نظام جدا می کنه، کارهای برخی مسئولین هستش
برخی به جای ریشه یابی اعتراضات اخیر یک صدا میخوان صورت مسئله رو پاک کنن ، به جای اینکه داد بزنن اختلاس حرام است ، رانت حرام است ، پارتی بازی حرام است ، دزدی حرام است و ... و این دست مسائل جوانان رو ناامید کرده ، بیکاری و بی پولی ازدواج ها رو لغو کرده و فساد رو گسترش داده ، به جای اینکه بگن سود بانک ها ربا هست و حرام اندر حرام ، همشون میگن فضای مجازی فلان است و مملکت ما غیر از فضای مجازی هیچ ایراد دیگه ای نداره! آقایان محترم تنها ایراد فضای مجازی آگاهی مردم هست ولاغیر یکمی به فکر جهنم نرفتن آقازاده ها باشید
باید در گزینش افراد در پستها دقت بیشتری انجام گیرد تا شاهد چنین اتفاقی که در وزارت نفت افتاده نباشیم . نه تنها مسئولین دقت ندارند هیچ بلکه فرد بعداز فرار کردن از کشور اعلام میشود که اختلاس روی داده است.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
اگر قوانین محکم باشد هیچکس جرات این کار را ندارد
صحبتهاي نحولوبلایی گفته شد بجای صحبتهاي یمن دوقاز به فکر کل مردم باشید
بجای انتقاد از تلگرام مشکل مردم را حل کنید با سرپوش گذاشتن روی واقعیت، واقعیت از بین نمی رود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
ساکت کردن تلگرام راحت تره
آقای میرسلیم فرموده اند {ما در سال گذشته حدود ۱۶۸۰ تجمع در کشور داشتیم. که می‌آمدند و در مکان‌های مختلف مشکلاتشان را مطرح می‌کردند، اما اینکه بخواهد بلوایی پیش بیاید، نبود.} و کار کار منافقین است .
جناب میرسلیم اگر همان تجمعات سال گذشته رو مسولین پاسخگو بودند و مردم از تجمعاتشون نتیجه میگرفتن یقین داشته باشین امسال این اتفاقات نمی افتاد یا در سطح کمتری رخ میداد .

====
جناب تابناک از بالای این بسته ویژه خبری تا آخرش که خوندم امشب متوجه چند نکته شدم
اینکه اولا ما مردم بدی بودیم برای مسوولین
دوم اینکه فضای مجازی واقعا چیز بدیه / چون همه خبرها سریع دست به دست میرسه
ایده آل آقایان کره شمالی است. نه خیر ایرانی با کره ای فرق دارد. تاریخ ثابت کرده
آقایان مختصات فکریشان گرای اشتباه گرفته شاید برای این باشد که از آخرین بار که سوار اتوبوس شده اند سال ها گذشته.
مختصات را درست کنید. اللهم فی الهم کنید و کمی مهربان تر باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
ممنون .
اقای پزشکیان یا ولایتی پزشک هستند در سیاست چه کار دارند. میدان را برای جامعه شناسان وعلوم سیاسی ها واگزار کنید
خدایا آخه مگه ما چه گناهی کردیم؟ انقلاب بعدش جنگ بعدش غول کنکور ..... آخه تا کی؟ پس کی تموم میشه....
این که آبگوشت یه غذای خوشمزه و اصیل ایرانی هیچ شکی نیست ولی این ذوق زدگی شماها که نفهمیدید این بابا داره ما را با این کارش مسخره میکنه جای تعجب داره نشستن پشت نیسان آبی که نشانه عقب ماندگی و فرسودگی ایران چنانچه که رسانه های غربی وقتی میخوان کوبا و کره شمالی رو نشون بدن میرن سراغ ماشینهای عهد بوق اونا و حالا هم دیگهای گنده با نمای کثیف و غیر بهداشتی و...
جهالت چیز بدی هست و من از آن بیزارم . تلفن . تلگرام . اینترنت . تلویزیون . همه شان نیاز جامعه هست . چون اختلاص 100میلیاردی را تلویزیون که نگفت تو سایتها دیدم بنابراین عصر جدید یعنی دهکده جهانی . به عقل و شعور مردم احترام بگذاریم . من از اخبار دروغ و تحریف شده بدم میاد . هر کسی از فضای مجازی بدش میاد موبایل هوشمند نخره
آقای وزیر نفت طرف چاپید ودر رفت حالا شما امید وارید. 100میلیارد یعنی. دو بیمارستان مجهز یا صدها مدرسه یا کیلومترها راه. ویا جهیزیه هزاران دختر دم بخت ویا اشتغال هزاران جوان بیاور....و..!!!
سر تیتر ها را خوندم فهمیدم کسی به فکر مردم نیست ،
همه تجمعات اخیر را محصول فتنه ی منافقین و تلگرام و دشمنان و اسلام و قرآن میدونند یعنی هیج کس از درد واقعی مردم آگاه نیست ، یکی نیست بگوید این همه نابسامانی و ناکارآمدی و اختلاس کار کیه ؟
جالب است یک زمانی برخی از ریز دردهای مردم آگاه بودند اما امروز اصلا قبول ندارند که مردم مشکلی دارند.
بله وقتی با قرآن مطلا و کشتی پز می دهند از مردم چه خبر دارند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
مسئولین نه می بینند نه می شنوند
تلگرام را ببندید مردم آگاهی پیدا میکنند .
برای درمان بیماری اول باید نوع بیماری رو کشف کرد و برای بهبود اقتصاد و رفاه ملت اول باید مشکلات رو شناخت اینکه بشینیم بگیم کار تلگرام هست کار انگلیس و عربستان هست یعنی نمیخوایم مشکلو قبول کنیم پس درمانی هم نمیکنیم‌.کاش بیان به ملت بگن ما توان نداریم اگه میتونید خودتون رو نجات بدین از کشور برید
همه مقصرند به غیر از مسئولین
ائمه جمعه با بدنه جامعه ارتباط ندارند کدام امام جمعه در خطبه های خود از مشکلات معلمان از مشکلات کارگران از مشکلات جوانان از بیکاری و .... حرف زده کدام امام جمعه در خصوص اختلاس ها چیزی گفته است .
راحت ترین کلام را می گویند کار کار دشمن است .
دشمن مملکت اختلاس است دشمن مملکت فقر است دشمن مملکت بیکاری است دشمن مملکت فاصله بین مسئولین و مردم است دشمن مملکت تجمل گرایی مسئولین است .....
همه پیاده شوید مقداری با مردم فقیر راه بروید همانطو که علی ( ع ) کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
شما لطفا کن یه هفته برو نماز جمعه ببین ائمه جمعه حرفی از مشکلات میزنند یا نه؟
متاسفانه گوش شنوایی بین مسئولین نیست و الا اکثر ائمه جمعه هر هفته از مشکلات اقتصادی و ... دارن صحبت میکنند
راستی شما میدونی نماز جمعه چند تا قنوت داره؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
درسته
یک سوال اساسی در این بسته خبری دیدم این هست چرا امروز همه در تریبون نماز جمعه به تلگرام گیردادند ؟ چون آقای روحانی رفع فیلتر کرده یعنی باز هم حرف سیاسی زده شده است هفته قبل در مورد انتقاد از تمام مسولین بود که دوباره بسیاری به روحانی حمله لفظی کردند
ما نفهمیدیم یک بار می گفتند تلوزیونهای کشورهای همسایه مثل کویت وبصره باعث فساد جوانها است .بعد که ویدئو آمد گفتند ویدئو باعث فساد جوانها است بعد گفتند ماهواره وحالا تلگرام تکلیف شرعی ما را روشن کنید فردا اگر چیز دیگری آمد چه بهتر نیست نیروگاه ها را تعطیل کنیم چون همه لین وسایل با برق کار می کند به نظر من باعث فساد جوانان چشم است چون هر چه دیده بیند دل کند یاد.
فقط مونده که بگیم کشور ایران بخاطر تلگرام روی ویبره است و همیشه در حال زلزله ؟؟؟؟؟
با سلام
مسئولین به جای کشورهای دوستی به مردم خودشون رسیدگی کنند تلگرام که هیچ اگر اسرائل و آمریکا هم بیاند ایران کاری از پیش نمیبرند حکایت کمک به کشورهای دوست اینه که میگند تا پول داری رفیقتند عاشق بند کیفتند
تلگرام فقط یک رسانه است یعنی حرف الف را به گوش ب میرساند بلعکس. مشکل از جای دیگریست
بدترین تفکر این هست که انسان برود دین و مذهب و عقیده دیگر انسانها و کشورهای دیگری را به چالش و سخره بگیرد .و بگوید دین من خوب هست و دین تو خوب نیست کار ژشت تر و بدتر از این چکاری هست . همین کار اولین اختلاف و کینه و نفرت را دامن میزند و حالا حساب کنید اینکار از منظر و غرض سیاسی انجام شود خیلی بدتر هست . اینجور دعواها هیچ وقت تمامی ندارد . اتفاقا جنگ بر سر زمین تمام میشود ولی جنگ مذاهب هیچوقت تمامی ندارد . بیاییم به اعتقادات قلبی هم احترام بگذاریم .
اقای سعیدی مگه یادتان رفته ملت چرا انقلاب کردند مگه شماها نبودید که میگفتید که شاه تمام سرمایه ملت رو میخورد و این زندگی لایق ایرانی ها نیست و باید همه در رفاه باشند ،،، معیشت مردم از اوحب واجبات است از دری فقر بیاید ، کفر بیرون میرود .
کاش میشد یه سال کلا فجازی رو تعطیل کنن ببینیم برخی چطور حرفاشونو ثابت میکنن
این هفته سخن ائمه جمعه فضای مجازی بوده است!!
همین اطمینان کردن به افراد در کارها منشاء بیشتر فسادهاست کار را با استاندارد خودش انجام داد تعارف رودربایستی خجالت کشیدن از مثلا همکار که کارش را کنترل نکنند اخرش یکی کار خودشو میکنه حسابرس چند لایه ومستقل حتمادر کارها لازم است رئیس باید به امور اشنا باشد تا کلاه سرش نگذارند
منطقه آزاد یا نون دونیه بعضیها با زمین مفت خریدن با منطقه آراد شدن میلیاردی سود بردن یا منطقه ورود قاچاق ؟؟؟جالبه فضای مجازی مرکز فساده اما کسانی که اختلاس و رانتخواری و حقوق نجومی و... بیکاری و فقر واسه مردم رقم زدن اسمی ازشون نمیاد؟
تنها چیزی که به داد مردم میرسه همین تلگرااااااااااااااااااااامه.... من این قدر که تلگرام قبول دارم صدا و سیمارو قبول ندارم................... پیام رسان داخلی هم فقط برای کنترل اطلاعاته همه هم میدونن .......... التماس دعاااااااا
صحبتارو در مورد تلگرام نکنین برای خودتون خوب نیس..... از ما گفتن بود
بخدا این مردم مشکل اقتصادی و معیشتی دارن چه ربطی به تلگرام داره!!؟؟ تا کی میخان با این حرف ها به شعور ملت توهین کنن!!!
همه مسولین و به خصوص دولتمردان راهکارهای مقام معظم رهبری در مورد رفع مشکلات اقتصادی و به خصوص توجه به اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند . حضرت آقا خیلی تذکر دادند که تمام هم و غم دولتمردان رفع مشکلات مردم باشد . اگر در همه زمینه ها به دستورات و راهکارهای رهبرعزیز توجه کنیم باور کنین هیچ مشکلی نخواهیم داشت
اقایانی که تمام مشکلات را گردن منافقین وامریکا واسراییل وعر بستان میاندازندومردم را مبرااز هر گونه مشکلات سیاسی واقتصادی واجتماعی میدانند واین همه تبعیض وفساد واختلاس وسایر مفاسد را نادیده می گیرندواقعا در داخل مردم نیستند زیرا در هراجتماع کوچک وبزرگی تمام مردم ناخشنودی خود را ازاین وضعیت ابراز میدارنددر روز هزاران نامه وشکواییه از دستگاههای مختلف به دفاتر مسولین جهت دادخواهی ارسال میگردد که متاسفانه پاسخی بدادخواهی ها داده نمی شود گویا مسولین این دفاتر وظیغه پاسخ گویی ندارند همه این مسایل اتش زیر خاکستر می شود پس بهتر است بزرگان بجای فرا فکنی بفکر مردم وانقلاب باشند تا الام مردم انباشته نگردد ودشمنان از ان سو استفاده نکنند .با این فرا فکنی ها مردم راعصبانی تر میکنید .
.
آقای علم‌الهدی این اختلاسا و پارتی بازیا و دزدی های آشکار و مدیریت های غلط و ... اینا مردم و از مسولان جدا میکنن نه فضای مجازی :| مشکلاتو ریشه یابی کنید بهتره
همه مردم مقصرن جز مسئولین چالبه تمامائمه جمعه از گمراهی مردم از طریق فضای مجازی گله دارند یعنی این کشور هیچ مشکلی نداره اینها هم که اعتراض داشتن خارجی و منافق بودن هم رییس جمهور هم رهبری به مشکلات اذعان دارن اونوقت تو نماز جمعه کل کشور یک صدا همه تقصیر انداختن گردن مردم و فضای مجازی و تلگرام دزدی و اختلاس هم که فتو شاپه
خداوند داد مظلوم را میگیرد .چون تفنگی که به دیوار اویزان است.
تلگرام lمنبع فساد نيست! تلگرام يه رسانه ست. منبع فساد اون مديري كه دزدي ميكنه.... دروغ ميگه مثل آب خوردن.. بي سواده و از سر بيسوادي هر حرفی رو تحويل ميده...
آقای صدیقی ما بخوایم بریم جهنم کیو باید ببینیم؟ هرچند الانم تقزیبا همون جاییم
سلام ,جنابان تابناکی , تمام خوانندگان شما و کسانی که نظر ارسال می کنند ناشناس هستند علتش چی می تونه باشه ؟!!!!!!!!!!!
اختلاس فساد نیست آنچه که مفسده را لو دهد فساد است؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
سلام تمام این هیاهوهای مخالفت با تلگرام و دنیای مجازی تا ماه آینده است که یکی از بالن‌های اینترنت پرسرعت آفریقا به سمت خاورمیانه نقل مکان کنه. اونوقت قیافه همه مسئولین مخالف آزادی فضای مجازی دیدنیه و بنظرم باید همشون اعلام بازنشستگی کنند چون سرعت ۱۰ مگ بدون محدودیت حجم و فوق العاده تر از همه کاملاً رایگان و مجانی حرفی برای گفتن نمی‌گذاره. خدای محمد انشاا.... هر چند تبعات منفی هم دارد برای رسیدن چنین لحظه ای همه مردم ایران لحظه شماری میکنند. یا خدا
آقای میرسلیم کار کار خورزوخانه، به روایتی هم میگن جنگجویان کوهستانم نقش داشتن، مخصوصان دایی ناپلون لینچان که اصلا از ایران خوشش نمیاد.
fh j,[i fi hdk tahv ولا با توجه به این فشار اقتصادی که به ما وارد میشه دیگه پیش زن وبچه آبرویی نداریم 20سال هم صبر کردیم ولی حتی حقوق هم هنوز زیر دو نیم میلیون مانده . شما تصور کن ما کارمند و مربی فنی و حرف ای هستیم که پایه ی اشتغال در کشوریم هر کاری کردیم حقوقمان را اضاف کنن نکردن . هنوز زیر 2500میگیریم خرجمان سه برابر دخلمان شده مگه میشه بخوان میتونن درست کنن نمیخوان ... من الان که این را مینویسم با توجه به اینکه خانواده شهید هستم . ولی دلم از مسئولین خودم حداقل خونه .. کاش کسی پیدا میشد صدای اعتراض را بلند میکرد ما برادران همان شهیدان هستیم تا نفر آخر برای ابادانی ایران می ایستادیم .. هرچند میدانم خبرنگار مردی نیست انتشار بده ولی باز میگویم . به وضعیت ما برسید حقومان کفایت زندگی مان را نمیکند و این باعث شده همه کارمندها بریزن تو آژانس و بازار برای دیگران کار نزارن ما اگر یه هفته مسافر کشی یا دلالی نکیم گرسنه میمانیم و کرایه خونه و قسط وام را نمیتونیم بدیم واقعیت اینه . میگن به ما قول میدن این دولت آن دولت امسال هم میخواهن 14 درصد ار حقومان کم کنن نامردیم اگه اینکار را کردن . .بسم الله .....اگه ما میخواهید ما را در یابید تا دشمن نتواند از ضعف ما به عنوان قدرت استفاده کنه . وسلام
تابناک واقعا اگر بیماری درونی نداری چرا تیترهایت را طوری انتخاب می کنی که با محتوای سخنان افراد سازگار نیست. چرا باعث یأس و بدبینی میشوی؟ قطعا اگر به خدا و روز قیامت باور داشتید، هرگز به خود اجازه نمیدادید چنین کنید. وعده ما به قیامت. اگر هم منتشر نکردید، مهم نیست؛ بنده این را برای خود شما نوشتم. و دعا میکنم درس بگیرید و خود را بازیچه دنیا و دنیادار نکنید. بدانید از پس امروز، فردایی هم هست.
خیر قربان تلگرام منبع فساد نیست.منابع فساد در این مملکت عبارتند از:
1-بیکاری 6 الی 7 میلیون نفر.
2-عدم وجود اشتغال برای جوانان.
3-عدم امکان ازدواج برای جوانان بدلیل فقر و بیکاری.
4-اعتیاد میلیونها نفر بدبخت و فلک زده.
5-بی کفایتی مسئولین.
6-بودجه های میلیاردی موسسات به اصطلاح فرهنگی.
7-اختلاس و دزدی های میلیاردی.
8-گسیل داشتن بودجه ملت بدبخت به سمت کشورهای دوست و برادر.(تا پول داری رفیقتم عاشق بند کیفتم)
9-..... و ..... و....... و ........
حالا به نظر شما لیلی مرد است یا زن.
با خوندن اخبار همین مطلب بغض گلویمان را می گیرد و افسرده می شویم.چقدر فرا فکنی؟؟احساس می کنیم مملکت ومردم را گیر آورده اند.تلگرام بد است چون مردم مطلع می شوند از کارهایمان....خدایا تا کی ؟؟؟؟؟
- آقای صدیقی چرا تلگرام در کشورهای دیگر منبع فساد نیست؟
- جالبه. دقت کردین؟ تقریبا همه مسولین به امریکا هجمه داشتند. و طوری تلاش کردند که به مردم القا کنند تمامی مشکلات ما از امریکاست. البته به جز میر سلیم که گفته کار کار منافقین بوده است . یه وقتایی فکر میکنم مشکلاتی که من و همکاران در سازمان داریم هم نکنه نشأت گرفته از امریکاست.
به امید خدا تا چند وقت دیگه اینترنت ماهواره ایی مجانی میاد دیگه کلا همه چیز از دست ما خارج میشه دیگه اونموقع میخواید چکار کنید اقای صدیقی
رفتارهای سفیر آلمان در ایران بد نیست، به شرطی اینکه در باطنش نیت بدی نداشته باشد و بعد از اتمام ماموریت اش نمک نشناس نباشد.
مشکل تلگرام نیست مشکل اینه که ابزار اگاهی دست مردمه
تمام نظرات و رای های داده شده را ملاحظه بفرمائید. مسئولین چه می گویند و مردم چه می گویند .
شما اختلاس و فساد رو بذارید کنار
ببینید چطور تلگرام بهتون حال میده
مشکل جای دیگریست
آقای میر سلیم خیلی قاطع میگویی
خوزستان زير خاك و گرد و غبار مدفون شد ...... تابناك يوقت اعلام نكني ها !!!!

اي مردم ، سكوت اختيار كرديد و اي مسوليني كه خاموش نشستيد و نظاره مي كنيد ، روزي هست كه بايد در پيشگاه
عدالت خدا جواب اين سكوتتان را بدهيد . ان زمان دير نيست .....
سابقه مخالفت با رسانه های اجتمائی ید طولانی در طول تاریخ ایران دارد .تکنولوژی چنان در اوج حرکت است که روزی خواهد رسیدکه همین مخالفین سرسخت تلگرام. به تلگرام شکر خواهند کرد وخواهند گفت کاش تلگرام رواج بود. ممکنه نوعی تکنولوژی پا به عرصه بزارد که با دادن
مثلا تصویر یک شخص مکان و سخنان و رفتار آن شخص در همان زمان قابل کنترل شود.
به نظرم بهترین راه اینست که برای یکبار هم که شده هر کسی به ایران خیانت کرد اعدام شود .حالا چه در قالب اختلاس باشد یا رانت و یا هر راه دیگری
گردوغبارمریضمون کرد.بچه هاوزندگیهامون توخوزستان نفت خیز نابودشددلتون برا تلگرام سوخته.بیاییدمشکل ماروحل کنیدکه هواهم نداریم
منبع فسادآنهايي هستند كه بودجه مملكت رابدون ذره اي فايده براي اشتغال واقتصادمملكت ميبلعند منبع فسادودزدي وقاچاق ورانت وفاميل بازي وپارتي بازي وبيكاري جوانان است/سخن حناب سيدعاملي امام جمعه محترم استان اردبيل منطقي وبجاست دست اراستثنابرداريد/ به ضعفها نگاه كنيم ودرجهت حل آنهابرآييم وازاتهام زني به همديگر ومردم بپرهيزيم ونيت وعمل خودرادرست كنيم به اتفاقات بعنوان فرصت نيگاه كنيم/
..بگردید چند تا متخصص اقتصادی و اجتماعی پیدا کنید نا کشور را از این بحران و بن بست اقتصادی خلاص کنند
وگرنه با صغرا کبرا چیدن در باره تکنولوژی به جایی نمیرسید.فردا اگر تلفن ماهواره ای با تکنولوژی پیشرفته امد میخواهید چکار کنید
نمی دانم به آقای صدیقی چه بگویم!!!!
میرسلیم جاان!! استراحت کنید ... از انتخابات خیلی خسته شدید .... !!
واقعا چرا این همه فضای مجازی را مورد حمله قرار دهندآقایان بفرمایند برای مبارزه با فساد جه باید کرد و تاکنون چه کردها
متاسفانه حرف آقای صدیقی کاملا درست است و تلگرام (چه دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم هرچند منافع بسیار زیادی هم دارد) منبع فساد هم هست!!! البته نه فقط تلگرام بلکه فساد در کوچه و خیابان کاملا هویدا است.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی