بازدید 3858

وابستگی بوددجه ۹۷ به درآمدهای نفتی کاهش یافته است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: وابستگی بودجه ۹۷ به درآمدهای نفتی کاهش یافته است.
کد خبر: ۷۵۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 11 December 2017

 

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال 97 در مجلس، گفت: عزم دولت برای تدوین لایحه بودجه 97 به صورت عملیاتی جدی بوده است و ما نیز از این اقدام دولت تقدیر می‌کنیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه کاهش وابستگی بودجه 97 نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است، اظهار داشت: دولت در لایحه بودجه 97، اقدام مناسبی برای کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی انجام داده است.

نماینده مردم... در مجلس یکی از آثار مثبت کاهش وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی را شکوفایی اقتصادی و رونق تولید دانست و افزود: کاهش وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی موجب می‌شود تا چرخ صنعت و تولید بچرخد.

تابش تصریح کرد: می‌توانیم در سال‌های آینده با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی را به صورت صد در صد قطع کنیم، حتی می‌توان با یک برنامه فشرده طی دو سال به این هدف رسید.

وی با تأکید بر اینکه در بررسی لایحه بودجه 97 باید اقداماتی در دستورکار مجلس قرار گیرد که به موجب آن، کشور با کاهش قیمت نفت نیز به خوبی اداره شود، تصریح کرد: امیدواریم کاهش قیمت نفت به عنوان یک توفیق اجباری، زمینه عدم وابستگی بودجه به نفت را فراهم کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم وابستگی بودجه‌های سالانه به درآمدهای نفتی باید با اتخاذ تدابیر درست، کاهش یابد، باید به روزی فکر کنیم که دیگر نفتی برای فروش نداریم تا با کسری بودجه نیز مواجه نشویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی