بازدید 172609

نامه احمدی نژاد به رهبر انقلاب منتشر شد

کانال اطلاع رسانی محمود احمدی نژاد نامه وی به رهبر انقلاب در تاریخ 22 آبان ماه رامنتشر کرد.
کد خبر: ۷۵۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱ 28 November 2017

کانال اطلاع رسانی محمود احمدی نژاد نامه وی به رهبر انقلاب در تاریخ 22 آبان ماه رامنتشر کرد.

متن کامل این نامه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله خامنه ای «مد ظله العالی»
رهبری معظم انقلاب اسلامی

با سلام و تحیت و آرزوی دوام سلامتی حضرتعالی
جنابعالی بیش از همه استحضار دارید که اینجانب و دوستانم با همه وجود علاقه‌مند و معتقد به مبانی و آرمانهای انقلاب عظیم اسلامی و نظام برآمده از مجاهدت‌های پر افتخار ملت بزرگ ایران بوده و خواهیم بود. تمام عمر ما در خدمت حرکت انقلابی مردم و اعتلای کشور و جمهوری اسلامی و خدمت پاک و بی منت به مردم عزیز گذشته است.
گرچه همواره تلاش کرده‌ایم آنچه به خیر و صلاح کشور، انقلاب، مردم و رهبری بوده است بیان نموده و در حد توان عمل نماییم و بارها و به صورت حضوری و یا مکتوب شرایط کشور، مردم، نظام و مشکلات و خطرات پیش رو را در حد مقدور به عرض جنابعالی رسانده ام. اما مردم با مراجعات متعدد و مکرر از سراسر ایران و با این باور که اینجانب به حضرتعالی دسترسی دارم، به اصرار و به طور موکد می‌خواهند که سخن آنان و وضع کشور را به استحضار حضرتعالی برسانم. می‌گویند ما انقلاب و کشور و نظاممان را دوست داریم و برای آن بالاترین فداکاری‌ها را انجام داده‌ایم و مایل هستیم که وضع اصلاح شود و ایران بهترین نقطه جهان برای زندگی و بالندگی باشد. آنان همواره آرزوی خود برای سربلندی و آبادانی ایران عزیز را یادآور می‌شوند.
در همین راستا به عرض می‌رسانم که امروز شرایط کشور بسیار خطیر و طراحی‌های دشمنان برای ضربه زدن به کیان ملت، بسیار پیچیده و عزم آنان برای خدشه به استقلال و عظمت کشور، بسیار جدی و توطئه های آنان یکی پس از دیگری در حال اجرا است. از مجموع گفتار و رفتار آنان چنین استنباط می‌شود که به تحقق اهداف پلید خود دل‌بسته و امیدوار شده اند.
به دلیل غفلت مسئولین و اثرگذاری برنامه های دشمنان، بحران‌های رکود بی‌سابقه اقتصادی، نقدینگی، بانکی، بیکاری، فقر و فاصله طبقاتی و تولید به وضعیت حادی رسیده و هر لحظه ممکن است کشور و مردم را با شرایط غیر قابل پیش‌بینی و مدیریت مواجه سازد.
فشار سنگین و بی سابقه اقتصادی، تبلیغی و عاطفی در کنار فشارهای سیاسی، روحی و روانی، بسیاری از مردم و خانواده‌ها را در معرض آسیب‌های جدی و در هم شکستگی قرار داده و فضای آینده را در ذهن عموم مردم به خصوص جوانان عزیز تیره ساخته است.
علیرغم سعی وافر و مستمر حضرتعالی برای امیدبخشی به عموم مردم، متاسفانه، شرایط جاری کشور، امید به تحقق آینده بهتر را، از رهگذر ساز و کارهای موجود، به حداقل رسانده است.
اعتماد عمومی به صداقت و توانایی برخی مدیران ارشد و دستگاه‌های گوناگون برای مدیریت بحران و عبور دادن کشور از این شرایط، مدتهاست از خطوط قرمز عبور کرده و به صفر نزدیک شده است و رسانه ملی نیز که مسئولیت بسیار خطیری در این رابطه بر عهده دارد، خود از وضعیت مشابهی رنج می برد.
سر‌در‌گمی مسئولین و نیز عدم ارائه راهبرد و برنامه روشن برای عبور از این وضعیت و شکست طرح‌های قبلی آنان در این مساله، شرایط را سخت تر کرده است.
مردم در مراجعه به دستگاههای مختلف نوعاً با درب بسته مواجه می شوند و کمتر مدیر و دستگاهی، خود را مسئول پاسخگویی و حمایت از مردم می شمارد. اغلب وقتی مسئولی سخن می گوید به دایره سوالات و اشکالات و نا‌امیدی از کارآمدی می افزاید.
مقامات قوه مجریه با امید و اعتناء بیش از اندازه به نتایج توافق موسوم به برجام و یا تمرکز بیش از حد بر آن تقریباً سایر امور کشور را رها کرده‌اند. بازی با آمار و ارائه اطلاعات غیر واقعی از وضع کشور نیز مانند پاشیدن نمک بر زخم های عمیق مردم شده است. علیرغم اینکه فروش نفت افزایش یافته و درآمد و بودجه دولت طی سالهای اخیر بیش از سه برابر شده است اما وضعیت عمومی مردم و کشور به طور آشکار عقب گرد داشته است. اطلاعات و آمار واقعی نشان از حرکت به سوی بن‌بست در بخش‌های گوناگون دارد.
به عنوان مثال جمع قابل توجهی به نمایندگی از صدها هزار نفر از مردمی که از ناحیه مدیریت بانک مرکزی و عملکرد موسسات مالی و اعتباری دارای مجوز از مراکز رسمی کشور دچار مشکلات فراوان و کمرشکن شده و به ستوه آمده اند، مدت‌ها به مراکز دولتی و بانک مرکزی مراجعه می کنند لیکن پاسخ روشنی دریافت نمی کنند و طرد می شوند. پس از آن و مایوس از مقامات دولتی، برای تظلم، بیش از سی روز در مقابل دستگاه قضایی تحصن می کنند لیکن حتی یکی از مقامات ارشد قضایی نیز حاضر به شنیدن سخنان آنان و آرامش دهی و دادن قول پیگیری نمی شود و دست آخر با برخورد تند ضابطین قضایی متفرق می شوند.

همین مردم ،مایوس از عدالت قضایی، در مقابل مجلس که نمایندگان، آن را خانه ملت می نامند، به تظلم می روند اما با همان رفتار قبلی بلکه تندتر، از سوی ضابطین مواجه می شوند. حتی یک نفر از مقامات مجلس نیز حاضر به گفتگو و شنیدن سخنان آنان نمی شود.

یا اینکه کارگرانی که با تحمل سختی و فقر، ماهها از دریافت همان حداقل حقوق ماهانه نیز محروم بوده و از پیگیری‌های مستمر از مسئولان مایوس شده و صدا به اعتراض بلند کرده‌اند، مورد ضرب و شتم و دستگیری و بازداشت قرار می گیرند.
سخن، صرفاً از نا‌مطلوب بودن این رفتارها نیست، بلکه سخن اصلی این است که در نظام جمهوری اسلامی که متعلق به مردم بوده و مردم ولی‌نعمت مقامات هستند، آیا رفتاری بدتر از این هم قابل تصور است؟
مقامات قضایی که خود باید ضامن آزادی مردم و امنیت و عدالت باشند، در افکار عمومی به هر دلیل متهم هستند و مواضع و تکذیب های پی در پی آنان نه تنها کمکی به بهبود شرایط نکرده بلکه وضع را بدتر کرده است.
اصرار غیر عادی و غیر موجه و غیر قانونی بر مواضع شخصی و سیاسی و دخالت دادن آن مواضع در امر قضا و بهره‌برداری از قدرت قضایی در مناسبات سیاسی، شخصی و خانوادگی، فرصت رسیدگی و اصلاح وضع دستگاه قضایی و مراقبت از خطا و ظلم و تلاش برای حل مسائل اصلی کشور و احقاق حقوق مردم را از آن مقامات سلب کرده است.
وجود حدود 17 میلیون پرونده که به معنای درگیر بودن اکثریت قاطع خانواده های ایرانی در دعواهای قضایی است، آیینۀ تمام نما و شفافی از وضع کشور و عملکرد دستگاه‌های گوناگون و به تنهایی دلیل و نشانه روشنی از وضع نابسامان و کار‌نا‌بلدی مقامات قضایی و اشکالات اساسی در آن دستگاه است. نارضایتی عمومی از وضع کشور و دستگاه قضایی بی سابقه و فریاد قاطبه مردم از بی‌عدالتی و روابط نادرست به آسمان است.
مدیریت و بسیاری از نمایندگان مجلس که به لطف قانون عادی مصوب مجلس درباره انتخابات، آشکارا نماینده اقلیت مردم و باز با مصوبه خودشان و بر خلاف قانون اساسی، مصون از هر رسیدگی قضایی در شکایات مردم از آنها شده‌اند، حتی در صورت داشتن شجاعت و صلاحیت و اراده لازم، از پشتوانه مردمی برای دفاع از حقوق انان برخوردار نیستند. اغلب صداهایی که از مجلس به گوش می رسد نه تنها موجب دلگرمی مردم نیست بلکه بر دامنه نگاه منفی به ساختارهای نظام می‌افزاید.
عزیز گرامی؛
قشر های مختلف مردم به شدت نگران وضع کشور و آینده انقلاب و جمهوری اسلامی و خود و فرزندانشان هستند.
شایسته نیست که با تشریح وضع کارمندان، معلمان و فرهنگیان، هنرمندان، کارگران روزمزد و ساختمانی، کسبه و کشاورزان و یا انبوه جوانان تحصیل‌کرده و جویای کار و رانندگان و کوله‌بران و دیگر اقشار مردم، خاطر حضرتعالی و مردم بیش از این مکدر گردد.
بسیاری از مردم هر روز در مراجعات خود و در تماس‌های گوناگون از سراسر کشور و در اجتماعات مختلف از این امور شکایت می کنند و درخواست دارند که حرف و خواست آنان به مقامات بالا و به ویژه حضرتعالی برسد. خداوند شاهد است که بنده در حد توان و امکان در این مسیر تلاش کرده و می‌کنم.
امروز متاسفانه عده ای اقلیت محض ، به هر ترتیب ممکن ، خود را حق مطلق، مالک و صاحب انحصاری کشور و انقلاب و ارباب مردم و دارای حق قطعی حاکمیت دانسته و توده های مردم را رعیت می پندارند و اصرار دارند که اراده، فهم و نظر آنان ولو علیه نظر عمومی و منافع ملی به هر شکل ممکن و حتی با اعمال زور و فشار به اجرا در آید.
به بهانه های مختلف و با برخوردهای خشن، راه بر هر نوع نقد و اعتراض و آزادی بیان بسته شده و گروهی اندک و چند خانواده مشخص تلاش دارند تا قدرت و مناصب اصلی برآمده از انقلابِ ملت را به طور انحصاری در خدمت خود و تثبیت حاکمیت جناح‌ها و باندهای ثروت و قدرت به کار گیرند.
دوام این وضعیت دشمنان را به برآورده شدن آرزوی تاریخی خود برای تسلط بر ملت ایران، نفی استقلال کشور، تضعیف و به تسلیم واداشتن مردم، تخریب و تضییع دستاوردهای عظیم انقلاب، اخذ امتیازات بزرگ و دربند کردن مجدد ایران برای سال‌های طولانی، امیدوار نموده و به اجرای توطئه های طراحی شده مصمم‌تر و جری‌ کرده است.
گرچه اطمینان دارم که ملت بزرگ و تاریخ ساز ایران با عنایات الهی و با وحدت، ایستادگی، عزت، اقتدار و پیروزی قاطع از این شرایط عبور خواهد کرد و مانند همیشه امید دشمنان را به یاس تبدیل خواهد نمود، لیکن انجام وظیفه انقلابی و اصلاح وضع بخش‌های گوناگون و همراهی کردن با اراده و خواست مردم، این راه را کوتاه‌تر و هزینه ها را کمتر خواهد کرد.
اینجانب بنا به خواست مردم و بر اساس مسئولیت شرعی، ملی، انسانی و انقلابی وظیفه دارم یک بار دیگر شرایط کشور را از نگاه و زبان آنان به عرض برسانم.
از خداوند منان عزت و سرافرازی ملت بزرگ ایران و حضرتعالی و عبور عزتمندانه از عقبه‌های پیش رو را تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) مسئلت دارم.

محمود احمدی نژاد
۹۶/۸/۲۲

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۰
در انتظار بررسی: ۱۰۶
انتشار یافته: ۱۹۳
جناب احمدی نژاد شما نگران مردم هستید چرا آن وقت که بنزین 1000 ریال را به 4000 ریال وبقیه اقلام نفتی را به چند برابر کردید وتورم 40 درصدی به مردم تحمیل کردید نگران نبودید چرا عوام فریبی میکنید یعنی فرار به جلو شما که بیش از یک قرن نفت فروختید هربشکه 140 دلار چه گلی به سر مازدید شما که جمع فروش نفتاتن از زمان شاه بیشتر شد با آن دلارها چه کردید بابک زنجانی دسته گل شماست دکل نفتی گمشده و رشد منفی در اقتصاد وبیکاری وگرانی وهر بدبدختی که الان داریم از شماست دنیا را برعلیه ملت ایران شوراندید دلار 1000 تومان را به 3500 رساندید حالا نگران مردم شدید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
گل گفتی
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
آقای احمدی نژاد آخرش دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
بازی با آمار و ارائه اطلاعات غیر واقعی از وضع کشور نیز
مانند پاشیدن نمک بر زخم های عمیق مردم شده است ..... جانا سخن از زبان ما میگویی شیرمادرت حلالت !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
به لطفدولت تدبیروامیدمملکت در رکود مطلق دست وپامیزند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
روحانی هم داره راه احمدی نژاد رو میرود
وضع اینطورها هم نیست مگر کشور ما المان یا ژاپنه ما مشکلات زیادی داریم اما ایشان کاسه داغتراز اش نشه واز شرایط موجود موج سواری نکنه. دوران ایشان فجایه ای بجا گذاشت که هنوز اوار برداری نمیشه. ترس ایشان از پرونده های موجود در باره ایشان و دوستان فضاییشان در محاکم قضاییست.
درست است که وضع ملت به علت سوئ مدریت اتفاقآ خود او و حتی مدیران پس از او دچار مشکل است، اما به یقین او فردی نیست که خود را زبان ملت بنامد.
چقدر دلم بحال او می سوزد که بدون ریاست جمهور بودن خود را هیچ می پندارد... او انسان بسیار بیچاره ای است
درود بر مرد خدمتگذار
مملکت با شما نیاز داره تا تورم برسونی به 40 درصد بگی تحریم کاغد پارست!
بابا چرا زودتر نگفتی، ما نمی دانستیم این همه مشکل هست تو این مملکت
همه مشکلاتی که خودش باعث و بانیش بوده رو طبق معمول داره گردن کسی دیگه میندازه که از پاسخگویی در برره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
یعنی قبل از احمدی نژاد مملکت هیچ مشکلی نداشت؟!
آفرین به انصاف شما تابناکی ها
چرا تابناک در بخش نظرات از استیکر استفاده نمی کند.استیکر هایی که می توانند بسیار گویا باشند؟
این آقا جوری حرف میزنه انگار در این وضعیت نقش نداشته 8 سال بالترین شخص اجرایی کشور بودی دلار رو از 1000تومان تا 3500 بردی، خانه را 100 درصد افزایش دادی، کل دنیا رو ضد ملتت متحد کردی و ....
بشین عزیزم خسته نشی
اوضاع کشور
در عرصه سیاست خارجی منطقه ای عالی است
اوضاع اقتصاد ضعیف است
نظم برخی ادارات ضعیف است
در ادارات سازمانها و ارگانها کشور فساد خرد و کلان وجود دارد
برخی از مسئولین بجای خدمت خوشگذرانی میکنند و به جان هم افتاده اند
نیروی های نظامی بسیار قوی و اماده هستند
ریس دولت فعلی ناکارامد است
خیلی از مدیران و فرماندهان خالصانه و شجاعانه خدمت میکنند
ریس قوه قضاییه بسیار شخص محترم و قانونمدار و ختمتگذاری است و خانواده و فرزندان او هم بی شک مورد اعتماد رهبری هستند
امید است با یک جلسه محرمانه این دعوا ختم به خیر شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
تو یکی نظر نده.
نظرات و چاپ کنید لطفا
به خدا این حرف دل بسیار از ما مردم بوده و هست.
Nice Joke
و ایشون هم اصلا در ایجاد این مشکلات نقش نداشته اند؟؟؟!!!!!
جایگاه رهبری، جایگاهی خاص و فراجناحی می باشد. کاشکی این نامه رئیس جمهور سابق چاپ عمومی نمی شد! از طرف یک شهروند ساده
آیا ! احمدی نژاد و دوستانش به محورهای این نامه در دوران مسولیت خودشان اعتقاد داشتند. ؟
با این حال قوه قضاییه دارای نقصان های ساختاری و کارکردی و نیز خلا های قانونی است.
آقاى احمدى نژاد، به نظر ميرسد بعداز چند سال هنوز قادر نيست خرابه هائى را كه در جريان ٨ سال ودر تاريخى ترين دورن درأمد نفتى به جاى گذاشته اند را ملاحظه ويا قبول كنند،
اين همه مصيبت ونابساماني واختلاف وچنددستگي وتضعيف اعتقادات مردم كه ازآنهانام بردي درزمان رييس جمهوري توبوجودآمد
خیییلییی مردیییییی والله
آقای احمدی نژاد! تو خوبی....
هههه
عجب روي داره اين بابا انگار خودش هيچ مسيوليتي نداشته ،استاد در طول رياست خودت همه چي گل و بلبل بود، باعث خيلي از همين موارد خود شما هستي اقاي احمدي نژاد محترم
اصلا انگار نه انگار که 90 درصد مشکلاتی که گفته از عملکرد دوران خود ایشان بر سر مردم آمده و حالا دودش به چشم همه میره
نامه را خواندم از اینکه گفته همه چیز در هم بر هم و هیچ چیز به سامان نیست که راست گفته است حالا غیر از اینکه خواسته خودش را از آن مصون بدارد بگذریم.
مثل اینکه یادش رفته قبل از آمدن ایشان وضع تولید چقدر خوب بود ولی با شروع ریاست جمهوری ایشان وضعیت تولید روز به روز افتضاح تر شد تا جایی که الان تقریباً کاملاً ورشکسته شده
منظور ايشان كدام مردم هستند؟؟؟
با اینکه ازش خوشم نمیاد ولی دمش گرم. جرات زدن حرفش رو داره.
کی هشت سال مسئول اجرایی این مملکت بوده؟مشکلات که یک ساله به وجود نمیات.اگر قرار به پاسخگو بودن هست همه باید پاسخ بدهند و مسئولیت هشت مدیریت جهادی خودشون رو بر عهده بگیرن
کسی میدونه قرص برنج اصلی کجا میفروشند؟؟!!
چيزهايي كه نوشته زاييده مديريت غلط خودش در هشت سال رياست جمهوري ايشان است.!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
بله منم کاملا یادمه زمان ریاست جمهوری خاتمی و هاشمی کشورمون هیچ مشکلی نداشت و بیشترین تورم هم مربوط به زمان هاشمی نبود.
این آقا حالا چرا دلش برا مردم سوخته زمان ریاست جمهوری خودش چرا اینقدر به فکر مردم و عدالت نبود؟؟؟/
حرف دل ما را گفته ولی خودش به اونها اعتقاد نداره
دم خروس یا قسم حضرت عباس؟
زنده باشی
شما خودت این بدبختی ها رو برای مردم درست کردی ؟
این داستهانها برای ملت آب و نون نمیشه.
که چی؟؟؟!!!
اومده چسیده به وضع مملکت!!!!
خیلی متاسف باید که شخصی مثل شما نامه می نویسد که از رنج ملت بگوید هزار خطای شما فقط مسکن مهر نگاه کن ، مابقی پیش کش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
شما پیشدستی میکردی و رفع زحمت میشد
همه مشکلات اشاره شده ماحصل عملکرد و سوء مدیریت نگارنده نامه است.
در این چهار سالی که ایشان نبوده اند مملکت چه کن فیکون شده است!
باسلام و درود
همانطوریکه همه ما به نحوی درگیر مسائل و مشکلات مطروحه در نامه جناب آقای دکتر احمدی نژاد هستیم، مراتب را تایید می کنیم اما نباید فراموش کنیم که بخشی از همین مشکلات میراٍث جناب ایشان هستند و ضمنا دلیل انتشار عمومی نامه ای که به مقام عظمای ولایت نوشته اند معلوم نیست
کدام مردم از تو خواستهاند غیر از 30-40-نفر دور و برری های خودت
خخخ
سلام و درود به شرف احمدی نژاد حرف دل مردم را زده
هشت سال کشور دست جنابعالی بود
این همه بدبختی از همان دوران است کشور را دادی دهن تحریم صبح بیدار شدیم دیدیم پول نقدمان شده 1/5
توهم تا کجا...
چقد خودت رو تو این نامه تحویل گرفتی آقای احمدی نژاد...
تو کشور را به نابودی کشاندی...
مردم خودشان همه چیز را می دانند...

جناب آقای احمدی نژاد
اینقدر دست و پا نزن، تو دیگر بازگشتی نداری، همانطور که کشور را به قهقرا بردی،خودت نیز به قهقرا رفتی...
آقای احمدی نژاد این چوب خداست...
دنبال صدایش نگرد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
بله ایشون قطعا اجازه اینکه در معرض رای مردم قرار بگیره را نخواهد یافت
نقدی درست از شخصی نادرست
بهر حال از دیگاه ایشان به مسایل کشور نیز باید نگاه شود.
کل اگر طبیبی سرخود دوا نمودی یادش رفته که موقع حکومت خودش چه بلایی سر مردم اورده حالا دلسوز مردم شده
تمام هنر های خودشو به اسم دیگران میگذاره
جناب معجزه ظاهرا نه تاريخ را بياد دارد و نه اقتصاد را و نه تهديد و نه مردم را تمام مطالبي كه در نوشته ايشان وجود دارد قابل درك و قبول است ولي شرايط امروز بمراتب بهتر و مناسبتر از زمان خود ايشان بوده كه هميشه انرا گل و بلبل تلقي ميكرد ظاهرا مرغ همسايه براي اقاي معجزه غاز است
جالب بود.
حرفی حق در خدمت اهداف غلط
درود براحمدی نژاد عزیز...هر چی درموردت میگن بذار بگن...همیشه پشا افرادی مثل تو حرف هست.برقرار باشی
واقعا حیف شد دوران شکوفا و گل و بلبل احمدی نژاد را دادیم و به این وضعیت دچار شدیم!!
با سلام خدمت کلیه عزیزان: باید به جناب احمدی نژاد متذکر شد که رهبری از شما بسیار بسیار بیشتر در جریان مشکلات مردم هستند لطفا طوری وانمود نفرمایید که مشکلات عالم را شما می دانید. برای اینکه در قلب مردم جای گیرید از رهبری تبعیت کنید. متاسفانه با دور شدن از تذکرات و فرامین رهبری شما نیز از متن انقلاب فاصله می گیرید. خداوند همه مارا عاقبت بخیر بفرماید و سایه رهبری را بر سر این ملت و نظام مستدام بدارد که اگر تدبیر ایشان در رهبری نظام نبود معلوم نبود که دشمن از بی تدبیری برخی از آقایان این طرف و آن طرف چه بر سر نظام می آورد.
کاش اشاره می کرد که ریشه وضعیت حال حاضر که داره تشریح میکنه برمی گرده به دوران ریاست جمهوری خودش
خدا خیرت بده ای مرد عمل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
مرد عمل رو خوب اومدی داداش
ببخشید چرا اینقدر اصرار داریم به خودمان دروغ بگوئیم؟؟؟ یعنی کسی هست که این معضلات را نداند که حالا آقای احمدی نژاد بخواهد بگوید؟؟؟ ملت را چه فرض کردیده اید؟
وقتی مربی مرد تایلندی با روسری در ورزشگاه گرگان برای ورزش کریکت حاضر می شود !!!
وقتی دقیقه اخر به کشتی گیر با فریاد می گویند باید ببازی و اگر نبازی !!!
آقای احمدی عزیز شما از وضعی گلایه کرده اید که مصوب آن دوستان قدیم و دشمنان جدید شما هستند و بوده اند وخواهند بود و شما با این نامه فرار به جلو کرده اید !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
مسبب بهتر است .
این اقای قدرت طلب با کارهاش شیرازه مملکت را بهم ریخت البته حالا همه فهمیدند دیگه ودستش رو شده
شما کسی بودی که 8سال گذاشتی هر جنس بی کیفیت با وارد کشور شد با اون درامدهای ارزی چیکار کردید؟چقدر تولید کننده رو ورشکست کردید با سیاست های غلط؟این دولت هم با شما فرقی نداره فقط فقط بدبختی و فقر بیشتر با نام اسلام قسمت مردم کردید.از رهبری هم برای کارهای اشتباهتون مایع نزارید.
خودت چکار کردی آقای احمدی نژاد--هشت سال عمر وقت کمی نیست...
این نامه رو انگار رییس جمهور سوییس یه رهبر نوشته
مواردی که می گه درست، ولی اینکه ایشون خودش رو جزء مردم و مدافع حقوق مردم می داند، جای بسی تعجب و تامل دارد.
تمام بدبختی های این کشور از تحریم های ظالمانه آمریکا گرفته تا یارانه ها و گرانی ارزهای خارجی و بیماران سرطانی و اختلاس های میلیاردی از زمان ریاستش شروع شد و شکل گرفت، حالا دل برای آینده مردم می سوزونه! طوری نامه نوشته، انگار که مردم تو زمان ش تو ناز و نعمت زندگی می کردند
خود آقای احمدی نژاد مسبب خیلی از این موضوعات و اشکالاتی که گفته هست. از جمله بیکاری و گرانی و بی انگیزه شدن و ناامیدی نسل جوان و ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
چقدر ما ملت ساده ای هستیم ریشه مشکلات مملکت در ضعف مدیریت کلان است که امثال احمدی نژاد را به بالاترین سطوح مدیریتی می رساند.
ميگه غفلت مسولين تو خودت 8 سال مسوول نبودي
شایسته نیست که با تشریح وضع کارمندان، معلمان و فرهنگیان، هنرمندان، کارگران روزمزد و ساختمانی، کسبه و کشاورزان و یا انبوه جوانان تحصیل‌کرده و جویای کار و رانندگان و کوله‌بران و دیگر اقشار مردم، خاطر حضرتعالی و مردم بیش از این مکدر گردد.
فقط باید گفت زنده باد محمود!!!
احسنت بسیارواضح وعالی بود مطالب
زنده باد احمدی نژاد که مرد واقعی هم اوست.
نتیجه هشت سال ریاست جمهوری جنابعالی است. هرچه بکاری همان را درو می کنی.
ایشان خودش در به وجود آوردن شرایط بد بیشتر از همه مقصر است اگرچه اعتقاد ندارم که شرایط به این بدی است که ایشان می گوید.
8 سالمملکت رو به باد داد، تورم 43 درصد شدحالا به فکر مردم افتادی ؟توی اون 8 سال به داد مردم میرسیدی!! مردم خوب آگاهند
خیلی از گرفتایها باعث وبانیش خود احمدی نژاد و اطرافیانش است ( انهم در زمان ریاست جمهوریش)
ایول حرفات درست
خود این نامه نشان از آزادی بیان است
صلی الله علی الامام السید علی الخامنه ای
صلی الله علی الدکتور محمود احمدی نژاد
انا عبد من عبید الامام علی الخامنه ای
سال 84 یک باک بنزین می زدم می شد 5000 تومان الان یک باک بنزین می زنم می شود 50000 تومان.
سال 84 آپارتمان متری 500 هزار تومان بود الان متری 5 میلیون تومان.
سال 84 دلار 900 تومان بود سال 92، 4100 تومان.
باز خدا پدر روحانی را بیامرزد که اگر چه اشکالاتی داشت، لکن دیگر اینطوری قیمت ها افزایش نیافت. آخه این چطوری می گوید مردم مشکلات اقتصادی دارند، در صورتیکه ریشه اصلی این مشکلات سیاست های خودش است.
احسنت
های کاش ان اندازه جرات داشت تا بگوید اشتباه کرده و برای جبران ان دلسوزی میکند گویا در ذهن ایشان همه مقصر و خطا کار هستند و ایشان همیشه مبرا است اکثر مشکلات امروز ما تصمیمات سرمستانه ایشان بوده است که تا امروز گریبانگیر ما مردم شده
هیج وقت از احمدی خوشم نیومد ولی این موارد رو درست می فرماییند اوضاع اصلا جالب نیست. خطر در کمینه
درود بر احمدی نژاد
آقاي احمدي نژاد درسته الان وضع خوب نيست اما اين مواردي كه شما فرموديد بيشتر و شديدترش براي دوران خودتون مصداق داره فقط يك نمونش رو كه خودم ديدم در دوران شما با كارگران معترض چيني حميد بود كه نزديك يك سال حقوق نگرفته بودند وجلوي استانداري قم تجمع كرده بودن وفقط اين رو ميتونم اينجا بگم كه تا يك هفته بعدش زن و بچه اونها اومده بودن و ميگفتن پولمون رو نخواستيم شوهرمون رو بهمون بدين
آفرین بر حاج محمود که بسیاری از مشکلات را که از دوران خودش به مملکت به ارث رسیده را شجاعانه یادآوری نموده است.
خنده ام می گیرد از تیپ نامه نوشتنش!!! گریه ام می گیرد که چه کسی دلسوز مردم و انقلاب شده است!!
اینها هم یادگرفتند که وقتی از قدرت کنار رفتند بشوند اپوزیسیون
آقای احمدی نژاد نمی داند که اوضاع خیلی متفاوت شده است. با سیاه نمایی و ترساندن مسؤولین در صدد رسیدن به خواسته های خود و گریز از قانون است
هشت سال كشور را به بدبختب كشاند. حالا دلسوز شده است.
رييس جمهور اسبقمان
بترتيب يك زماني
گرفتاريهاي مملكت را هاشمي ميدانست و با ليستي ٨٠ نفره
شعار ميداد
سپس اقاي ميرحسين و كروبي و افراد كانديد در انتخابات
دور دوم رياست جمهوريشان را بنوعي از صحنه با اعلام انواع اتامها و تهمتها و بگم بگمها از دور خارج نمود
به نصبحت رهبري و ولايت فقبه كشور توجه ننمود و كانديد
رياست جممهوري شد ، دقت لازم و هوشياري سياسي
نسبت به مراوده هايش با حلقه خطرناك پيرامونش ندارد
احسنت به احمدی نژاد که واقعیت ها را گفت
اون روزایی که خودت سر کار بودی رو هم دیدیم
یه طوری نامه نوشته انگار زمان خودش گل و بلبل بوده.

اصل خرابی اوضاع از زمان احمدی نژاد شروع شد منتها ایشون در فرافکنی و فرار روبه جلو گوی سبقت رو از همه ربوده
با سلام. اغلب مشکلاتی که ای آقا بیان داشتند مر بوط به ۸ سال مدیزیت خودشان بوده است و الن هم طلب کار شده اند.

به نظر من رسانه ها اصلا نباید به این آقا توجه کنند و اصلا اشاعه نظرات ایشان درست نیست
با تشکر
درود بر شرف دكتر محبوب
عجب شما نگران حال مردم هستی
عجب کشوری داریم
حرفهاش اشتباه نیست ولی اول خودش باید جواب خساراتی را که به این کشور در 8 سال زده بدهد و پای محاکمه برود . ضمن اینکه ایشان نماینده مردم نیست که حرف خودش را از زبان مردم بیان می کند.
حاج محمود همه مشکلات را به گردن دولت فعلی انداخته ، گویی هشت سال زمامدار همین مملکت نبوده واقدامات نسنجیده وعوام فریبش تیشه به ریشه کشور نزده است.
که چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه ! بچه خوبیه! فکر کنم نسبت به 8 سال رییس جمهوری یک کم بزرگ شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فكر نميكنيد تابناك خود ابزار سانسور است، مگر در نوشته اى كه براى انتشار در بخش نظرات ارسال شده بود چه توهين يا افترا ويا تحريف واقعيت بود كه قابل چاپ نبود؟
احسنت حرف دل مردم رو زدی
جانم فدای احمدی نژاد که حرف دل مردم عزیز ایران اسلامی را می زند. البته این نامه و صحبت های آقای احمدی نژاد به مذاق احزاب چپ و راست مدعی دروغین اصلاح طلبی و اصولگرایی خوش نمی آید/ اگر وجود دارید صحبت های بنده را منعکس کنید/
به به چه عجب!
شما هم بدبختی های مردم رو حس کردی و دلت بحال مردم سوخت
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟
بعد از هشت سال ذلت که به مرد بار آوردی چرا؟
مردم ميگويند بانكها ورشكسته هستند ولى پول خودرادربانكها ميكذارند مردم ميگويند دولت كارفرماى خوبى نيست وبخش خصوصى بايد عهده دار هدايت واداره اقتصاد كشور باشد ولى با اعطاى امتيازات بزرگ به يك عده خاص به شدت مخالفند مردم ميگويند توليدات داخلى بنجل است ولى ازاينكه خودروى ملى دارند خوشحالند مردم ميگويند چراغى كه به خانه روا است به مسجد حرام است
گرچه به احمدي نژاد انتقادهايي وارد است اما اين نامه حرف حقي است كه ايشان با جسارت بيان كردند خدا ايشان را مدد نمايد
یا زنده نیستم من یا زندگی نه این است ، بر مرگ آفرین باد گر زندگی همین است .
یا حاصلی به جز غم ، علم و هنر ندارد ، یا قسمت من و تو در زندگی چنین است .
درود بر پیام رسا ومردمی جناب دکتر احمدی نژاد
یکی به این آدم بگوید که عامل اصلی همه این مشکلات که برشمردی شخص خودت احمدی نژاد است
جناب احمدی نژاد 8 سال ریاست کردی بس است اجازه بده بقیه هم این مسئولیت را داشته باشند. بپذیر در بین این 80 میلیون کس دیگری هم هست که به اندازۀ شما توانائی ادارۀ کشور داشته باشد.
مرسی که هستی خخخخخخخخ
درود بر دکتر محمود احمدی نژاد منجی ملت ایران !
خنده ام گرفت.فکرمی کنه زمان خودش گل وبلبل بوده.ویران کننده کشور
اقاي احمدي نژاد كسي بود كه بيشتر به طبقه ضعيف جامعه توجه داشت كه اين عمل ايشان مورد رضايت اقايان سرمايه دار نبود و الان هم كه از گردونه كنار هست به هر وسيله ممكن قصد تخريب و بد جلوه نشان دادن كارهاي ايشان را دارند
سلام
جناب آقای زحمتی نژاد حضرت عالی خودتان و دوروبریهایتان که امروز کاسه داغ تر از آش شده اید زیانهایی به این مملکت زده اید که تا چند قرن قابل جبران نخواهد بود .
خدا احمدی نژاد را حفظ کند
اینایی که گفتی اکثرشو خودت بنیان گذاشتی
با سلام به خوانندگان محترم این متن
ما بعنوان یک ایرانی از نسل انقلاب بخش اعظمی از نقطه نظرات جناب آقای احمدی نژاد را تایید و بر توجه مقام معظم رهبری ، برای برون رفت از این بحران ، بعنوان یک خطر جدی ،تاکید داریم و حتی برای ارائه راه کارهای کارشناسی دیدگاههای خود را هم میتوانیم اگر شنونده مسئولی باشد ارائه مینمائیم ولی چون تاکنون هر نظری دادیم گوش شنوائی نبود لذا خیلی امیدوار به دریافت پاسخ از سوی مسئولین محترم مملکتی نیستیم
اما جناب دکتر احمدی نژاد علیرغم حمایتهای جانانی که از سوی رهبری معظم انقلاب میشد نه تنها نتوانست مشکلاتی که مطرح میفرمایند در زمان مسئولیت خود حل نمایند ، متاسفانه ریشه این مشکلات بیشتر از زمان مدیریت ایشان شکل گرفته و مردم مظلوم کشورمان را دچار سختی های فراوان در داخل و خارج کشور نموده است و این مدیر رطب خورده امروز برای خروج از بحران روحی خود و اطرافیانش دست و پا گم کرده چنین نظرات تدافعی را ارائه مینمایند
فقط عوام فریبی تخصص ایشان است، واگرنه استارت بدبختی اقتصادی از زمان همین آقاست.
همین مونده که محمود دم از مشکلات مردم بزنه. این همون بود که دور سرش توی سازمان ملل یه هاله نور بود و تورم رو به چهل درصد رسوند.
آقای احمدی نژاد چه کسی سبب و مسبب اینهمه نابسامانی است !؟
چه کسی گفت تحریم کاغذ پاره است !؟

چه کسی مسبب بالارفتن قیمت دلار و سقوط ارزش ریال است!؟
وضع فعلی مردم دست رنج احمدی نژاده .
خدا ازت نخواهد گذشت
هیک آدم زرننننننگ
نامه ایشان نامه بسیار خوبی است برای انتشار در رسانه های معاند جهت ترسیم تصویر سیاه از شرایط کشور جمهوری اسلامی ایران، البته وجود مشکلات در کشور قابل انکار نیست، اما اتفاقا بخش عمده ای از این مشکلات ناشی از دوران 8 ساله مدیریت ایشان بر کشور است که پیامدهای سوء آن همچنان ادامه دارد و ایشان اولین کی است که باید پاسخگوی آن همه خسارات مادی و معنوی باشد که دانسته یا نادانسته به کشور و ملت وارد کرد. به نظر آسیب هایی که به طور غیر مستقیم بر باورهای دینی و معنوی مردم خصوصا نسل جوان وارد شد عمیق تر و غیر قابل جبران است!
چرا فرار رو به جلو؟
بیا جواب هشت سالت را بده
عمده مشکلات نتیجه ندانم کاری شماست .. موسسات اعتباری در چه زمانی ایجاد شدند ؟
قطعنامه ها در چه زمانی صادر و تحریمها تشدید شد ؟
صدها میلیارد پول نفت در دولت شما چه شد؟
اقای احمدی نژاد بهتر است از گذشته بنی صدر و ایت الله منتظری و آیت الله طاهری اصفهانی در سیاه نمایی نطام مقدس اسلامی درس عبرت بگیرد ایشان نه قیم ملت است نه زبان ملت بلکه یک فریب خورده بیچاره است و دنبال بدست اوردن مجدد قدرت اگر خوب بودی اگر بد همان 8 سال برای ملت کافیست ما را زخیر تو امید نیست شر مرسان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
تو یکی در مورد شادروان آیتالله منتظری حرف نزن.اصلا میدانی چه عارف وارسته و بزرگی بود.روانش شاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
احمدی نژاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
شما هم از طرف ملت حرف نزن.
تابي جان حرف هاي آقاي احمدي نژاد كاملا درسته ولي اين دسته گل خودش و تمام مديريت هاي بعد از انقلابه من پيشنهاد ميدم از مردم در خصوص قواي سه گانه دستگاه قضايي ، مجلس و دولت در سايت تابناك نظرخواهي كنين و ميزان رضايت مردم را به راي بگذاريد فكر ميكنم مردم از عملكرد اين سه قوه به شدت ناراضي خواهند بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
درود گل گفتی
در زمان صدارت ایشان نفت خام هر بشکه 140 دلار فروخته شده . آیا پول آن برای
رفاه مردم خرج شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لطفا یک گروه بی طرف از طرف دفتر مقام معظم رهبری عملکرد دولت روحانی را با دولت احمدی نژاد با توجه به شرایط بررسی کند و برای مردم گزارش نماید.نباید خدمات احمدی نژاد نادیده گرفته شود.
دکتر جون مدرکتو ازکجا اوردی...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
احمدی نژاد از کسانی است که به مدرکش نمی توانید ایراد بگیرید .مدرکش را در چاپخانه صادر نکردهاند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
ایشون سالهاست استاد تمام دانشگاه معتبر علم و صنعت است
و مثل خاتمی ، دکترای افتخاری نداره.
کاربر گرامی؛

با سلام
نظر شما در خبر شماره " 751026" با عنوان:

" نامه احمدی نژاد به رهبر انقلاب منتشر شد "

غیر قابل انتشار است.
با سلام مجدد بسیار متاسفم از اینکه مطلب چندان تندی هم ننوشتم و با رعایت احترام کامل هم نظر دادم معلوم میشود که با سایت فرمایشی شما هم نمیتوان مطالب منطقی را انتشار داد و امیدم اگر یک زره به شما باقی مانده بود به یاس تبدیل شد
احمدی نژاد پایند باد تورم و بیکاری زنده باد.
احمدی نژاد تاوان قدرناشناسی ملت و عدم انتخاب بزرگ مرد تاریخ ایران مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات سال 84 است !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
ان شاء الله شما بزودی با آیت الله هاشمی محشور بشید.
مردم عزیز دیگه کار از کار گذشته چه عمو احمد باشه چه عمو حسن چه ...دوران خوب زندگیمون که همان دوران جوانی باشد به باد رفت
یعنی خیلی گشتم تادراین نامه حتی یک عبارت راست بیابم فقط وریا.
خسته نباشی امیدرنج دیدگان ماقدرشناس نیستیم ماروببخش دستت رومی بوسم برای اینکه مراصاحب خانه کردی وبیمه کارگران ساختمانی روبرایمان سروسامان دادی خیلی هادرحق شماجفاکردندآنهامرفعین بی دردندشمانماینده انسانهایی هستیدکه کف کفششان دیگربرجستگی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
دمت گرم بامعرفت
من نه اين دولت رو قبول دارم نه دولت اين آقارو. ولي يادش رفته دلار از 1000 تومن چجوري رسيد به 3800. بنزين از 100 تومن رو کي رسوند به 400 تومن. آقاي احمدي نژاد چرا نميخواي قبول کني تاريخت گذشته. هيچکس دلش براي اين ملت نسوخته و نميسوزه. هيچکس. ديگه حتي خودمون هم به خودمون رحم نمي کنيم. خاک قاطي گندم مي کنيم. از ضايعات بتون و آجر بتون براي بيمارستان مي سازيم و ....
من فهمیدم که توی ایران رئیس جمهور نباید شد چون مردم عجیبی داریم تا وقتی هستی بهت احترام می گذارند الکی هی دنبال ماشینت می‌دوند نامه میدن و خلاصه دور دوم بهت رای میدن ولی بعد از ریاست جمهوری کلا بهت پشت میکنن پشت سرت حرف می زنن بی انصافی میکنن و کلا حالا باید آقای روحانی هم بره که حرف ها در بیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
مردم عجیب نیستند .مسیولان عجیبند .مگر مردم فراد راممنوع التصویر و حبس خانگی کرده اند ؟
این ملت فقط میخوان پول یامفت بگیرن و خیلی هم با فهم!!! و با کلاس!! 50 سال بنزین 10 یا 100 تومنی بخرن و به خیابان و جاده و کوه و دشت و طبیعت گند بزنن و بعدش بروند دلار 100 یا 1000 تومنی رو 50 سال بگیرن و خارج را هم به گند بکشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
فرهنگ و ادب جنابعالی از توهین شما به ملت کاملا مشهوده.
آفرین به پدر بزرگوارت!
این غیر قابل انکاره که در دوران روحانی تورم خیلی شده
با این شرایطی که مردم دارن فقط احمدی نژاده که باید به دادشون برسه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
احمدی نژاد بیایه کار را خراب تر می کند هیچ تردید نداشته باشید.
به خدا دلم به حال این ملت احساسی و کم حافظه میسوزه
من هیچ ادعایی ندارم ولی بعضی چیزها اظهر من الشمس است فقط یه نیمچه حافظه میخواد و یه مثقال انصاف
احمدی نژاد زیاد تقصیر ندارد
تا دیر نشده برگرد و به نصیحتهای رهبر گوش بده
آفرین آقای احمدی نژاد شما حرف دل مردم ایران را زده اید.
احمدی نژاد بزرگترین خدمت رو به تمام سیاسیون کرد و به همه فهموند ملت ایران مثل امرسان جا دار و مطمئن هستند!
تحویل بگیرند
دروود بر محمودخان
آمار غیر قابل انتشار جالبه!!!
دمت گرم
آقای احمدی نژاد دوره مدیریت شما رو هم دیدیم...
نامه رو درست نوشته
تعجب ازبرخی نظردهندگان غیرمنصف
همین که کسی وجود داشت که دولت را از شما با آن وضع تحویل بگیرد، خودش جای تعجب و شگفتی بسیار دارد....
باقی دلواپسی های شما پیشکش مدیریت 8 ساله خودتان....
عجب
سلام دوستان یادتان هست احمدی نژاد گفت بیائید مناظره کنیم و نوبخت گفت ما وارد چنین چالشی نمیشویم بی خود از شخصی خاص طرفداری نکنیم باید نظرات آن رابشنویم ازاینکه از شخص غایب انتقاد کنیم درست نیست روزگار همه چیز راروشن میکند
دوستان گلم سلام،هر رييس جمهوري به اندازه توانايي و تجربه و درايتي که خداوند به ايشان داده به خوبي خودش استفاده نموده و هزاران افکار عمومي هستند که طبل موافق و مخالف رو ميزنند.بنده به نوبه خودم دولت قبلي رو بيشتر قبول دارم
احمدی نژاد در دوران شما و بعد روحانی باغم را شهرداری تصرف کرده و هنوز بعد از 8سال خسارت نمی دن،مملکت خر تو خری
شوری شهریار جلنم را به لبم رسانده از بس سنگ انذازی می کند اخمدی نژاد راست میگه
داستان 8ساله مرا بشتوید و عمق بی عدالتی را ببینید امیدوارم اجازه دهند کتابم و داستان هشت ساله من با شهردلری و شوری شهریار منتشر شود تا عمق فاجعه و پایمالی حقوق شهر وندی مشخص شوذ که مردم را یه جنون می کشا نند.
در دولت شما باغم را تصرف و هنوز بعد از 8سال خسارت ندادند
امیدوارم احمدی نژاد رادرکنار رهبرببینیم وهردو اینبزرگوارن امید تبقه سوم قشر کمدرامد جامعه هستند
کاش ازطریق رسانه ملی توضیح میداد که چرابانفت 140دلاری اوضاع بهترنشدکه میفرمایدفروش نفت بهترشده .والله چی بگم فقط ادم ناامیدمیشه همیشه امیدواربودیم آینده اوضاع بهترمیشه ولی ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار