بازدید 6552

تمدید بلندمدت طارمی باپرسپولیس بعد نجات ازباتلاق ترکیه

کد خبر: ۷۵۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 18 December 2017

سرپرست پرسپولیس درباره احتمال جدایی طارمی گفت: بحث تمدید قرارداد با طارمی انجام شده و او همراه است و خیلی برای باشگاه ناراحت است. او گفته که هر چه باشگاه بگوید انجام می‌دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، گرشاسبی در ادامه با بیان این که "تیم فنی باشگاه ریزه‌اسپور قرار است مهمان پرسپولیس در ایران باشند" گفت: قرار است بیایند تا از امکانات ما دیدن کنند. البته خودشان امکانات بسیاری دارند و از این نظر تامین هستند. قول دادیم که اگر بازیکنی را کادر فنی ما نخواستند، بتواند به باشگاه آنها برود. آن‌ها هم تقاضا داشتند که همکاری کنیم تا تیمشان در نیم فصل جان بگیرد. البته گفتیم که بازیکنان مطرح که نیاز کادر فنی هستند به هیچ عنوان جدا نمی‌شوند ولی چند بازیکن داریم که در تیم‌های دیگر توپ می‌زنند و می‌توانند به ریزه اسپور بپیوند. انصافا هم باید با آن‌ها راه بیاییم چون خیلی با ما راه آمدند.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است با طارمی قرارداد بلند مدت امضا کنند بیان کرد: او باید بیاید و اگر تیمی پیدا کرد به ما معرفی کند تا با آن مذاکره کنیم. چون ما و هیات مدیره به توافق رسیدیم که جلوی رشد هیچ بازیکنی را نگیریم. این روحیه را نداریم که اجازه حضور بازیکن در فضای بزرگ‌تر را ندهیم. ما به دنبال این هستیم که بازیکنان به باشگاه‌های بزرگ‌تر بروند و این افتخاری برای باشگاه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح
وب گردی