بازدید 44185
هزار و شصت و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

جزییات حرف های عجیب احمدی نژاد با شمخانی/روایت مرعشی از آی کیوی خانواده هاشمی و کارگزاران/جایگاه مادری و معلمی کمتر از آیت اللهی نیست

رصد‌خانه «تابناک»، خبرهایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیترهایی مانند: خروج جهانگیری از دولت به صلاح نیست/دو طرح برای استیضاح یک وزیر/کنایه آیت الله مکارم شیرازی به نامه احمدی نژاد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۵۵۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ 15 December 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد؛ خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

جزییات حرف های عجیب احمدی نژاد با شمخانی

«احسان گل محمدی» فعال رسانه ای اصولگرا از جدیدترین جزییات از صحبت های عجیب احمدی نژاد با شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، دربارهی دختر رئیس قوه قضاییه خبر داد. وی در یادداشتی تلگرامی نوشت: یکشنبه ۵ مرداد ماه – حوالی ظهر – اسکورت ویژه مقامات یک به یک در مقابل ساختمان معروف خیابان ولیعصر توقف کردند و آنها وارد ساختمان جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شدند؛ اعضای مجمع پس از خوش و بش های معمول یکی پس از دیگری به اتاق جلسات میروند. «جز ۶ صندلی مربوط به رئیس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سران سه قوه و رئیس مجلس خبرگان رهبری، ترتیب و چینش نشستن بقیه اعضا تصادفی است و هر کسی زودتر بیاید و روی یک صندلی بنشیند، نفر بعد جای دیگری می نشینند و مثل مجلس شورای اسلامی نیست که صندلی ها هر ۶ ماه قرعه کشی شود و صندلی هر نماینده مشخص باشد.

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین در صندلی سوم سمت راست میز کنفرانس می نشیند بعد از حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری و قبل از امیر دریابان علی شمخانی؛ بعد از شمخانی حجت الاسلام والمسلمین امینی نجفآبادی مینشیند و در صندلی ششم نیز احمد توکلی عضو جدید مجمع می نشیند. آیت الله هاشمی شاهرودی به عنوان رئیس مجمع رسمی بودن جلسه را اعلام می کند و جلسه آغاز می شود. در این جلسه احمد توکلی که به فاصله دو صندلی با محمود احمدی نژاد نشسته بود رو به او می کند و می گوید: شما به چه دلیلی دو قوه نظام را زیر سؤال بردید؟ احمدی نژاد لبخند می زند و این گونه پاسخ می دهد: جلسه را ادامه دهید. اما این پایان حاشیه های جلسه فوق نبود؛ در بخش دیگری از جلسه محمود احمدی نژاد به علی شمخانی که در کنار او نشسته بود می گوید: از جاسوسی دختر رئیس قوه قضاییه چه خبر؟ شمخانی در پاسخ به او می گوید: این ماجرا از اساس دروغ بود. احمدی نژاد در واکنش به این جمله دبیر شورای عالی امنیت به او میگوید: شما مطلع نیستید!؛ «رئیس جمهور پیشین» در ادامه گفت و گوی خود با «علی شمخانی» ادعا میکند که حتی آدرس دقیق محل بازداشت «زهرا لاریجانی» را می داند! احمدی نژاد ادعا می کند آدرس محل بازداشت فردی را دارد که همهی نهادهای امنیتی می گویند او بازداشت نشده است؛ «خرقه» که قابل نیست؛ پیشنهاد می دهم آدرس دقیق مورد اشاره را در کانال دولت بهار اعلام کنند؛ امیدوارم این داستان مانند ماجرای لیست مفسدان اقتصادی که در کل دو دوره ریاست جمهوری اش ادعا میکرد در جیبش است و ملت ۸ سال منتظر بودند تا دربیاورد {از جیباش} نشود!

نظر یک خطیب نماز جمعه درباره افزایش عوارض خروج از کشور


خطیب نماز جمعه تبریز تصریح کرد: فلسطین از سازش های علنی و پنهانی بسیار ضربه خورده و مظلوم واقع شده است و متاسفانه تاکنون اتحادی واقعی در عرصه ی عمل از سوی کشورهای اسلامی دیده نشده است. امیدواریم در آیندهی نزدیک شاهد هماهنگی و اقدامات موثر بیشتری از سوی کشورهای اسلامی باشیم. وی در ادامه با اشاره به لایحهی بودجهی ۹۷، افزایش ۹ برابری عوارض خروج از کشور را غیرمنطقی دانست و گفت: لایحه ی بودجه ی ۹۷ از سوی دولت تنظیم و برای تصویب در اختیار مجلس قرار داده شده است. طبق نظر کارشناسان مشکلاتی در این لایحه وجود دارد. وی ادامه داد: سفر به عتبات عالیات، آثار فرهنگی و معنوی زیادی دارد و عوارض خروجی برای سفرهای زیارتی زمینی در سال جاری ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و برای سفرهای هوایی ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان بود که در لایحه ی بودجهی ۹۷ نزدیک به ۹ برابر افزایش یافته و به ۲۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر رسیده است. الهاشم تأکید کرد: نمایندگان باید در بررسی لایحهی پیشنهادی بودجهی ۹۷ نهایت دقت را به خرج دهند.

احمدی نژاد چگونه دیدارهای آیت الله هاشمی را لغو می کرد؟


یکی از مشاوران مرحوم هاشمی رفسنجانی گفت: دولت انحرافی محمود احمدی نژاد، آیت الله هاشمی رفسنجانی را در حصر ملاقات های خارجی قرار داده بود. اگر سیاستمداران خارجی می خواستند با آقای هاشمی دیدار کنند، وزارت خارجه ممانعت می کرد و اگر می خواست این کار را انجام دهند شخص احمدی نژاد با آنان برخورد می کرد. غلامعلی رجایی از مشاوران رئیس سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من به خاطر دارم در مواردی که از استان های دیگر کشور از جمله مازندران یا از اصفهان می خواستند به دیدار آیت الله هاشمی بیایند با دخالت مستقیم وزارت اطلاعات دولت انحرافی احمدی نژاد، این ملاقات ها کنسل می شد. در حالی که ما منتظر ملاقات بودیم، به ملاقات کننده ها زنگ می زدند و می گفتند که از شهرتان خارج نشوید. رجایی اظهار کرد: به نظر من احمدی نژاد تمام شده است. او نسخه غلطی بود که متأسفانه برخی به تهیه آن کمک کرده بودند. آیت الله هاشمی با درد و نگرانی می گفت که هنوز برخی دست بردار نیستند و نمی خواهند که اقرار کنند که اشتباه کرده اند. بنابراین نسخه تمام شده است و با تدبیر نظام از حضور او و نزدیکانش در انتخابات جلوگیری شد و در حتما در دوره بعد هم با این اقداماتی که انجام داده اند از حضور آنان جلوگیری می شود. مشاور مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در ادامه گفت: این رفتارهای احمدی نژاد به نظر من نوعی فرار به جلو است که می خواهند ذهن جامعه را نسبت به مسائل دیگر منحرف کنند. او اکنون دارد از نارسایی ارتباطی قوه قضائیه با مردم و رسانه ها استفاده می کند درحالی که دستشان هم خالی است و اگر قوه درباره پرونده های آنان اطلاع رسانی بیشتری کند، آن ها حتی به سختی می توانند بین مردم تردد کنند. او می خواهد با حرکت های نمایشی، تنفر مردم از دولت خودش را با مظلوم نمایی از بین ببرد. به هرحال به نظر من تاریخ مصرف او گذشته است. /اعتمادآنلاین

خروج جهانگیری از دولت به صلاح نیست


اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی و از اعضای شورای عالی سیاستگذاری اصلاحطلبان در رابطه با مفید یا مضر بودن استعفای اسحاق جهانگیری از دولت دوازدهم برای کاندیداتوری سال 1400 گفت: پیش از بررسی مفید یا مضر بودن مسئله فوق بر این تصور نیستم که چنین بحثی وجود داشته باشد، چراکه تا سال 1400 زمانداریم و آقای جهانگیری هم ازجمله مدیران کارآمد جمهوری اسلامی محسوب میشود و نبود او در دولت قطعاً با خساراتی برای این دوره از ریاست جمهوری همراه خواهد بود. این عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در ادامه افزود: جهانگیری در دولت دوازدهم تنها کسی است که در حال حاضر در راستای عمل به مطالبات مردم که از آقای روحانی داشتند، قدم برمی دارد و به همین دلیل به هیچ وجه خروج او از دولت به صلاح نیست. وی در رابطه با کاندیداتوری جهانگیری برای ریاست جمهوری سیزدهم اضافه کرد: به نظر نمی رسد هنوز آقای جهانگیری تصمیمی در رابطه با کاندیداتوری خود گرفته باشد، زیرا زمان زیادی در پیش روداریم و متغیرهای سیاسی در فضای جمهوری اسلامی، آرایش های احزاب سیاسی و جریانها تغییر خواهد کرد و به هم میریزد. البته شکی در وجود صلاحیت او برای کاندیداتوری ریاست جمهوری وجود ندارد ولی اینکه از اکنون وارد این عرصه شوند، عجولانه است و او هم بیشتر به فکر دنبال کردن برنامههای دولت در اجرا است بنابراین به نظر می رسد موضوع فوق نه برای خود او و نه حامیانش مطرح نیست. سخنگوی حزب اعتماد ملی دراینباره که حضور جهانگیری در دولت برای اصلاح طلبان مفیدتر است، توضیح داد: حضور جهانگیری در دولت مفیدتر از نبود او است و در صورتی که تصمیم به کاندیداتوری گرفت نیازی نیست از اکنون اقدام به استعفا کند و کنار گذارده شود. /رویداد 24

مرعشی: آیکیوی خانواده هاشمی و کارگزاران بالاست


حسین مرعشی گفت: ثروت اندوزی شخصی و سوءاستفاده از مناصب حکومتی حتما مذموم است ولی مردم و کشور را ثروتمند کردن حتماً امر پسندیده ای است. آقای هاشمی دنبال این بودند که ایران توسعه پیدا کند و مردم ثروتمند شوند و عدهای که نمی توانستند این را بفهمند این فضا را علیه آقای هاشمی راه انداختند. در ایران همیشه یکی از درگیری ها، درگیری بی هنران با باهنران است. کسانی که هیچ هنری ندارند نمی توانند ببینند دیگران هم هنر دارند و آنها را زیر سؤال میبرند. ما تیپمون تیپی است که دلمان می خواهد ایران مدرن شود و امکان ندارد در ایران توسعه ایجاد شود بدون اینکه پروژه های بزرگ و اساسی در آن اجرا شود، آیا می توانید تصور کنید امروز اگر مترو را نداشتیم چه شرایطی ایجاد میشد و این حجم مسافر در خیابانها چه وضعیتی ایجاد می کرد. مشکل ما، مشکل آی کیومان است؛ آی کیوی ما یه مقدار بیشتر از دوستان دیگرمان است؛ مشکل کارگزاران و خانواده آقای هاشمی این است که مقداری آی کیو بالایی دارند و می فهمند که کشور را نمیتوان با توزیع پول نفت اداره کرد و نمیشود کشور را با نگهداشتن ظرفیت ها و اجرا نکردن پروژه ها حفظ کرد. کشور اگر می خواهد رشد کند و مردم رفاه داشته باشند زیرساخت ها باید توسعه یابد. اینها را ما می فهمیم و سالها هم گفته ایم. /خانه ملت

دو طرح برای استیضاح یک وزیر


نماینده مردم خمینی شهر از آماده شدن دو طرح در مجلس برای استیضاح یکی از وزرای دولت دوازدهم خبر داد. محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آماده شدن طرح استیضاح عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پارلمان اظهار داشت: تاکنون این طرح از سوی 35 نماینده مجلس امضا شده است. وی با بیان اینکه این طرح در 13 بند تدوین شده است ادامه داد: اخیرا طراحان استیضاح جلسه ای با رئیس مجلس داشتند و مقرر شد طراحان طرح با آقای رحمانی فضلی جلسه ای داشته باشند تا این طرح تعیین تکلیف شود. نماینده مردم خمینی شهر در مجلس تصریح کرد: البته جمع دیگری از نمایندگان نیز روز چهارشنبه گذشته طرحی را برای استیضاح رحمانی فضلی آماده کرده بودند و در حال جمع آوری امضا بودند.

دولت از درآمد شرکت های وابسته سپاه مطلع است


یکی از علامت سؤالها درمورد نظارت بر بوجه ارگان ها همواره متوجه شرکت هایی است که به نهادهای نظامی ازجمله سپاه وابسته هستند؛ در این رابطه نیز مجتبی ذوالنوری گفت: این شرکت ها هم خالی از سیستم نظارتی نیستند به این معنا که سیستم نظارتی بر دریافتی و درآمد شرکت های مذبور کاملا نظارت دارد و اساسا دریافتی آنها به حساب خاصی که دولتی است ریخته می شود که هم دیوان محاسبات و هم مجموعه سلسله مراتب دستگاه های ذیربطی که ذکر شد بر آنها نظارت دارند اما هزینه کرد آن با دولت نیست. او توضیح داد: دولت اساسا از درآمد شرکت های وابسته به سپاه مطلع است چرا که در بسیاری موارد خود دولت طرف قرارداد است که می داند چقدر پول داده و جای کتمان ندارد مثلا در خیلی از موارد وزارت نفت با قرارگاه سازندگی طرف قرارداد است و می داند چقدر پول داده است. این نماینده مجلس گفت: تفاوت بودجه نظامی در این است که بودجه نیروهای مسلح استطلاعی است یعنی درآمدهایشان را به تشخیص خود هزینه می کنند اما در بودجه های دولت جز مواردی که تصویب شده حق تعیین ندارند و در غیر این صورت دیوان محاسبات می تواند برخورد کند.

جایگاه مادری و معلمی کمتر از آیت اللهی نیست


محسن قرائتی با بیان اینکه همه طلاب از ابتدای طلبگی همه مطالب مفید و آموزنده را یادداشت کنند، اظهار داشت: همواره کاغذ و قلم به همراه داشته باشید و اگر جملات زیبایی دیدید و یا شنیدید، یادداشت کنید، خندههای حلال خود و یا جملات زیبا بر پشت ماشینها را یادداشت و در مکان مناسب بیان کنید. او با بیان اینکه ما باید تشنه آموختن و علم آموزی باشیم، تصریح کرد: بانوان طلبه نمی توانند حجت الاسلام و المسلمین، آیت الله و یا مرجع تقلید شوند، اما می توانند مادر و معلم نمونه باشند و جایگاه مادری و معلمی کمتر از آیت اللهی نیست.

کنایه آیت الله مکارم شیرازی به نامه احمدی نژاد


آیت الله مکارم خاطرنشان ساخت: از دیگر ابزارهای جنگ روانی، سیاه نمایی است؛ شخصی به رهبر انقلاب نامه ای نوشته و مملکت را به صورت ویرانه معرفی کرده است؛ در حالی که این مسأله بی انصافی است و مأیوس نمودن مردم کاری غلط است. این استاد خارج فقه حوزه تصریح کرد: سیاه نمایی افتخار نیست؛ اگر نقدی هم دارید، راه اصلاح آن را نیز بیان کنید و صرف گفتن بیماری شجاعت نیست. این مفسر قرآن کریم بیان کرد: امروز قدرتمندترین دولت ها در حال مبارزه با ایران اسلامی بوده و ما در مقابل آنان ایستاده و نباید تسلیم جنگ روانی دشمن شویم. این مرجع تقلید اظهار داشت: جنگ روانی، جنگی خطرناک است و باید مراقب بوده و فضای مجازی را اصلاح کنیم؛ نباید اجازه داد، هر شخصی برای تخریب افراد و تشکیلات استفاده نماید؛ باید از منافع این فضا استفاده و از زیان های آن در امان بمانیم.

عکس یادگاری وزیر بهداشت با یانگوم هم ثبت شد


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از "لی یونگ ئه" بازیگر نقش " یانگوم" در سریال "جواهری در قصر" به دلیل کمک انسان دوستانه 56 هزار دلاری به زلزله زدگان غرب کشوردر محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول تقدیر کرد. سید حسن هاشمی که به دعوت وزیر بهداشت کره جنوبی و امضای چند سند همکاری در حوزه سلامت به این کشور سفر کرده است، صبح امروز و پس از بازدید از بیمارستان دانشگاه یونسه ای، در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول از "لی یونگ ئه" به خاطر عمل انسان دوستانه در کمک به زلزله زدگان غرب کشور تقدیر کرد. بنا براعلام سایت وبدا، "لی یونگ ئه" بازیگر نقش "یانگوم" در سریال "جواهری درقصر" بود که با بازی هنرمندانه در این سریال مورد توجه مردم ایران قرار گرفت. /ایسنا

علم‌الهدی: مرتیکه (بوریس جانسون) آمده دو جاسوس را نجات دهد


آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد با اشاره به سفر وزیر خارجه انگلیس به ایران، عنوان کرد: او به عنوان حمایت از دو جاسوس آمده و می‌گوید من به ایران آمدم تا نظر خود در حقوق بشر را به ایرانی‌ها نشان دهم؛ با این وقاحت می‌آید و بعد هم آقایان با او جلسه گذاشته، نشست و برخاست می‌کنند، حرف می‌زنند و مذاکره می‌کنند. نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان این‌که «انگلیس مگر کیست و او نماینده کدام کشور است؟»، ادامه داد: این نماینده کشوری است که به تعبیر مقام معظم رهبری جاده صاف‌کن آمریکا و منبع نکبت ملت‌های منطقه است. نماینده چنین دولتی به اینجا آمد، دولتی که هم‌اکنون عربستان سعودی با اسلحه‌اش در یمن این همه کودک را خاک و خاکستر می‌کند و این روزگار را به سر مسلمانان یمن آورده است، دولتی که حمایتش از آل‌خلیفه جریان شیعه و متدینین بحرین را این‌گونه به خاک و خون کشیده و با علما چنین می‌کند. نماینده دولتی که در همه جنایات دستش در دست آمریکاست به اینجا آمد و آقایان با او نشستند تا به قول خودشان با او تعامل کنند؛ این تعامل نیست، سازش با دشمن است. وی افزود: در این دیدارها هیچ‌کدام از آقایان یک کلمه هم نگفتند که چرا کشور شما به عربستان اسلحه می‌دهد تا مردم یمن را بکشند؟ البته تنها کسی که این مسئله را گفت دبیر شورای عالی امنیت ملی بود، آن هم به دلیل این‌که خاک خورده جبهه بود، بقیه حتی یک کلمه هم حرف نزدند. علم‌الهدی اضافه کرد: بعد هم می‌گویند این آقا شریک و هم‌پیمان ما در برجام است و ما در مورد اجرایی شدن برجام با او صحبت می‌کنیم. این مردک آمده دوتا جاسوس و وطن‌فروش را از دست شما نجات داده و به دنبال مأموریت جاسوسی خودش ببرد و شما می‌خواهید با او درباره برجام به عنوان یک هم‌پیمان حرف بزنید. صحبت‌های شما با این هم‌پیمان در خصوص برجام چه شد و این صحبت‌ها چه مشکلی از مشکلات ما حل کرد و آن‌ها چه قدمی درباره انجام معاهداتشان در برجام برداشتند؟/ایسنا

ترامپ گاوی است که شاخ دارد و عقل ندارد


حجت‌الاسلام صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران با بیان اینکه رؤسای جمهور سابق آمریکا نیز مانند ترامپ هستند و اینها تفاوی با هم ندارند، گفت: تفاوت آنها این است که رؤسای جمهور قبلی آمریکا با ملاحظه منافع آمریکا، مصوبه کنگره که خلاف قطعنامه‌های سازمان ملل است را عملی نکردند، اما ترامپ علاه‌ بر اینکه داماد صهیونیست دارد و فرد ابلهی نیز هست و از سیاست چیزی نمی‌فهمد، این مصوبه کنگره را تصویب کرد. حجت‌الاسلام صدیقی اضافه کرد: ترامپ واقعا موجود عجیب و غریبی است، البته رؤسای جمهور آمریکا خودشان اختیاری ندارند؛ اینها نوکر و کنیز ابزار قدرت و ثروت در پشت پرده هستند؛ ترامپ به تعبیر بوعلی سینا مانند گاوی است که شاخ دارد، اما عقل ندارد، زیرا مشکلاتی را برای کشور خودش و جهان بشیریت ایجاد کرده و می‌کند.

پزشکیان: برای رفع بی‌عدالتی، فقط منتظر ظهور امام زمان هستیم


مسعود پزشکیان شامگاه گذشته (پنجشنبه) در همایش مجلس و نقش قانون در توسعه ملی، اظهار کرد: در خارج از کشور موفق بودیم، در زمانی که عراق با پشتوانه کشورهای استکباری به کشور ما حمله کرد در برابر او پیروز شدیم، چون مردم از همه چیز خود برای حفظ کشور گذشتند، اما واقعیت این است که در داخل کشور نتوانستیم آنچه شهدا و رهبری از ما خواستند را برآورده کنیم. وی تصریح کرد: مشکل وجود بی عدالتی در همه بخش ها است، منتظر ظهور امام زمان (عج) هستیم تا بین ما عدالت را برقرار کند، اما متأسفانه سایه بزرگ بی عدالتی در همه بخش ها گسترده شده است. پزشکیان گفت: اینکه فقط به دنبال پیروزی جناح خودمان باشیم و بعد به نام اسلام و دین پست و مقام ها را اشغال کنیم مشکلی را حل نمی کند. اگر بخواهیم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم و اگر نمی توانیم بیهوده به دیگران ایراد نگیریم. /ایسنا

حمله نیوشا ضیغمی به صدف طاهریان


نیوشا ضیغمی در خصوص صدف طاهریان گفت: من ایشان را اصلاً بازیگر نمی‌دانم. به نظرم اسمشان را اصلاً نیاورید؛ چرا که اصلاً بازیگر نیستند. واقعاً نمی‌دانم ایشان چه زمانی بازیگر بوده‌اند! فقط تصاویری از او را در اثری دیدم که نقش مهمی هم در آن نداشت. من ایشان را نمی‌شناختم تا اینکه از ایران رفتند. وی تصریح کرد: چرا ما یک آدم الکی را بزرگ می‌کنیم. خود ما این آدم‌های بی‌مغز را بزرگ می‌کنیم. زمانی که این آدم را نمی‌شناسم چرا باید درباره‌اش صحبت کنم. من این افراد را قاطی آدم های سینما نمی‌‌دانم. آدم های الکی را نباید بزرگ کرد. /انتخاب

منتجب‌نیا: اگر روحانی رئیس‌جمهور نمی‌شد امروز کشور در امنیت نبود


منتجب‌نیا، قائم مقام حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه این روزها بحث و گفت‌وگو زیاد است که دولت تدبیر و امید شعار داده و عمل نکرده است، تصریح کرد: گلایه‌ها به قدری زیاد شده که برخی از حامیان دولت هم به نحوی انتقاد می‌کنند یا اینکه طرف مقابل اظهار خوشحالی می‌کند. ما نباید فراموش کنیم که نقد و انتقاد یک ضرورت است. نقد باید نسبت به همه باشد، رئیس جمهور هم باید مورد نقد قرار گیرد اما انتقاد باید سازنده باشد، تخریب نباشد، بلکه همراه پیشنهاد باشد منتجب‌نیا با بیان اینکه معتقدم اگر روحانی در سال 92 انتخاب نمی‌شد قطعا در کشور امنیت امروز وجود نداشت، گفت: بدون شک آن اجماع جهانی که علیه ایران شکل گرفته بود منجر به خطرات جدی می‌شد ولی روحانی انتخاب شد و با کمک وزیر خارجه ای مومن و متعهد توانست کشور را از خطرات بین‌المللی نجات دهد و آن فضای بسته و مردود داخلی که در زمان دولت‌های نهم و دهم ایجاد شده بود را باز کند. /ایسنا

نباید فقط برای دیدن امام زمان به جمکران برویم


استاد فاطمی نیا گفت: نباید تنها با ذهنیت دیدن امام زمان (ع) به مسجد جمکران رفت، بلکه شیعیان باید با هدف دعا برای ایشان و مهیاشدن شرایط ظهور به این‌ گونه اماکن متبرکه بروند متن زیر گفتاری از استاد فاطمی نیا است که در ادامه می خوانید؛ دیدار و ملاقات با امام زمان (ع) ارزش بسیار زیادی دارد، اما اینکه انسان همواره به‌ دنبال آن ‌باشد که کجا و چگونه می‌توان امام زمان (ع) را ملاقات کرد، امری حاشیه‌ای است. نکتهٔ مهم این است که انسان به‌ گونه‌ای زندگی کند که موجب ناراحتی امام زمان (ع) نشود و حضرت از او رضایت داشته باشند. مسجد جمکران مکان مقدسی است، ولی نباید تنها با ذهنیت دیدن امام زمان (ع) به این مکان مقدس رفت، بلکه شیعیان باید با هدف دعا برای ایشان و مهیا شدن شرایط ظهور به این‌گونه اماکن متبرکه بروند و اگر امام زمان (ع) را نیز در این راه زیارت کردند سعادت عظیمی نصیب آنان شده است. /مهر

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۴۸
من متعجبم روحانی یه کلمه حرف میزنه همه مقامات با توپ تشر و قهر انقلابی پاسخش را میدن احمدی نژاد هر چی میگه هر کاری میکنه با رافت اسلامی باهاش برخورد میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
چون راست مي‌گويد و از خيلي‌ها خيلي چيزها مي‌داند که به صلاحشان نيست فاش شود. ولي اين دولت فقط اين روزها دروغ مي‌گويد مثل تورم تک رقمي و...
محی الدین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
احمدی نژاد راحت حرف میزند چون اگر تا امروز این بنده خدا کاری کرده بود بیشتر از بیش تو بوق و کرنا بود و حتما محاکمه هم شده بود البته تا امروز مستند سازی میکنند علیه دوستان و خود ایشان اما فعلا موفق نشدند
جام
| United States of America |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
فراموش نکنید که احمدی نژاد یه دو هفته ای وزارت اطلاعات دستش بود . تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
.جناب مکارم سیاه نمایی نیست عین واقعیت است.چرا در زمان همین احمدی نژاد که تمام دنیا به ما حمله می کردند سکوت می کردید..شما می دانید بیکاری،تورم،رکود،و...چه بر سر این کشور اورده است.
یعنی ۱۰ سال دیگه میخواین بنویسین چهار هزار و هفصد و نوزدهمین بسته ویژه خبری تابناک؟
اصلا عدد مگه میخواد؟! راحتتر نیست بنویسین بسته ویژه خبری؟!!!
جناب مرعشی، ۸سالی که مملکت دست حاج‌آقای مرحوم بود، مردم دیدن چطور دلار میرفت بالا و قدرت خرید مردم روزبروز کمتر میشد، درصورتی که مثلا حقوقها ذره‌ای تغییر نمیکرد. حالا شاید بعضی ها یادشون رفته...
۸سال بعدیش هم که جناب خاتمی افتاد
یه ۸سال هم افتاد دست محمود. خوب حتما مردم توی اون ۱۶سال فقط شعار دیدن و هیچ تغییر شگرفی تو زندگیشون بجز بدبختی مشاهده نکردن که رفتن به اون محمود رای دادن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
من بهترین دورانی که از لحاظ اقتصادی دیدم که حقوقم تا آخرهای برج کفا می داد دوران خاتمی بود.
فراموش نکنید
شما زسانه ها احمدی نژاد را مجددا معروف میکنید
قحط الرجال شده؟
ایهاالناس هل من ناصر ینصرنا؟
آفرین به خانم ضیغمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
حالا یکی از شما جلوتر زده چرا حسادتت گل میکنه.البته جملات خانم طاهریان درباره سینما ایران شاید ناراحتتون میکنه
بعد از آقای عارف چشممان به آی کیو آقای مرعشی روشن! اگر بلبل زبانی فرزند آقای عارف را نا پختگی و جوانی آن پسر خواندند قطعا آقای مرعشی پخته تر از آن هستند که بیحساب حرف بزنند
ایکیو مردم ایران ندارند اگر داشتن این وضع درست نمیشد
جناب صدیقی چنین ادبیاتی زیبنده شما نیست .
درود بر مرد بزرگ احمدی نژاد
منتظر ظهور امام زمان (عج) هستیم تا بین ما عدالت را برقرار کند، اما متاسفانه سایه بزرگ بی عدالتی در همه بخش ها گسترده شده است
با این وضع بیعدالتی مطمئن هستی که اگر حضرت ظهمر نمایند چند تا از مسولین و مقامات باقی می مانند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
همه منتظریم
الحق والانصاف نظرآیت الله علم الهدی درموردسفروزیرخارجه انگلیس بجااست.
اومده ایران چی نفعی برای ماداره هیچی جاسوس آزادکن هستند
بااون وضعش حتی تسمه شلوارشونبسته!!کروات هم که نداشت کم مونده
اینارواگه چیزی نگی سری بعدمیان سیگارهم میکشن.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
تا دیروز که کراوات اخ بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
یادش رفته برا تو خوشتیپ کنه
این محمود کاری کرد که محمود افغان نکرد
از ژن خوب رسیدیم به ای کیو
با سلام
واقعا جای خجالت دارد همه کسانیکه تو سال ۸۸بعد از ۸ماه بزور از تو خیابون جمع شون کردنند حال شدند مدافع همان قواقیکه برعلیه اش تو خیابون بودنند وتازه از همه طلبکارنند که چرا ازرییس چمهور قانونی حمایت کردند و الان چرا محاکمه اش نمی کنند.
خدا را شکر که بعد از ژن خوب چشممان به آی کیو هم روشن شد!
فقط امیدوارم اگر جنگی درگرفت این خواص روی عوام حساب نکنند و خود لباس رزم برتن کنند!!!
اگر روحانی در دور دوم با همین منوال پیش بره بعید نیست در دور بعد احمدی نژاد یا یکی مثل احمدی نژاد رئیس جمهور بشه
روحانی در دور دوم دیگه به فکر مردم نیست
دلار که گرون شده
بنزین رو که می خوان 50 درصد گرون کنن
یارانه ها رو هم که میخوان قطع کنن
وای به حال مردم بیچاره
چقد بدبختیم هممون
پاسخ ها
حجت
| Netherlands |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
لطفا بدبختی خود را به همه تعمیم ندهید. شاید وضع مالیمان خوب نباشه ولی بدبخت هم نیستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
. بدبختیم از بس بیچاره ایم
در آموزه های دینی ما آمده است که احترام دیگران حتی دشمنان را نگه دارید . آیا بهتر نیست اگر نقدی داریم درست بیان کنیم و اینگونه کلمات را استفاده نکنیم ؟
مردم کشورهای دیگر ( حتی کشورهای دوست) در مورد ما چگونه قضاوت خواهند کرد و می کنند؟
چه کرد این مرد بزرگ که چپ و راست با هم علیه ش متحد شدند
به نظر شما آيا امام عصر به دعا ما احتياج داره ؟
جناب جهانگیری چه بروید چه نروید ملت دیگر فریب نمی خورند
پاسخ ها
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
اتفاقا ملت ما نشون دادن همیشه فریب می خورند
گزارش مربوط به آقای احسان گل محمدی از جلسه مجمه تشخیص مربوط به یکشنبه 5 آذر 96 است که به اشتباه 5مرداد نوشته شده.
آیا فقط باید منتظر امام زمان (عج) بود؟ ما خودمان نباید کاری بکنیم؟ سکوت ما باعث شده تا برخی از مسئولین با بی کفایتی بر مسند امور باشند.
آی کیو بالاست که در توسعه ناپایدار و بریز و بپاش شاهد سهم شما از پروژه ها هستیم نمیگم هاشمی قصد پیشرفت ایران را نداشت ولی همانگونه سازندگی را مدیریت کرد که جنگ را ، بی حساب و کتاب و برنامه پول ریخت در بازار ایران .
خیلی حرف در مورد احمدی نژاد برای گفتن دارم
این حرف حساب احمدی نژاد جواب نداره و نداشت که حالا باید پاسخگوی حرفهای در گوشی باشه ،
اون روزهایی که احمدی نژاد مرحوم هاشمی وغیره را به توپ بسته بود و برخی خوشحالی می کردند باید همچین روزهایی را پیش بینی می‌نمودند اون موقعها گفتند ایهاالناس این شخص حمله میکنه به شخصیتها با شما هم چنین رفتاری خواهد کرد ولی کو گوش شنوا
جناب پزشکیان
اگر شما توانمند نیستید ، کنار بروید تا دیگران بیایند و عدالت را برقرار کنند.
کسانی که در مسول هستند و میخواهند این مملکت را اداره کنند و سالها در دوران ریاست جمهوری مختلف اداره کردند، چرا فرزندانشان را به زندگی در خارج میفرستند و جرات ندارند آنها را در این مملکت نگهدارند؟
اقاي منتجب نيا امنيت كشور بدست رئيس جمهور بدست نيامده چنانچه در حادثه زلزله رئيس جمهور از ماشين پياده نشد مردم ما خود امنيت محور ر هستند اكر در بعضي از زمان مشكلي پيش امده بخاطر بعضي از كارهاي بي قانوني بعضي از مسولین است
حجت جان خيلي وقته كه توهم خود برتر پنداری و خود بزرگ بینی تو وجود ما ریشه دوانده.درسته بدبخت تر از ما هم هست.نظر شما هم محترم.ولی باور کن جمعیت قریب به اتفاقی از جوونامون مثل من 30ساله دیگه نا امید شدیم.نا امیدی بدترین بدبختیه.
حرکت اسحاق خان یک حرکت کاملا انتخاباتی واسه1400
مثل حرکاتش تو مناظرات
در مورد احمدی نژادد؟؟؟
محمود به اون گفت چی گفت درگوش اون گفت چی گفت
کاری که محمود میکنه..........!
ما هم دعا می کنیم که ولیعصر زود تر نماین شود . تو اقلا هشتاد ملیون شیعه ایرانی و این همه نماینده و مسئول ۳۱۳نفر مورد تایید آن حضرت که پیدا نشده و نمیشود حالا من گنهکار هم دعا میکنم شاید ۲۱۲ نفر هستند م منتظر من باشند تا رویهم ۳۱۳ نفر شویم و ایشان ظهور کنند و مرد را از ای انتظار پانزده قرنی بیرون آورند . آمین .
چقدر احمدی نژاد این بدبخت ها را تحت فشار قرار داده که هنوز کینه دارند
ولی باز هم باید بدانند که ما قشر ضعیف و متوسط باز هم احمدی نژاد را به این مشاور و اون مرحوم مورد علاقه اش بسیار ترجیح می دهند....
خانم ضیغمی اگر شما خانم طاهریان را نمی شناسید چرا در موردش اینقدر نظر مخالف دلرید .
ادبیات اقایان صدیقی و اعلم الهدی واقعا" فاخر و مایه ی مباهاته .
این حرفهای که این اقایون در مورد احمدی نزاد گفتند به این مرد نمی چسپد او بزرگتر از این حرفها است وهیچ ا نحرافی هم ندارد مثل بقیه گروها عقیدهای دارد مگر چامعه روحانیت از جامعه روحانیون جدا شد انحراف داشت این یک سلیقه است مگر اصلاح طلب از اصولگرا جداشد انحراف دارند هرکدام تز دیگری را قبول ندارند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی